moet je niet aan mij vragen, ik verzin het ook maar.. verzin vrolijk mee zou ik zeggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Melis en Twist hebben seks en de homofobe huisgenoot van Twist weet niet hoe hij daarmee moet omgaan?![]()
Ja, leuke aanvulling voor het gewaagde fototopic bij userfoto''s.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:19 schreef Frezer het volgende:
Ik vind dat er foto's moeten komen,. En de tieten-foto's ook nog, natuurlijk.
Zondagen zijn niet om te slapenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nachtjes van 3w á 4 uur slaap zijn voor mij ook voldoende, maar dan slaap ik wel de hele zondag!![]()
Om vervolgens je vinger met pleister in de koffie te dopen ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...pauze..!
Auw..ben ff op zoek naar een pleister..en Koffie...
Middag! Wat heb je gedaan,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...pauze..!
auw? wromquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...pauze..!
Mn vinger aan een vel papier gesneden...verdorie .. wat kan dat pijn doen..quote:
moeten we een traumaheli bellen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mn vinger aan een vel papier gesneden...verdorie .. wat kan dat pijn doen..![]()
Hahaha nee zo erg is het niet.. alleen beetje medeleven is al voldoende...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
moeten we een traumaheli bellen?
En ja, kan heel pijn doen idd.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:44 schreef _Cara_ het volgende:
Niet doen!! je moet geen velletjes trekken...![]()
Ga jij maar lekekr een pleister plakkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:48 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara kijkt boos nu... niet doen!!
Want anders dan......![]()
Nou dat is eigenlijk niet wat ik met medeleven bedoelde....quote:
Niet helemaal?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou dat is eigenlijk niet wat ik met medeleven bedoelde....![]()
En dan post je het ook nog 2x![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
Damned.. alleen een knalrode pleister gevonden.. dat vloekt met mn rose shirt![]()
Het bloedt wel erg zeg.....éérlijk!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |