moet je niet aan mij vragen, ik verzin het ook maar.. verzin vrolijk mee zou ik zeggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Melis en Twist hebben seks en de homofobe huisgenoot van Twist weet niet hoe hij daarmee moet omgaan?![]()

Ja, leuke aanvulling voor het gewaagde fototopic bij userfoto''s.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:19 schreef Frezer het volgende:
Ik vind dat er foto's moeten komen,. En de tieten-foto's ook nog, natuurlijk.

Zondagen zijn niet om te slapenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nachtjes van 3w á 4 uur slaap zijn voor mij ook voldoende, maar dan slaap ik wel de hele zondag!![]()

Om vervolgens je vinger met pleister in de koffie te dopen ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...pauze..!
Auw..ben ff op zoek naar een pleister..en Koffie...

Middag! Wat heb je gedaan,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...pauze..!

auw? wromquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...pauze..!

Mn vinger aan een vel papier gesneden...verdorie .. wat kan dat pijn doen..quote:

moeten we een traumaheli bellen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mn vinger aan een vel papier gesneden...verdorie .. wat kan dat pijn doen..![]()

Hahaha nee zo erg is het niet.. alleen beetje medeleven is al voldoende...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
moeten we een traumaheli bellen?
En ja, kan heel pijn doen idd.

quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:44 schreef _Cara_ het volgende:
Niet doen!! je moet geen velletjes trekken...![]()

Ga jij maar lekekr een pleister plakkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:48 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara kijkt boos nu... niet doen!!
Want anders dan......![]()

Nou dat is eigenlijk niet wat ik met medeleven bedoelde....quote:

Niet helemaal?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou dat is eigenlijk niet wat ik met medeleven bedoelde....![]()
En dan post je het ook nog 2x![]()

quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
Damned.. alleen een knalrode pleister gevonden.. dat vloekt met mn rose shirt![]()
Het bloedt wel erg zeg.....éérlijk!!![]()

Ok .. das beter...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
Niet helemaal?
* marc stuurt grote bos bloemen met get well kaartje

quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
Damned.. alleen een knalrode pleister gevonden.. dat vloekt met mn rose shirt![]()

Dat is middenin de roosquote:

Ik schiet altijd raakquote:

Nee vind ik ook.. als er nu nog een blauwe bijzat (voor bij mn spijkerbroek) maar nee hoor....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
dat kan dan niet hoor, ga maar een andere pleister zoeken
![]()

Marc, moedig dr nou niet nog meer aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:56 schreef _Cara_ het volgende:
Nee vind ik ook.. als er nu nog een blauwe bijzat (voor bij mn spijkerbroek) maar nee hoor....![]()
Dus rood.. het wordt al minder ...![]()

Dat deed je ook bij _Aural_?quote:

Ga jij naar de winkel een rose pleister voor me zoeken jah? je zit je toch te vervelen lees ik net....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Anders neem je gewoon een stuk wcpapier en plak je dat met wat plakband om je vinger.

Dat is wel weer waar....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:58 schreef Frezer het volgende:
Smakelijk Pheno!
Die rode plijster kleurt wel goed bij je haar _Cara_,.

Uh, jaquote:

Tuurlijk, ik ga wel even zoeken, kom jij dat ding hier even ophalen dan? Er is vast wel wat te vinden op de kinderafdeling hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ga jij naar de winkel een rose pleister voor me zoeken jah? je zit je toch te vervelen lees ik net....![]()
En ik heb er zojuist al een papierenzakdoekje omgewikkeld...maar das zo onhandig typen...![]()

quote:

hahaha lolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ga wel even zoeken, kom jij dat ding hier even ophalen dan? Er is vast wel wat te vinden op de kinderafdeling hoor![]()

Ik kan ook je hele arm nog wel in het verband en gips laten zetten hier voor een vriendenprijsjequote:

Mijn hond is niet smerigquote:

quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
Of een amputatie, ook mogelijk, bloed je vinger iig niet meer![]()

Oeh, wanneer is de grote dag, waarop we allemaal niet uitgenodigd zijn?quote:

mijn excuses.. naar je hondquote:
en hier heb je helemaal gelijkquote:Efe serieus: we hebben eigenlijk maar zeer kort na internetontmoeting gedate. Leuk zo'n msn chatscherm, maar er gaat niets boven the real thing daten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |