Ja, ik ook. Ik heb nog steeds niet alle verplichte literatuur en arresten gelezen. Maar dat ligt meer aan Pitloquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:25 schreef Andoire het volgende:
[..]Ik begin nu trouwens wel een beetje in de stress te schieten. Over iets meer dan 2 weken is al tentamen goederenrecht.
![]()
Ik heb ook tentamen! Om 19.15 en ik ben voltijds. Succes in elk gevalquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:18 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nu er zo'n mooi select gezelschap in de OP staat moet die mooie rechtbankjesspeel meeting van volgens mij Markzman_X er toch echt komen, incl. de Vermande Toga-schortjes enzo...
Wie biedt?
Ondertussen ga ik maarweer studeren, vanavond tussen 17:15 en 19:15 tentamen (lang leve de deeltijders..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:17 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Ik heb ook tentamen! Om 19.15 en ik ben voltijds. Succes in elk geval![]()
Even een vraagje voor de liefhebber:
een man wordt geweigerd in een sportclub vermoedelijk omdat hij homo is. waar kan dit feit vervolg worden
a afdeling kanton van rechtbank
b afdeling strafrecht van de rechtbank
c afdeling civiel recht van de rechtbank
d afdeling bestuursrecht van de rechtbank
antwoord:Een civiele zaak die afgehandeld wordt bij het kanton gerecht en niet bij de afdeling civiel recht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat begrijp ik niet helemaal, kun je dat uitleggen?
Ja dat zeg ik, in Vermandeschortjes!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:03 schreef Sessy het volgende:
Al wat nu ontbreekt is een Fok! Rechtenstudentenmeeting.![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:35 schreef Mr.G het volgende:
Heb je daar geen plaatje van, van die schortjes? Ik wil ze wel eens zien eigenlijk.
Gefeliciteerd! Met welk vak heb je dit heugelijke feit gevierd? En mogen we op je feestje komenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:58 schreef Thisbe het volgende:
YEAAAAHHHH!ik heb
zojuist
mijn aller-allerlaatste tentamen gehaald!!!!!!
![]()
Mijn scanneroppervlak was iets kleiner dan het schort.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:35 schreef Mr.G het volgende:
Heb je daar geen plaatje van, van die schortjes? Ik wil ze wel eens zien eigenlijk.
Hij is tof!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Mijn scanneroppervlak was iets kleiner dan het schort.![]()
[afbeelding]
ik heb mijn laatste tentamen gehaald met een 7!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Mijn scanneroppervlak was iets kleiner dan het schort.![]()
[afbeelding]
Welk vak?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:22 schreef Mr.G het volgende:
Thisbe!![]()
ik heb mn aller- allereerste tentamen gemaakt!viel beetje tegen
![]()
* _-rally-_ cadeautje geeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:59 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik heb mijn laatste tentamen gehaald met een 7!
Ik verdien wel een cadeautje![]()
Notarieel en Nederlandsquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:20 schreef Sessy het volgende:
Proficiat!
Zeg, welke "rechten" doen jullie? Gewoon Nederlands? Fiscaal? Europees & Internationaal? Notarieel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |