Kssh in Rotterdam is dat prachtige poezie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:31 schreef Copycat het volgende:
Ik zou de grond kussen waar je op loopt en beschermen je met mijn leven.
ik zou je op een voetstuk gezet hebben en je er niet meer vanaf halen.![]()
Mag ik even een fietsttas?
Hij is eng, zou zijn vriendin het liefste opsluiten in een gouden kooitje en als iemand naar haar wijst direct killen maar vervolgens zelf wel uit het zich van dat gouden kooitje lekker vreemd gaan want dát zijn jongensdingenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: ik zou je op een voetstuk gezet hebben, en ik zou je er niet meer afhalen![]()
(ik heb weinig verstand van relaties, maar slaat hij niet een beetje door nu)![]()
Als ie daar nou eens het lef voor had, konden we hier tenminste weer ff lachenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:32 schreef pu55y_camper het volgende:
Hij kan nu ook gewoon haar op de bek pakken maar het is een sleppe zak klaar
Hij heeft jou niet bedrogen hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:33 schreef milagro het volgende:
Roel, 1 ding, ALS je dan je excuses aanbiedt, doe het dan zonder mitsen en maren.
Geen gelul van : ja maar als jij niet zo dit of dat geweest was, dan.... dat is wel zo frustrerend.
Biedt het zonder mitsen en maren aan, of helemaal niet.
Zo.
MAAR het is ook háár schuld! Snap dat dan!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:33 schreef milagro het volgende:
Roel, 1 ding, ALS je dan je excuses aanbiedt, doe het dan zonder mitsen en maren.
Geen gelul van : ja maar als jij niet zo dit of dat geweest was, dan.... dat is wel zo frustrerend.
Zo.
HEAR HEAR, maan meneer heeft geen ballen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:33 schreef milagro het volgende:
Zo.
Soms moet je flink kruipen om te mogen neuken, dan mag het.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
Hoeveel lager wil Dido dat Roel voor d'r kruipt?![]()
Ach het is gewoon een jochie nog.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:33 schreef milagro het volgende:
Zo.
heb jij weleens zo'n zeikerig vriendje gehad die meer wilde ??quote:
Hij heeft alle vrouwen ter wereld bedrogen, snap dat danquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Hij heeft jou niet bedrogen hoor.
Heb je zeker nooit een hele week pindakaas met uien gegetenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:30 schreef muizemeis het volgende:
ik weet het niet hoor, maar volgens mij heeft bb iets door het eten gedaan, wat doen die mensen raar allemaal!!
Al veel te langquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:36 schreef Loedertje het volgende:
Kom net binnenvallen, weet iemand hoelang dit gaande is?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:37 schreef miekd het volgende:
Drie kwartier
NEE! dat mag gewoon nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:37 schreef Falco het volgende:
Zo nu gaan ze het goed maken, let maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |