Als ze gezegd heeft dat ze niet verliefd op hem was dan moet ze ook geen dingen van hem gaan verwachten. Zo simpel ligt dat.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan best rekening met iemand houden.
Hij wilt wel elke dag knuffelen en leuk doen en hoopt op meer, en als Dido ff geen zin heeft (ze heeft al gezegd niet verliefd te zijn en hij zei dat het oke was, haar de tijd gaf) dan gaat ie z'n lust ergens anders halen.
"Oh drank".
Ja Roel drank![]()
Tanja kunt je wel aan een lijntje houden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:27 schreef style het volgende:
[..]
Als ze gezegd heeft dat ze niet verliefd op hem was dan moet ze ook geen dingen van hem gaan verwachten. Zo simpel ligt dat.
Je kunt mensen niet aan een lijntje houden. Ook niet als je Dido heet.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:27 schreef luciano het volgende:
Zou het niet mooi zijn als ze toch nog bij elkaar komen ................ en diLdo blijkt de omgebouwde te zijn
Zou het niet mooi zijn als ze toch nog bij elkaar komen ................ en Troel blijkt een ingehuurde homoacteur te zijn
( kwilde nog wat smileys hierbij posten , maar er kwamen er zoveel in aanmerking , dat ik het maar zonder doe , met een binnenpretje in mijn broek , en een Caipirinha in mijn LINKERhand )
En valt pas na 37 minuten in slaap. Ook onverwacht!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik gok op een onverwachte wending; Roel gaat na dit gesprek met Lieske naar bed.
Dat heeft ze net aangegeven dat Roel geen verwachtingen moet hebben, hij moet doen wat hij wil, zoenen met wie hij wil, maakt haar niks uit, hij mag zijn gang gaan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:27 schreef style het volgende:
[..]
Als ze gezegd heeft dat ze niet verliefd op hem was dan moet ze ook geen dingen van hem gaan verwachten. Zo simpel ligt dat.
Je kunt mensen niet aan een lijntje houden. Ook niet als je Dido heet.
ow dat is fijn ik heb het grootste gedeelte gemist namelijk...quote:
Omdat ze als koningin behandeld wil worden. Omdat ze wil dat alle jongens kwijlend achter haar aanlopen en niet naar de andere dames kijken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:29 schreef American_Nightmare het volgende:
Hahhaha ze dankt God op d'r blote knieen dat ze niet echt verliefd was. Waarom zit je je dan nou zo druk te maken als je niet verliefd bent?
Ja zo komt het mij ook overquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:30 schreef jessie het volgende:
Hij lult zichzelf nu zooooo klem. Hij heeft het echt gedaan uit wrok.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow dat is fijn ik heb het grootste gedeelte gemist namelijk...
heb net ff beetje bijgelezen... ik weet het niet hoor, maar volgens mij heeft bb iets door het eten gedaan, wat doen die mensen raar allemaal!!
![]()
![]()
![]()
Waar zeurt ze in vredesnaam nu over dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat heeft ze net aangegeven dat Roel geen verwachtingen moet hebben, hij moet doen wat hij wil, zoenen met wie hij wil, maakt haar niks uit, hij mag zijn gang gaan.
ik blijf me verbazen over dat rantsoenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:30 schreef Falco het volgende:
Menno heeft er wel zin in als pannenkoekenbakker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |