Jaweeeeel, het BB-huis is een "snelkookpan"quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:17 schreef style het volgende:
[..]
Waarom moet hij iets verzinnen? Waarom moet hij verantwoording afleggen tegen Dido?
Ze zijn niet getrouwd hoor, sterker nog ze hebben niet eens een relatie.
Nee inderdaad, Roel moet ook niks, maar HIJ wil zoete broodjes gaan bakken bij Dido. En áls je dat dan wil, kom dan met iets anders of neem verantwoordelijkheid voor je daden. Dit is slap gelul dat plaatsvervangende schaamte bij me oproept.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:17 schreef style het volgende:
[..]
Waarom moet hij iets verzinnen? Waarom moet hij verantwoording afleggen tegen Dido?
Ze zijn niet getrouwd hoor, sterker nog ze hebben niet eens een relatie.
LMAOquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:20 schreef FuTilE het volgende:
Samenvatting:
- "Ik ben te goed voor jou"
- "Ik weet ook niet wat me bezielde"
Roel is gewoon een slap lulletjequote:Op maandag 3 oktober 2005 23:20 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee inderdaad, Roel moet ook niks, maar HIJ wil zoete broodjes gaan bakken bij Dido. En áls je dat dan wil, kom dan met iets anders of neem verantwoordelijkheid voor je daden. Dit is slap gelul dat plaatsvervangende schaamte bij me oproept.
Uit het boekje 8)quote:
En als hij niet in slaap was gevallen was er veel meer gebeurd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:21 schreef Marrije het volgende:
Roel heeft dus met Linda gezoend omdat Dido hem negeerde.
Dat denkt hij. Dat wil nog niet zeggen dat het waarheid is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:21 schreef American_Nightmare het volgende:
Jaaaa go Roel! Ze negeerde je overdag. Heeft ze niks op te zeggen
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:23 schreef GraafD het volgende:
als roel dit lukt ga ik mijn vriendin inruilen voor een dido![]()
Beetje sneu voor Linda he, wat je nu zegt. Linda wil het liefst 3 keer per dag van bil en Roel krijgt 1 keer per 5 weken nog niet voor mekaar zonder in slaap te donderen met zijn mini-me!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:18 schreef PID61 het volgende:
Roel laat je niet opnaaien door die troll.
Dat mens speelt met je, veel erger dan jij met Linda speelt.
Laat je niet gek maken door die over het paard getilde tietloze.
Linda is veel leuker en past veel beter bij je.
Jaah, zou zomaar kunnen jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:22 schreef Davidboaz het volgende:
Joh, het interesseert Dido waarschijnlijk niks wat Roel nu wel of niet doet. Ze is evenmin gekwetst door zijn actie. Waar Dido -volgens mij- nu mee zit, is haar positie als de -in haar optiek (en ook voor de kijker)- léukste bewoner van het huis, waarmee niet te spelen valt. Alsof ze van haar sokkeltje is gevallen; zo voelt ze zich waarschijnlijk. Ze baalt dat zij het uiteindelijk zélf is geweest die zich in deze positie heeft gebracht. Ze is na deze actie tussen de rest geplaatst; tot het niveau gedaald van de bewoner op wie ze het meest neerkijkt, namelijk: Linda.
Ja, hij is erg van zijn voetstuk gevallen, alstie daar al op stond. En Dido vind ik ook ongeloofwaardig. Ze wil nu graag de gekwetste spelen, daar lijkt ze enorm van te genieten, maar ze is volgens mij helemaal niet gekwetst of zo. De hele Roel maakt er vast geen flikker uit.quote:
Nee hoor, je kan best rekening met iemand houden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:16 schreef jessie het volgende:
Ja doordat Dido verteld heeft over haar vorige relatie mag Roel dus met geen ander meisje zoenen. Daar komt het kort gezegd dus allemaal op neer
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje sneu voor Linda he, wat je nu zegt. Linda wil het liefst 3 keer per dag van bil en Roel krijgt 1 keer per 5 weken nog niet voor mekaar zonder in slaap te donderen met zijn mini-me!
Ja, precies. Het stomste wat ie kan doen. Kwestie van haar negeren, en Dido gaat zichzelf wel afvragen of ze aantrekkelijk genoeg is, aangezien ze toch al zo graag met zichzelf bezig is. Jammer dat hij dat niet inziet...quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:24 schreef style het volgende:
Normaal gesproken probeert Roel zo stoer over te komen en nu zit hij daar als een zielig pupje met hangende pootjes![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:25 schreef Copycat het volgende:
'Je hebt alles wat we hebben opgebouwd in al die tijd in een keer stukgemaakt...'
Nee Dido, het gaat inderdaad helemaal nergens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |