Komt uit Monsters Inc.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, maar vind het plaatje alleen al hylarisch![]()
Nah, kwestie van meer moeite doen voor een meisje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:09 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ach ja net zo goed haar schuld hoor.. dat krijg je nou van hard-to-get spelen.![]()
Ja kom zeg, plaatsvervangende schaamte als ik die loser bezig zie!quote:
Ach ja zo zijn vrouwen nou eenmaal. Als ie nog effe op haar in praat liggen ze dadelijk weer te bekken, want ook zo zijn vrouwen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:10 schreef jessie het volgende:
Wat een dom duo. Roel is gewoon een loser. En t feit dat Dido er nog over WIL praten maakt dat ze ook niet spoort.
Hallo als je al in bed hebt liggen kleffen wat voor moeite moet je dan nog doen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Nah, kwestie van meer moeite doen voor een meisje.
Ik vind dat logisch dat is d'r gevoelentjes kennelijk?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:11 schreef Falco het volgende:
Dido wilt de touwtjes in handen hebben. Is wel logisch misschien, maar ze hoeft niet zo continu drover door te zeiken.
Als het een kerel was geweest had hij idd gezegd: "hey over het paard getilde hockeysnol, ik ben dat gezeik zat, dus je kan indimmen of je rot maar lekker op!"quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:10 schreef pu55y_camper het volgende:
Hallo
Roel mag nu ook gewoon zeggen: oftiefen Dido
wat voor recht heeft zei op hem?
Niet Dido? Verpest, deur dicht?
OK later!
Ik zou nog liever een kerel nemen dan aan dat soort gedrag toegeven.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Nah, kwestie van meer moeite doen voor een meisje.
Yep maar ze wil hier ook gewoon weer zichzelf heel ver boven hemzetten: ak die wijze praat.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als het een kerel was geweest had hij idd gezegd: "hey over het paard getilde hockeysnol, ik ben dat gezeik zat, dus je kan indimmen of je rot maar lekker op!"
Dan had ik me nu niet zo hoeven te schamen. Het wicht speelt gewoon ongestraft al dagen met 'm..
JUISTEM, gewoon zeggen deeds..lik me reet als je niet normaal kan doen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:14 schreef miekd het volgende:
En nu afkappen en Dido in de kou laten staan, wedden dat ze weer aandacht wil.
nou zit je dat mens dus een carriere als inspreker van tekenfilms aan te praten:(quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:08 schreef versabommie het volgende:
idd de kop heeft ze ook ...
Maar gewoon bij de aftiteling van monsters inc (nederlands) dat je die zogenaamde bloopers ziet en die sjankwal-lookalike hoort lachen ...man 2 druppels water GNAGNAGNA
Home!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:12 schreef Marrije het volgende:
Goooo Dido!!!
Inderdaad, walgelijk. Niet de verantwoordelijkheid willen nemen voor je eigen daden, de schuld geven aan alcohol die je zelf naar binnen hebt gegoten, nu zoete broodjes willen bakken, kruiperig doen en tijdens het volgende feestje wéér op Linda gaan geilen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:12 schreef schatje het volgende:
Dit is echt te tenenkrommend voor woorden.
Waarom moet hij iets verzinnen? Waarom moet hij verantwoording afleggen tegen Dido?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:16 schreef Lkw het volgende:
[..]
Inderdaad, walgelijk. Niet de verantwoordelijkheid willen nemen voor je eigen daden, de schuld geven aan alcohol die je zelf naar binnen hebt gegoten, nu zoete broodjes willen bakken, kruiperig doen en tijdens het volgende feestje wéér op Linda gaan geilen.
'Ik was mezelf niet' - pffff, Roel, verzin wat beters man.
Linda zei dat soort dingen recht tegen haar, terwijl Dido een hele dag lang met Chantal heeft geroddeld over Lieskequote:Op maandag 3 oktober 2005 23:18 schreef jessie het volgende:
O en dan zegt Linda nog allemaal dingen. En ik zei nooit wat vervelends over Lieske
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |