In afrika gaan elke dag duizenden kindjes dood van de honger.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:24 schreef Alcarin het volgende:
Bwah.
Het is ook nooit goed he..eerst loop ik te klagen dat mannen eens duidelijker moeten zijn..
en nu word ik helemaal gestoord van een (op zich leuke) jongen die lief en klef en alles loopt te doen.
![]()
Zit er dan niks tussen? Kan je niet gewoon even rustig doen?![]()
Gaat ie bellen om me succes te wensen met een presentatie, spreekt ie in op mijn voicemail. Ok, dat kan nog wel. Gaat ie 5 minuten daarna terugbellen en nog inspreken dat ie vergeten was een knuffel te geven..![]()
Doe toch eens even snel normaal zeg!
Ik dacht ik zeg het even; ergo: loop niet zo te zeiken om niksquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:31 schreef vosss het volgende:
[..]
In afrika gaan elke dag duizenden kindjes dood van de honger.
Dat weet ik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:31 schreef vosss het volgende:
In afrika gaan elke dag duizenden kindjes dood van de honger.
Ja, dat dus.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:31 schreef tong_poh het volgende:
Oh ja en nog een dikke knuffel!
Was ik het bijna vergeten.
Toch jammer dat ie geen internet heeft enzo...quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:38 schreef Life het volgende:
Dat is de laatste keer dat ik iets inspreek op je voicemail, ondankbare hond.
Ja, er zijn nog mensen die een echt leven hebben.quote:
dat bericht plaatste hij vanaf mijn computer hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:42 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Toch jammer dat ie geen internet heeft enzo...
Jij dus niet???quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:46 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, er zijn nog mensen die een echt leven hebben.
you tell her!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:47 schreef PUBsnolletje het volgende:
Aandachtshoer
Hij heeft geen leven, hij belt je om de 5 minuten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:46 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een geniale manier om iemand te dumpenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:49 schreef vbmot het volgende:
Hij wil van je af maar durft je niet te dumpenOp deze manier doe jij dat binnenkort bij hem.
On topic: het komt nooit meer goed met je leven. Waarom niet meteen ermee stoppen?![]()
Ieuwwwwwwwwwwwww!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:24 schreef Alcarin het volgende:
Bwah.
Het is ook nooit goed he..eerst loop ik te klagen dat mannen eens duidelijker moeten zijn..
en nu word ik helemaal gestoord van een (op zich leuke) jongen die lief en klef en alles loopt te doen.
![]()
Gaat ie bellen om me succes te wensen met een presentatie, spreekt ie in op mijn voicemail. Ok, dat kan nog wel. Gaat ie 5 minuten daarna terugbellen en nog inspreken dat ie vergeten was een knuffel te geven..![]()
Een tarzan is groter toch?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:09 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Neuk hem keihard anaal met een buttplug, zet m op vrouke!
Heb ik al gedaan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:12 schreef donderopman het volgende:
je kan ook nog voor de zekerheid ff vragen of hij geen homo is
Zo te horen ben je tot over je oren verliefdquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:15 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.
Is ie niet.
Hij klinkt wel zo![]()
Zou ik kunnen worden ja. Als ie maar normaal deed. Als ie me gewoon leuk vond en af en toe belde ofzo. Een beetje flirten is toch veel leuker dan meteen PLAK ik wil je ik wil je ik wil je!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo te horen ben je tot over je oren verliefd![]()
wie heeft jou ooit gezegd dat je met lief doen vrouwen krijgt/behoudt? hoe groffer hoe meer ze boomerang worden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:20 schreef laffer het volgende:
ik wist het wel, vrouwen willen in mekaar geslagen worden voordat ze flink in hun reet geneukt worden![]()
niks lief doeneerst op die vleeshomp rammen en dan je snikkel erin rammen
![]()
voeg me eens toe op MSN, lul.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:22 schreef XiChico het volgende:
Nu maar wachten tot de beste jongen een topic in R&P opent: Wil ze mij nu wel of niet?
Dat weet ie al lang. Hij moet niet zeiken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:22 schreef XiChico het volgende:
Nu maar wachten tot de beste jongen een topic in R&P opent: Wil ze mij nu wel of niet?
Neuh.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:23 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
TS ben je BrEeZAh?
nee. ze wordt gewoon niet lekker genoeg geneukt/gefist. dan houden ze die grote bakkes wel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:23 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
TS ben je BrEeZAh?
hè geile kuthoer, zal ik jou dan eens flink in je bek neuken??quote:
lolquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:31 schreef Netflier het volgende:
Je moet in een Arabisch land gaan wonen. De mannen daar hebben behoorlijk losse handjes en laten je daarmee weten wie de baas is. Lief en klef zijn ze zeker niet!!! En aandacht krijg je nauwelijks, want ze gooien een burka over je heen en dan moet je de hele dag wassen, schrobben en poetsen. De burka mag alleen af als ze geil zijn, want dan neuken ze je helemaal het lazerus, of je dat nou wilt of niet!
Dat is ook niet zo, die mannen daar zijn juist heel romatisch enz. Totdat je wat fout doet, dan gaat de zweep erover.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:31 schreef Netflier het volgende:
Je moet in een Arabisch land gaan wonen. De mannen daar hebben behoorlijk losse handjes en laten je daarmee weten wie de baas is. Lief en klef zijn ze zeker niet!!! En aandacht krijg je nauwelijks, want ze gooien een burka over je heen en dan moet je de hele dag wassen, schrobben en poetsen. De burka mag alleen af als ze geil zijn, want dan neuken ze je helemaal het lazerus, of je dat nou wilt of niet!
en vrouwen doen altijd alles fout dus dat wordt de hele dag rammen en rossenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:36 schreef XiChico het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo, die mannen daar zijn juist heel romatisch enz. Totdat je wat fout doet, dan gaat de zweep erover.
Hij neukt wel lekker hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:26 schreef zoalshetis het volgende:
nee. ze wordt gewoon niet lekker genoeg geneukt/gefist. dan houden ze die grote bakkes wel.
blijkbaar niet, anders had jij nu wel op de eerste hulp gezeten met een uitgescheurde doosquote:
wat laffer zegt en ik zal er nog een schepje boven op doen. als ie de volgende keer neukt moet je je vuist erbij doen. misschien dat ie dan wat minder lief wordt.quote:
Als hij neukt moet ik mijn vuist erbij doen? Vuist waarbij?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
wat laffer zegt en ik zal er nog een schepje boven op doen. als ie de volgende keer neukt moet je je vuist erbij doen. misschien dat ie dan wat minder lief wordt.
waar hij z`n snikkel in douwt...quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:45 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Als hij neukt moet ik mijn vuist erbij doen? Vuist waarbij?![]()
ze begrijpen ook niks die vrouwtjes piggelmee.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:47 schreef laffer het volgende:
[..]
waar hij z`n snikkel in douwt...
in je open ruggetje dus, stinksloerie![]()
dat is gemeen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:47 schreef laffer het volgende:
waar hij z`n snikkel in douwt...
Zucht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:02 schreef kamagurka het volgende:
laat je neuken door een kerel met een pneumatische heipaal die je meteen ook even bont en blauw slaat... stukken beter toch?
mischien houdt die gozer wel van je, maar ben jij toe aan een verschrikkelijk pijnlijke fistbeurt. al was het maar omdat je een verwend kreng bent dat niet duidelijk aangeeft aan je vriendje wat hij verkeerd doet in jouw verwende disneywereld. en het hier loopt te spuwen.quote:
Misschien wil ik wel gewoon neuken, maar wil hij klef en moeilijk doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:05 schreef zoalshetis het volgende:
mischien houdt die gozer wel van je, maar ben jij toe aan een verschrikkelijk pijnlijke fistbeurt. al was het maar omdat je een verwend kreng bent.
Jawel hoor, haar gezicht onderspuiten als ze het niet verwacht; klef en niet echt aardig tegelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:04 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Zucht.
Het punt is juist dat er niks zit tussen compleet negeren/kapot slaan en superklef doen.
Zeg dat dan tegen hemquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Misschien wil ik wel gewoon neuken, maar wil hij klef en moeilijk doen.
Mannen!![]()
Dat heb ik m gezegd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeg dat dan tegen hemIk zou het fijn vinden als ik zeggen dat ik te ....(klef/geil/whatever) was, als je er niets van zegt verpest je je relatie ermee.
Ik was eerst. Dit is een serieus probleem!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:12 schreef Vaatdoek het volgende:
Dit topic komt me bekend voor.
*mee eens isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:13 schreef Alcarin het volgende:
Ik was eerst. Dit is een serieus probleem!
Dus jullie hebben niets maar toch doet ie klefquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:11 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat heb ik m gezegd.
En een 'relatie' wil ik al helemaal niet. Weet ie ook. Daarom!!
nogmaals, zeg het hem. hier krijg je met je gewauwel toch geen serieus antwoord en is het beter dat je eens goed keihard gefist gaat worden. zoiets?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Misschien wil ik wel gewoon neuken, maar wil hij klef en moeilijk doen.
Mannen!![]()
Kijk. dat bedoel ik dus. Als je te wanhopig doet is dat gewoon niet aantrekkelijk!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dus jullie hebben niets maar toch doet ie klefVage gast
Ik doe alleen zo klef als ik een vriendin heb
En heb geleerd dat dat niet goed is
Nogmaals, dat heb ik al gedaan. En serieus antwoord hoef ik niet, als ik maar lekker kan klagen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nogmaals, zeg het hem. hier krijg je met je gewauwel toch geen serieus antwoord en is het beter dat je eens goed keihard gefist gaat worden. zoiets?
want Alcarin is jouw kloon en het gaat over Nolius?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:14 schreef ChrisJX het volgende:
*mee eens is
Neem een kerel die al een vriendin heeft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Kijk. dat bedoel ik dus. Als je te wanhopig doet is dat gewoon niet aantrekkelijk!
Nee daar ben ik pas geleden weer eens achter gekomenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Kijk. dat bedoel ik dus. Als je te wanhopig doet is dat gewoon niet aantrekkelijk!
Nee, dat is weer lullig voor die vriendin.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:18 schreef Nickthedick het volgende:
Neem een kerel die al een vriendin heeft.Dan heb je dat gezeur niet.
Wat kan jou dat wijf schelen? Daar sta jij toch buiten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:20 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nee, dat is weer lullig voor die vriendin.
je klinkt simpel genoeg om je daar over heen te zetten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:20 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nee, dat is weer lullig voor die vriendin.
Ik weet dat er een wijf is. Us girls gotta stick together!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:21 schreef Nickthedick het volgende:
Wat kan jou dat wijf schelen? Daar sta jij toch buiten?
Dat is typisch, want dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:22 schreef zoalshetis het volgende:
je klinkt simpel genoeg om je daar over heen te zetten.
geestig, want je komt wel zo over.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:24 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat is typisch, want dat ben ik niet.
Hij is gewoon verliefd, en dat mag niet van mij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:25 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Een paar minuten later nog terugbellen om een telefoonknuffel te geven
Dat kan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:26 schreef zoalshetis het volgende:
geestig, want je komt wel zo over.
Ah.. en waarom mag dat niet? Hoe oud is die trucker eigenlijk?!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:26 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Hij is gewoon verliefd, en dat mag niet van mij.![]()
Gezeik altijd.
Idd, klef gedoe is hetquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:26 schreef Alcarin het volgende:
Gezeik altijd.
Je kan het ook zo zien dat je haar een dienst bewijst. Als die gozer erop ingaat, is ie sowieso al niet te vertrouwen toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:23 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik weet dat er een wijf is. Us girls gotta stick together!
Nee serieus, ik ga niet liegen en bedriegen om te kunnen neuken![]()
Dat mag niet omdat ik geen zin in en tijd voor een relatie heb. Hij mag me leuk vinden, hij mag me neuken, maar verder heb ik ook nog een leven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:28 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ah.. en waarom mag dat niet? Hoe oud is die trucker eigenlijk?!
Dan nog, ik wil niet degene zijn met wie ie vreemdgaat. Vreemdgaan is kut en ik wil er niks mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:30 schreef Nickthedick het volgende:
Je kan het ook zo zien dat je haar een dienst bewijst. Als die gozer erop ingaat, is ie sowieso al niet te vertrouwen toch?
zoek een ander die je gewoon ff kapotneukt en dan naar huis gaat en jouw achterlaat in twijfel of ie je wel gaat bellen. en of je überhaupt wel lekker kan neuken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:30 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat mag niet omdat ik geen zin in en tijd voor een relatie heb. Hij mag me leuk vinden, hij mag me neuken, maar verder heb ik ook nog een leven.
Hij is 27.
Dat heb ik hem verteld! Maar dat wilde ie niet, moest ie nog wel even goed over nadenken, dat soort gezeur.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:32 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Nou, klaar! Hem gewoon vertellen dat hij je kapot mag neuken maar dat je geen tijd heb voor een relatie. Iedereen blij![]()
Zit ik daarom de hele dag al met deuren en ramen dicht, en radio en TV aan!?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:13 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik was eerst. Dit is een serieus probleem!
Dan moet je ook niet zeuren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:31 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dan nog, ik wil niet degene zijn met wie ie vreemdgaat. Vreemdgaan is kut en ik wil er niks mee te maken hebben.
Jawel...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:35 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Nou, dan zoek je een andere kerel die je mee naar bed neem
In een sexrelatie moeten beiden mensen weten dat het niet meer is dan lekker genieten van elkaar in bed. Als hij meer wil en jij niet houd het gewoon op. Genoeg andere jongens, toch?
Ik heb al zo'n vriendinnetje. Maar leuk idee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:38 schreef Herald het volgende:
val je ook op vrouwen alcarin, want haagse_elfje is ook niet vies van seks zonder verplichtingen
Dan hang je een foto van hem boven je bed en neuk je een anderquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:38 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Jawel...
Maar zien er weer niet zo goed uit als deze![]()
Ja jeetjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:38 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Jawel...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:41 schreef Xennia het volgende:
Dan hang je een foto van hem boven je bed en neuk je een ander
Dat is ook een idee natuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan hang je een foto van hem boven je bed en neuk je een ander
Het hele topic in 2 zinnenquote:
Tenzij hij wratten aan zijn lul heeft niet neequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:42 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Alsof je niet voelt of iemand mooi is of niet.
Laat je morgen wel even weten wat je heb beslotenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:43 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het hele topic in 2 zinnen![]()
Ik ga er een nachtje over slapen.
Wat ben jij kieskeurig zeg!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:38 schreef Alcarin het volgende:
Jawel...
Stom dat ik dat niet zagquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Pimpen met een verliefde, knappe man
Zo iemand ben ik hier op Fok tegengekomen. Hij beschreef op een smeuige gedetailleerde manier zijn edele delen, tot ongenoegen van vele Fok!ers.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:43 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Tenzij hij wratten aan zijn lul heeft niet nee
Mastrubeerze... trustenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:43 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het hele topic in 2 zinnen![]()
Ik ga er een nachtje over slapen.
gat in de markt, een Furbildo!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:51 schreef Nickthedick het volgende:
Ze wil gewoon een pratende dildo.
Furbies zijn klef.quote:
Praten hoeft niet. Kunnen die dingen de vuilnis ook buiten zetten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:51 schreef Nickthedick het volgende:
Ze wil gewoon een pratende dildo.
Ja, en ze kunnen jou ook de deur uittrappen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Praten hoeft niet. Kunnen die dingen de vuilnis ook buiten zetten?
inderdaad, want op het moment dat je je eigen sappen van zijn geaderde plastique huid wil likken zegt ie "eej godverdomme man, doe is niet zo klef met je gezoen en gelik, mijn bed uit trut!"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:01 schreef Nickthedick het volgende:
Ja, en ze kunnen jou ook de deur uittrappen.![]()
met die buik en bek had ik het allang gedaan, maar ze heeft waarschijnlijk een prima kutje. of ze pijpt lekker ofzo. of ze is ook een dierenbeul pur sang.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:01 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Neenee, zijn grootste levensvervulling is mij bevredigen en de vuilnis buiten zettenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:01 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Het zal moeilijk worden hem zo te programmeren dat hij het onderscheid tussen jou en vuilnis kan herkennen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Neenee, zijn grootste levensvervulling is mij bevredigen en de vuilnis buiten zetten
ik had die dikke zitzak ook allang op straat gezet...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:08 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Het zal moeilijk worden hem zo te programmeren dat hij het onderscheid tussen jou en vuilnis kan herkennen.![]()
kom kom, een vuilniszak stinkt niet zo naar vis natuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:08 schreef Nickthedick het volgende:
Het zal moeilijk worden hem zo te programmeren dat hij het onderscheid tussen jou en vuilnis kan herkennen.![]()
Je zoekt dus eigenlijk gewoon een man met smaak?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:26 schreef Alcarin het volgende:
[..]
draagt hij witte sokken ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:24 schreef Alcarin het volgende:
Bwah.
![]()
Ik denk dat hij je leuk vindt met je wil neuckenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:24 schreef Alcarin het volgende:
[OP]
Ja, ik ben eruit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:52 schreef donderopman het volgende:
ben je er nu al uit???
Wat is hier dan weer leuk aan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:31 schreef laffer het volgende:
[..]
hè geile kuthoer, zal ik jou dan eens flink in je bek neuken??
ik ben niet lief...
en in plaats van een bosje rozen geef ik je een bosje gordelroos![]()
ik zal je meteen op je plaats zetten, en dat is ergens in de slaapkamer...
kuthoeren zoals jij moeten namelijk 24 uur per dag te neuken zijn![]()
ik wil je slaan, schoppen en daarna op een vreselijke manier misbruiken![]()
pfff en daarna klagen dat je neukertje zonder waarschuwing zijn pielemans in je aars probeert te duwen en dat je daar helemaal niet van gediend bentquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:34 schreef Yamyam het volgende:
Ik snap je wel hoor Alcarin, mannen kunnen zeker te lief zijn.
Een vent b.v die onder het vrijen bij alles vraagt of ie zus of zo mag doen. Dan denk je toch ook op een gegeven moment: Houd je bek nou eens en doe wat je wilt doen.
Mag ie best een keer doen. Hij hoort het vanzelf wel als ik het ergens niet mee eens ben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:54 schreef Herald het volgende:
pfff en daarna klagen dat je neukertje zonder waarschuwing zijn pielemans in je aars probeert te duwen en dat je daar helemaal niet van gediend bent
Dat is nou het probleem. Jullie denken van alles, maar jullie komen nooit to the point. Daarom krijgen mannen geen hoogte van jullie. Als ze geen feedback krijgen gaan ze ervan uit dat alles in orde is. Als je iets dwars zit heb je immers een mond om dat kenbaar te maken zodat er eventueel naar een oplossing gezocht kan worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:34 schreef Yamyam het volgende:
Dan denk je toch ook op een gegeven moment: Houd je bek nou eens en doe wat je wilt doen.
Ik zie niet direct wat dit nog te maken heeft met wat ik zei.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:35 schreef Netflier het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem. Jullie denken van alles, maar jullie komen nooit to the point. Daarom krijgen mannen geen hoogte van jullie. Als ze geen feedback krijgen gaan ze ervan uit dat alles in orde is. Als je iets dwars zit heb je immers een mond om dat kenbaar te maken zodat er eventueel naar een oplossing gezocht kan worden.
Sommige vrouwen klagen veel over het mannelijk geslacht maar kunnen er allerminst tegen als ze zelf kritiek krijgen. Als een man bijvoorbeeld tegen zijn vriendin zegt "Goh, ik had het wel op prijs gesteld als je op de bruiloft van mijn beste vriend iets eleganters had aangetrokken dan een roze joggingbroek." wordt hem dat niet in dank afgenomen. Dan krijgt hij naar zijn hoofd dat hij een seksist is en dat hij vrouwen niet hoort te beoordelen alsof ze een stuk vlees of een paspop zijn.
Maar ik wil niet alle vrouwen over één kam scheren. Er zijn genoeg vrouwen die gewoon sympathiek zijn, niet mierenneuken, niet overal een probleem van maken en je gewoon nemen zoals je bent.
dus jij hebt geen echt leven?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:46 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat is niet logisch. Ga maar een lesje logica volgen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:19 schreef SmoothOperator het volgende:
[..]
dus jij hebt geen echt leven?![]()
Dat is wel logischquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat is niet logisch. Ga maar een lesje logica volgen.
Dikke bout he? Moet ze een loverboy zoeken die haar minimaal 3 keer per dag in elkaar ramt, zuipt, blowt en spuit en haar achter het raam zit.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:03 schreef electricity het volgende:
*vreslijk afschuwelijk smerig lief is*
ik kan mijn liefheid wel onderdrukken hoor. dan maar niet die liefkozende woordjes, en wat meer de botte lul uithangen. het kost minder werk, en als zij daar gelukkiger van wordt, doe ik dat met liefde (shitquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:23 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Dikke bout he? Moet ze een loverboy zoeken die haar minimaal 3 keer per dag in elkaar ramt, zuipt, blowt en spuit en haar achter het raam zit.
Is ze helemaal het heertje.
Gewoon hoeken die handel in haar geval lijkt me. Soort Mike Tyson achtige praktijken.... daar kickt ze op!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:32 schreef electricity het volgende:
[..]
ik kan mijn liefheid wel onderdrukken hoor. dan maar niet die liefkozende woordjes, en wat meer de botte lul uithangen. het kost minder werk, en als zij daar gelukkiger van wordt, doe ik dat met liefde (shit)
Dat denk ik niet, want dan is ie waarschijnlijk nog steeds te lief.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:13 schreef Anthraxx het volgende:
Als je dit hele verhaal nou eens aan hem verteld los je al je problemen in 1 keer op.
Gaat ie heel lief proberen niet zo lief te zijn, tja, dat werkt niet he.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:15 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want dan is ie waarschijnlijk nog steeds te lief.
tijdens de sex is een gematigd geweld wel okquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:49 schreef Metro2005 het volgende:
JIj bent zeker zo'n slet die misbruikt en geslagen wil worden ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |