Die van jou is lastig en die van Sack niet te doen voor mij (op 2 na).quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:22 schreef ranja het volgende:
Ha, Berkery, heb je de nieuwe vragen gezien van Belsen, Sack en van mij?
Ja, ik doe ze er zo bij, nog geen tijd gehad vandaag en gisterenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:22 schreef ranja het volgende:
Ha, Berkery, heb je de nieuwe vragen gezien van Belsen, Sack en van mij?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Papa Roach - Broken Home.
Toch heb ik geprobeerd 't metal en obscuur gehalte laag te houdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die van jou is lastig en die van Sack niet te doen voor mij (op 2 na).
Ja, ik zag er platen tussen zitten waarvan het me verbaasde dat jij die in je kast hebt staan...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Toch heb ik geprobeerd 't metal en obscuur gehalte laag te houden
Nee, het is geen pianomeisje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:32 schreef peaceman het volgende:
Vorige 2 keer was Kate Bush goed als antwoord, dus nog maar een keertje proberen: Kate Bush?
Ik kan er maar eentje bedenken die echt heel verrassend is...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik zag er platen tussen zitten waarvan het me verbaasde dat jij die in je kast hebt staan...
maar dat zijn dan ook de enige die ik herken waarschijnlijk
Als je maar sowieso alles wat je weet opstuurt. Er zitten altijd wel albums bij die je herkent of waarvan je de band weet, dat kan nog aardig punten opleveren...quote:
Klopt. Die andere een beetje, en er was er een waarbij ik me vergist heb (leek op een andere)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kan er maar eentje bedenken die echt heel verrassend is...
Doe ik ook wel en ik moet zeggen dat ik er meer weet, dan ik op het 1e gezicht dacht.... alleen die titels zijn soms rotquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Als je maar sowieso alles wat je weet opstuurt. Er zitten altijd wel albums bij die je herkent of waarvan je de band weet, dat kan nog aardig punten opleveren...
Dan zal het dus niet Janis Ian zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, die zijn beiden iets ouder. Deze zangeres is begin jaren '90 begonnen op 18-jarige leeftijd en heeft inmiddels al 15 studioalbums uitgebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |