abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 oktober 2005 @ 20:21:17 #1
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31154526
Hallo Allemaal...

Dit is mijn verhaal :

Een paar weken geleden ben ik een leuk meisje tegen gekomen op de sportschool, af en toe kletste we een beetje maar daar bleef het dan ook bij.
Op een gegeven moment stonden we weer wat te kletsen en hebben toen nummers uitgewisseld.
We hebben toen regelmatig gesmst.

Maar ik wist niet of de intresse wederzijds was, heb toen na de training toen zei er een keer niet bij was met een vriendin van haar gekletst, in de hoop dat zei iets los zou laten, maar helaas.

Op een avond paar weken geleden belde ze me ineens en vroeg hoe het met me ging, we hebben toen nog een behoorlijke tijd zitten bellen.
We hadden voor de dag erna wat afgesproken, we zouden naar de film gaan, op het einde van de avond haar thuis afgezet, toen ze vroeg of ik nog zin had om wat te drinken bij haar bedacht ik me natuurlijk geen moment.

We hebben toen nog een hele leuke avond gehad, als je begrijpt wat ik bedoel.
Wist niet wat me overkomen was en voelde me echt happy.
Twee dagen daarna ben ik weer bij haar geweest, en t was wederom een hele gezellige avond.
De dagen erna hebben we nog bijna iedere dag wel ff gebeld of contact gehad, en ik moet zeggen het voelde goed.

Paar dagen daarna weer afgesproken, zijn toen ergens een hapje gaan eten ook wederom heel gezellig, dus ik dacht nu gaat het de goede kant op.

We konden elkaar inmiddels een paar weken.
En ik wist dat ze voor haar werk nog 10 dagen het land uit moest, dus werken en een beetje vakantie...

Voordat ze vertrok dacht ik echt dat het goed zat, omdat we regelmatig afspraken en als we elkaar niet zagen ivm werk dan smste we wel.

De dag dat ze vertrok hebben we nog gebeld, ze zei toen dat ze me nog zou bellen, maar vanaf dat moment heb ik niks meer van haar gehoord.

Heb haar nog een paar keer gebeld toen ze thuis was, gesmst, maar hoor helemaal niks meer van haar.
Toen ik haar belde en haar moeder aan de lijn kreeg zei ze dat ze de boodschap door zou geven, maar daar heb ik niks meer op gehoord

Hoe kan zoiets nu...

Wat denken jullie ervan....? Een verdrietige jongen uit breda :'(
pi_31154572
Ik denk dat je gewoon even voor de neuk was.
  maandag 3 oktober 2005 @ 20:25:15 #3
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_31154642
Smerig om niets meer te laten horen...

Die ben je beter kwijt dan rijk denk ik.
* VaLkyRie so sorry
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_31155011
ik ken het gevoel

ben een vrij lange tijd verliefd geweest op een meisje. Maar zij wilde nooit wat omdat we collega's zijn.
Had later toch met haar gezoend, en daarna hadden we leuk contact wat wel tot iets uit zou lopen. Toen ben ik op vakantie gegaan voor drie weken. Op vakantie ook nog gesmst, maar toen ging mijn telefoon kapot. Heb een week geen contact gehad en ik kwam thuis, had helemaal geen gevoel meer voor haar. Heb nog een keer met haar gezoend puur om te kijken of mijn kutgeest de draad mss wel weer op zou pakken. Maar nee. En nu is het allemaal wat raar. We zijn weer puur collega's en hebben het er eigenlijk weinig over.

Echt fucking rare situatie maar het bewijst maar weer wat er kan gebeuren. Veel sterkte.
  maandag 3 oktober 2005 @ 20:45:07 #5
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_31155281
Lijkt er op alsof ze je zat is. Er zijn mensen die dat op zo'n manier duidelijk willen maken, terwijl het waarschijnlijk stukken makkelijker zou zijn als ze het zou zeggen ipv dat je ernaar moet gaan zitten raden, dan kan je ook geen verkeerde conclusies trekken.
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_31155437
waarom ga je niet ff langs dan?
  maandag 3 oktober 2005 @ 21:03:50 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31155908
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:45 schreef Shreever het volgende:
Lijkt er op alsof ze je zat is. Er zijn mensen die dat op zo'n manier duidelijk willen maken, terwijl het waarschijnlijk stukken makkelijker zou zijn als ze het zou zeggen ipv dat je ernaar moet gaan zitten raden, dan kan je ook geen verkeerde conclusies trekken.
Eens.

Nogal kinderachtige manier, maar kan er met de beste wil van de wereld niets meer van maken.
Op de sportschool komt ze inmiddels trouwens ook niet meer?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31156213
Vervelend voor je zeg!

Zijn meerdere dingen die het kunnen zijn:
misschien is ze je idd zat
misschien gaat het haar een beetje te snel
of heeft ze misschien een andere jongen leren kennen...

Als ik jou was zou ik zelf geen contact meer zoeken...
pi_31157750
ik zie het idd niet echt positief in...maar misschien is ze wel gewoon heel erg druk? ik weet t ook niet hoor
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:18:01 #10
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_31158575
Echt kut dude..
Het moeilijkste is om haar niet achterna te lopen.. ik bedoel jij hebt nu je best gedaan om contact te zoeken, en blijkbaar heeft ze daar geen behoefte aan. Wel lelijk dat ze dat dan niet gewoon zegt, maar daar is het een vrouw voor...

Als je haar nog meer gaat bellen/sms-en dan heeft zij het gevoel dat je achter haar aanhuppelt, wat je eigenlijk ook doet dan.. en daar moeten de vrouwtjes NIETS van hebben. Dan is de spanning eraf ofzo... blijkbaar.
Dus hoe moeilijk het ook is.. als ze behoefte heeft om je te zien/horen dan merk je dat wel.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_31158646
Laat haar contact maken, je hebt genoeg gedaan.
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:21:48 #12
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31158725
Ja idd, toen ze terug was had ik nog eens gebeld, kreeg ik die ouwe van d'r aan de lijn.
En de dag erna heb ik nog een sms gestuurd...
En daarna niks meer laten horen, ik hoor het wel als ze weer iets moet
pi_31158993
en op de sportsschool dan? is ze daar ook weg?
al geprobeerd om die vriendin van haar aan te spreken?
weet je zeker dat ze niet op vakantie is zoek geraakt?
Islam=facisme
pi_31159317
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:21 schreef Hunk007 het volgende:
Hallo Allemaal...

Dit is mijn verhaal :

Een paar weken geleden ben ik een leuk meisje tegen gekomen op de sportschool, af en toe kletste we een beetje maar daar bleef het dan ook bij.
Op een gegeven moment stonden we weer wat te kletsen en hebben toen nummers uitgewisseld.
We hebben toen regelmatig gesmst.

Maar ik wist niet of de intresse wederzijds was, heb toen na de training toen zei er een keer niet bij was met een vriendin van haar gekletst, in de hoop dat zei iets los zou laten, maar helaas.

Op een avond paar weken geleden belde ze me ineens en vroeg hoe het met me ging, we hebben toen nog een behoorlijke tijd zitten bellen.
We hadden voor de dag erna wat afgesproken, we zouden naar de film gaan, op het einde van de avond haar thuis afgezet, toen ze vroeg of ik nog zin had om wat te drinken bij haar bedacht ik me natuurlijk geen moment.

We hebben toen nog een hele leuke avond gehad, als je begrijpt wat ik bedoel.
Wist niet wat me overkomen was en voelde me echt happy.
Twee dagen daarna ben ik weer bij haar geweest, en t was wederom een hele gezellige avond.
De dagen erna hebben we nog bijna iedere dag wel ff gebeld of contact gehad, en ik moet zeggen het voelde goed.

Paar dagen daarna weer afgesproken, zijn toen ergens een hapje gaan eten ook wederom heel gezellig, dus ik dacht nu gaat het de goede kant op.

We konden elkaar inmiddels een paar weken.
En ik wist dat ze voor haar werk nog 10 dagen het land uit moest, dus werken en een beetje vakantie...

Voordat ze vertrok dacht ik echt dat het goed zat, omdat we regelmatig afspraken en als we elkaar niet zagen ivm werk dan smste we wel.

De dag dat ze vertrok hebben we nog gebeld, ze zei toen dat ze me nog zou bellen, maar vanaf dat moment heb ik niks meer van haar gehoord.

Heb haar nog een paar keer gebeld toen ze thuis was, gesmst, maar hoor helemaal niks meer van haar.
Toen ik haar belde en haar moeder aan de lijn kreeg zei ze dat ze de boodschap door zou geven, maar daar heb ik niks meer op gehoord

Hoe kan zoiets nu...

Wat denken jullie ervan....? Een verdrietige jongen uit breda
Ik kan me voorstellen dat je er niets van begrijpt. Je gaat met elkaar om en het is gezellig en vervolgens laat ze je vallen als een baksteen(want zo is het toch?). Om zeer pissig van te worden!
Helemaal als ze je de indruk geeft dat alles koek en ei is en dat een leuke toekomst samen mogelijk is.
Zou dit nu typisch vrouwelijk zijn?
pi_31159475
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 22:21 schreef Hunk007 het volgende:
Ja idd, toen ze terug was had ik nog eens gebeld, kreeg ik die ouwe van d'r aan de lijn.
En de dag erna heb ik nog een sms gestuurd...
En daarna niks meer laten horen, ik hoor het wel als ze weer iets moet
Ben je niet een beetje op haar afgeknapt? ik bedoel heb je zin om met zo iemand om te gaan die jou zo behandeld??? als ik jou was zou ik daar over gaan nadenken!!!!
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:45:04 #16
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31159559
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ja als je echt iemand leuk vindt dan denk je niet zo.
Misschien was ik inderdaad een neukertje ik weet het niet.

In ieder geval wel raar dat we eerst zo veel contact hadden, en er geen vuiltje aan de lucht was, en vervolgens hoor ik niks meer.

Ben dan zo volwassen en zeg wat er aan de hand is toch....
pi_31159677
Het kan gewoon zijn dat je het ineens benauwd krijgt en hysterisch die kerel niet meer wil spreken. Achteraf zie je dan dat je ook niet zo had hoeven reageren, maar ja.
pi_31159708
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 22:45 schreef Hunk007 het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ja als je echt iemand leuk vindt dan denk je niet zo.

In ieder geval wel raar dat we eerst zo veel contact hadden, en er geen vuiltje aan de lucht was, en vervolgens hoor ik niks meer.

Nee tuurlijk maar probeer a.u.b wel zo te denken voor jezelf!
Je hebt helemaal gelijk ze had idd beter kunnen zeggen wat er aan de hand is dan jou zo te laten zitten..dat is gewoon een k*streek.
Als ik jou was zou ik er maar vanuit gaan dat het niks wordt en over is...als ze achteraf een goed excuus heeft of wat dan ook dan is dat mooi meegenomen!
pi_31159719
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 22:45 schreef Hunk007 het volgende:

Als ze weer contact zou zoeken, dan ga je weer op oude voet verder?
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:52:15 #20
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31159845
Ik denk niet dat ze nog contact zou zoeken, want het is nu wel duidelijk dacht ik zo dat ze niks wilt.
Anders had ze in mijn ogen ALLANG iets van zich laten horen.

Dus tja...waarom zou ze dan nog contact zoeken, lijkt me sterk...
pi_31159989
Wanneer komt ze terug?
pi_31160283
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 22:52 schreef Hunk007 het volgende:
Ik denk niet dat ze nog contact zou zoeken, want het is nu wel duidelijk dacht ik zo dat ze niks wilt.
Anders had ze in mijn ogen ALLANG iets van zich laten horen.

Dus tja...waarom zou ze dan nog contact zoeken, lijkt me sterk...
Je hebt er aparte troela's bij!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:23:36 #23
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31181228
Ze is al terug.
En idd heb je er apparte troela's bij, zeg dan gewoon wat je er van denkt vindt ik.
En niet van vandaag op morgen van gedachte veranderen
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:02:59 #24
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_31191950
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:23 schreef Nouk het volgende:
Ik denk dat je gewoon even voor de neuk was.
Wat hij zegt... zo'n dingen gebeuren... Ik zou persoonlijk wel in m'n nopjes zijn dat ik weer van bil was gegaan en dan op zoek naar de volgende vis in de "oceaan der liefde".
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 01:19:50 #25
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31193905
Zeg.. "hunk" ( )..anders ga je even langs om verhaal te halen...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 5 oktober 2005 @ 08:46:24 #26
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31196491
Tja.. waarschijnljk heeft ze op haar 'vakantie' goed nagedacht over jullie en besloten dat ze toch niet verder wil. Misschien heeft ze een ander ontmoet.. het kan natuurlijk allemaal..

het is zwak van haar dat ze niets meer laat horen van zichzelf.. maar goed.. zet haar uit je hoofd.. je ziet haar niet meer terug.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 5 oktober 2005 @ 18:59:33 #27
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31211666
Tja zeker zwak dat ze niets meer heeft laten horen.
Het was nou ook alweer niet zo dat we al serieus iets met elkaar hadden, want dat kan je nog niet zeggen na 3 weken.
Maar alleen af en toe met haar afspreken en gewoon een leuke tijd samen hebben was ook niet verkeerd.
Maar ja ineens hoor je niks meer en dan sta je daar met je vragen, waarom...
  donderdag 6 oktober 2005 @ 10:33:46 #28
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31224174
dan moet je misschien toch nog eens een keer proberen om met haar te praten...
kun je het in elk geval afsluiten voor jezelf..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_31224563
Tja, ik ben bang dat ze niet meer zo geinteresseerd is, maar als je het echt wilt weten, dan moet je haar idd maar eens een keer opzoeken (stalken) en haar duidelijk maken dat je wilt weten hoe het zit.
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
  donderdag 6 oktober 2005 @ 10:54:01 #30
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_31224588
Ze had even zin in een beurt, that's all.
En een vriendschapje kan ook geen kwaad.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_31278778
Hebben we een update?

Wss kwam ze er op de vakantie achter dat haar gevoelens voor jou niet zo sterk waren, alleen een erg onvolwassen om dan niets meer van je te laten horen. Maar goed, jij hebt je werk gedaan. Het is nu aan haar, en anders niet!
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 13:47:41 #32
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31280615
UPDATE:

Ik kwam haar afgelopen donderdag tegen op de sportschool, althans ik had haar gezien, zei zat in de kantine.
Toen we klaar waren en wij ook naar de kantine gingen was zei inmiddels naar huis.
Maar ineens kreeg ik verschillende smsjes van haar, waar in stond:
Dat ze er spijt van had dat ze niks meer van zich had laten horen, ze had een hoop problemen thuis, enz enz.
Maar goed het kwam er dus op neer dat ze er spijt van had, na diverse smsjes, is ze toen nog naar de kantine gekomen.
Ik stelde me in eerste instantie beetje cool op, en liet niet echt merken dat ik er zo mee zat.
Na een tijdje te hebben gekletst, zijn we nog naar haar thuis gegaan, daar weer wat gedronken, en van het een kwam het ander :-)
Hebben toen nog een hele leuke avond gehad, en toen ben ik naar huis gegaan zonder verder te vragen van hoe nu verder, had zoiets van ik zie het nu wel allemaal.
Het was in ieder geval een leuke avond, en weet nu niet hoe dit gaat aflopen, maar het is wel weer spannend van de andere kant.
Nu zit ik weer in hetzelfde schuitje...
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 13:53:22 #33
128807 Rinze007
Black Cherry's
pi_31280745
Nu is de bal bij jou...
Nu moet jij niet meer sms-en of contact opnemen.
Als ze er echt spijt van heeft hoe het gelopen was dan merk je dat vanzelf wel.
Laat haar maar even zweten..
Great minds think like me...
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 13:57:19 #34
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31280838
Ja idd moet het haar niet te makkelijk maken, en ik deed donderdag in eerste instantie ook een beetje cool.
Liet niet merken hoe erg ik het vond dat ik niks meer gehoord had.
Maar zo zie je maar weer , hoe zoiets kan omslaan.
Weet nu nog steeds niet waar het haar om te doen is, of was, maar daar kom ik wel achter.
Nu moet zij maar over de brug komen, ik hou me een beetje op de achtergrond, hoe moeilijk dat ook is.
Laat het wel op me afkomen, en dan merk ik het wel...
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 14:37:53 #35
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31281745
Hey Rinze007

Wat bedoel je met nu is de bal bij jou?
De bal ligt nu bij haar, toch...
Zij moet nu verder maar actie ondernemen, als ze echt wilt dat het wat wordt...toch?
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 17:54:14 #36
128807 Rinze007
Black Cherry's
pi_31286665
ja klopt...
Ik heb het een beetje vreemd geformuleerd...
Maar inderdaad. Jij hebt je best al gedaan en laat haar nu maar komen. Als ze je wil en ze ziet het echt zitten zal ze nu toch moeite voor jou moeten doen...
Enne.... ze mag best wat moeite doen...
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 18:22:59 #37
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31287400
Het probleem is dat ik nu niet echt weet waar het om draait.
Was het alleen amar een leuke gezellige avond, en was ze alleen maar uit op dat ene of zou er meer zijn.
Dat heb ik natuurlijk niet gevraagd, ik kom er misschien wel achter wat nou haar bedoelingen zijn...
Maar laat het verder aan haar over...
pi_31290776
Waarm niet gewoon als je bij haar thuis bent (of op weg daarnaartoe) zeggen wat je voor haar voelt? Nu duik je het bed in met haar en aan het einde van de avond weet je weer niet waar je aan toe bent. Ik zou in ieder geval willen weten als ik jou was of het voor de neuk was of dat er toch iets meer in zit.
♥ K, N, R en F ♥
pi_31293230
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 13:47 schreef Hunk007 het volgende:
UPDATE:

Ik kwam haar afgelopen donderdag tegen op de sportschool, althans ik had haar gezien, zei zat in de kantine.
Toen we klaar waren en wij ook naar de kantine gingen was zei inmiddels naar huis.
Maar ineens kreeg ik verschillende smsjes van haar, waar in stond:
Dat ze er spijt van had dat ze niks meer van zich had laten horen, ze had een hoop problemen thuis, enz enz.
Maar goed het kwam er dus op neer dat ze er spijt van had, na diverse smsjes, is ze toen nog naar de kantine gekomen.
Ik stelde me in eerste instantie beetje cool op, en liet niet echt merken dat ik er zo mee zat.
Na een tijdje te hebben gekletst, zijn we nog naar haar thuis gegaan, daar weer wat gedronken, en van het een kwam het ander :-)
Hebben toen nog een hele leuke avond gehad, en toen ben ik naar huis gegaan zonder verder te vragen van hoe nu verder, had zoiets van ik zie het nu wel allemaal.
Het was in ieder geval een leuke avond, en weet nu niet hoe dit gaat aflopen, maar het is wel weer spannend van de andere kant.
Nu zit ik weer in hetzelfde schuitje...
Zonde om niet verder te vragen. Volgende keer als je haar ziet echt doen.
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:02:41 #40
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31307323
Je hebt gelijk de volgende keer zal ik eens langzaam vragen waar het haar nu om te doen is.
Of wat ze nu precies wilt, anders duurt het misschien nog weken of maanden voor het een beetje serieuzer wordt.
Maar zoals ik het zelf nu inschat gaat het denk ik toch om de neuk, anders had ze al veel eerder iets van zich laten horen denk ik.
Maar ja dat weet je natuurlijk nooit zeker he!
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:06:21 #41
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31307394
Typisch een vrouw, wispelturig. Ik heb soms ook weleens dat ik het ene moment echt niet weet wat ik met iemand aanmoet, terwijl ik een dag later alweer dolenthousiast ben, om het na een week alsnog af te kappen.
  zondag 9 oktober 2005 @ 15:02:15 #42
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31308561
Tja wat moet ik daar nu mee...
Als een vrouw wispelturig is, wil dat zeggen dat ze niet weet wat ze wilt toch?
Ik dacht in eerste instantie daar hoor je nooit meer iets van, maar je ziet hoe het kan lopen.
maar ja hoe nu verder, gewoon op me af laten komen en kijken wat zij doet, of wat kun je het beste doen in zo'n situatie...???
  zondag 9 oktober 2005 @ 15:05:13 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31308612
Geniet je van de seks met haar?
Gewoon lekker doorgaan dan.
Of je moet principieel tegen seks zonder commitment zijn, natuurlijk .
  zondag 9 oktober 2005 @ 15:09:39 #44
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31308696
Tuurlijk geniet ik ervan tis het einde.
Maar als ik haar zie, en aanraak, en alles wat erbij hoort, hoop je diep van binnen dat zij dat apparte gevoel ook heeft.
Maar op de een af andere manier komt het er bij haar en mij niet uit.
We spreken er niet over, en zo is het moeilijk te peilen wat zij nu voelt, of wilt.
Ik denk zelf als ze echt verliefd zou zijn, zij het wel zou laten merken...toch!!!
  zondag 9 oktober 2005 @ 15:12:10 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31308752
Misschien denkt zij hetzelfde wel over jou...

Werp het balletje anders eens op als jullie na weer een seksdate uitgeput in bed liggen.
pi_31308795
Waarschijnlijk is ze dood....
  zondag 9 oktober 2005 @ 15:14:56 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31308827
Waarschijnlijk ben jij niet verder gekomen dan de OP .
  zondag 9 oktober 2005 @ 15:21:16 #48
128807 Rinze007
Black Cherry's
pi_31308952
Misschien willen jullie het allebei wel erg graag, maar hebben jullie de juiste persoon niet gevonden... Jullie komen in de buurt van je verlangens, maar met elkaar is niet zeker... Dat zie je wel vaker. Mensen die trekken elkaar aan als ze in hetzelfde schuitje zitten...
  zondag 9 oktober 2005 @ 15:22:09 #49
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31308967
Idd dat moet ik de volgende keer maar eens doen.
Maar t blijft moeilijk, zij weet denk ik wel dat ik haar leuk vindt, en denk dat zij er verder niks mee doet.
Of ze is bang om haar gevoelens te uiten, en te zeggen wat ze wilt, en steld ze zich daardoor iets cooler en afstandelijker op.
Ik denk dan weer, als iemand je echt leuk vindt, dan merk je het wel op de een of andere manier.
Maar ja iedere vrouw reageerd weer anders he!!!
pi_31309001
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 15:14 schreef Copycat het volgende:
Waarschijnlijk ben jij niet verder gekomen dan de OP . de eerste alinea
  zondag 9 oktober 2005 @ 16:17:30 #51
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31310279
Hoe kan ik het nu het beste aanpakken?
Of moet ik het gewoon op me af laten komen?
Ik bedoel ten opzichte van haar, moet ik toch contact blijven zoeken, of moet ik het meer aan haar overlaten, gezien de geschiedenis.
  zondag 9 oktober 2005 @ 16:31:54 #52
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31310555
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 15:02 schreef Hunk007 het volgende:
Tja wat moet ik daar nu mee...
Als een vrouw wispelturig is, wil dat zeggen dat ze niet weet wat ze wilt toch?
Ik dacht in eerste instantie daar hoor je nooit meer iets van, maar je ziet hoe het kan lopen.
maar ja hoe nu verder, gewoon op me af laten komen en kijken wat zij doet, of wat kun je het beste doen in zo'n situatie...???
Dat klopt, dan weet ze niet wat ze wil. Maar waarom zit jij daar zo mee? Kijk, na een half jaar ofzo wordt dat storend, maar je kent haar nu 3 weken. Waarom alles zo serieus benaderen?
Ik zou zeggen, geniet ervan en stel haar die vraag over een maandje nog eens.
pi_31311877
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:02 schreef Hunk007 het volgende:
Je hebt gelijk de volgende keer zal ik eens langzaam vragen waar het haar nu om te doen is.
Of wat ze nu precies wilt, anders duurt het misschien nog weken of maanden voor het een beetje serieuzer wordt.
Maar zoals ik het zelf nu inschat gaat het denk ik toch om de neuk, anders had ze al veel eerder iets van zich laten horen denk ik.
Maar ja dat weet je natuurlijk nooit zeker he!
Niet langzaam, gewoon duidelijk maar vriendelijk. En niet laten afwentelen!
  maandag 10 oktober 2005 @ 10:55:03 #54
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31329106
Het is inmiddels weer vier dagen geleden dat ik bij haar thuis was, had nog een mailtje gestuurd, maar helaas nog geen reactie.
Begin steeds meer te denken dat het alleen omdat ene gaat.
Of zie ik dat verkeerd, en heeft dat alles gewoon tijd nodig???
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:01:39 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31329252
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:55 schreef Hunk007 het volgende:
Het is inmiddels weer vier dagen geleden dat ik bij haar thuis was, had nog een mailtje gestuurd, maar helaas nog geen reactie.
Begin steeds meer te denken dat het alleen omdat ene gaat.
Of zie ik dat verkeerd, en heeft dat alles gewoon tijd nodig???
Nou ja, de kans is gewoon zeer groot dat het haar inderdaad alleen om de seks gaat.
Mijn ervaring is iig dat een relatie die als seksrelatie begint bijna nooit uitgroeit tot een 'serieuze' relatie.
Maar vanwaar jouw ongeduld? Laat het toch gewoon op z'n beloop!
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:08:50 #56
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_31329424
Als het om de seks gaat mag jij de touwtjes ook wel eens in handen gaan nemen, en niet alleen krikken als het haar goed uitkomt.
Ik ga naar huis.
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:09:07 #57
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31329429
Vanwaar mijn ongeduld :

Nou misschien omdat ik er voor mezelf nog niet uit ben wat haar bedoelingen zijn.
Als het alleen sex is, vindt ik het ook prima.
Maar vraag me diep van binnen af wat ze nu eigenlijk echt voelt, of wilt.
Misschien omdat die vraag voor mij nog niet beantwoord is...

Het was heel leuk en gezellig afgelopen week, maar nu zit ik weer hier, niet wetend waar ik aan toe ben, en dat is minder leuk...

Alhoewel het zo ook weer spannend is, af en toe afspreken.
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:24:56 #58
128807 Rinze007
Black Cherry's
pi_31329797
zucht.... wat wil je nu?
Zij is niet degene die niet weet wat ze wil, maar jij bent het...
;-)
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:43:31 #59
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31330161
Ik ken anders behoorlijk wat "sex"relaties die zijn uitgegroeid tot volwaardige relaties hoor, 1 ervan zelfs met kindjes en alles erop en eraan
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:46:39 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31330223
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:43 schreef Vivi het volgende:
Ik ken anders behoorlijk wat "sex"relaties die zijn uitgegroeid tot volwaardige relaties hoor, 1 ervan zelfs met kindjes en alles erop en eraan
Oh, ik zeg ook niet dat het onmogelijk is. Mijn ervaring is echter anders.

Ik heb trouwens zelf ook drie jaar een relatie gehad met iemand waarmee ik in eerste instantie een seksrelatie had. Alleen was die relatie ook toen het 'serieus' was, eigenlijk alleen op seks gebaseerd. Leuk, lekker enzo, maar de diepgang mistte toch wel (no pun intended!) .
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:49:44 #61
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31330297
Hmm, dat was dan waarschijnlijk toch de enige gemeenschappelijke deler...of hoe noemen ze dat ook alweer
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:52:19 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31330352
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:49 schreef Vivi het volgende:
Hmm, dat was dan waarschijnlijk toch de enige gemeenschappelijke deler...of hoe noemen ze dat ook alweer
Ja, dat bleek uiteindelijjk zo'n beetje de enige gemene deler te zijn.
Buiten dat was het een zeer toxic relatie.
Hij was mijn 'Henk' zeg maar .
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:59:07 #63
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31330510
Hey..maar als jullie mijn verhaaltje lezen, wat denkenjullie dan...
Is het alleen voor de neuk, of zit er misschien meer in???
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:01:43 #64
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_31330575
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:59 schreef Hunk007 het volgende:
Misschien moet je zelf wat mysterieuser naar haar doen... T is niet de eerste keer dat zoeits heeft geholpen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:02:31 #65
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31330592
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, dat bleek uiteindelijjk zo'n beetje de enige gemene deler te zijn.
Buiten dat was het een zeer toxic relatie.
Hij was mijn 'Henk' zeg maar .
Wilde die ook een kind van je dan
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:03:20 #66
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31330608
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:59 schreef Hunk007 het volgende:
Kan, maar dan moet je haar nu ff goed in het ongewisse laten
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:05:49 #67
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31330676
Hoe bedoel je moet je haar nu ff goed in het ongewisse laten???
Tis al weer 3 dagen geleden die geweldige avond, en ik heb verder niks meer laten horen, of gehoord...
Maar wat bereik ik daarmee volgens jou Vivi...???
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:07:56 #68
88139 JoeyT
pi_31330733
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:05 schreef Hunk007 het volgende:
Hoe bedoel je moet je haar nu ff goed in het ongewisse laten???
Tis al weer 3 dagen geleden die geweldige avond, en ik heb verder niks meer laten horen, of gehoord...
Maar wat bereik ik daarmee volgens jou Vivi...???
Helemaal niet... Ze vindt je blijkbaar niet zo leuk als jij zou willen. Enige normale optie is haar zwanger maken
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:08:15 #69
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31330736
Je wilt wat je niet kan (of lijkt te kunnen) hebben, regel nr. 1 in de liefde
pi_31330760
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:02 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wilde die ook een kind van je dan

Laat het ts, zij wil niks meer. Get over it...

Kunnen vrouwen ook eens minder wispelturig zijn??
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:10:54 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31330798
Als jij als een hondje achter haar aanloopt, steeds contact met haar zoekt dan zal je al snel erg onsexy voor haar zijn.
Dus: niets doen, maar haar het initiatief laten nemen.

En voor de zekerheid: de zwanger maken tip van JoeyT níet serieus nemen .

Vivi: Ja, dat zei ie wel altijd... maar ondertussen oefende ie met alles wat los en vast zat .
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:18:27 #72
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31330973
Ik loop ook helemaal niet als een hondje achter haar aan, integendeel.
Stel me NU, juist heel cool en beetje misterieus op.
Ik laat haar ook een beetje in het ongewisse zeg maar.
Misschien denkt zij wel hetzelfde, dan schiet het natuurlijk niet echt op.
En als het alleen voor de neuk is, moet het ook af en toe van mijn kant uitkomen dacht ik zo...
Het is een spelletje, niet wetend hoe dit gaat aflopen, en waar het nu eindigen gaat.

En van de andere kant als ik vertel, waar het om gaat is het spelletje misschien afgelopen, en dat is ook alweer niet de bedoeling.

Dus het is een lastige situatie...
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:19:35 #73
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31331000
En als ik dan weer geen initiatief neem denkt ze dat ik niet geintreseerd ben..

Moeilijk allemaal he...
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:21:38 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31331040
Nee hoor.
Het is zo moeilijk als dat je het jezelf maakt...
En jij hebt er klaarblijkelijk een handje van het jezelf wel erg moeilijk te maken.

Terwijl het uiteindelijk zo simpel is.
Je ziet haar toch wel weer op de sportschool? Gaat ze weer met jou mee of andersom dan zou je dat balletje op kunnen werpen.
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:23:59 #75
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31331083
Ja maar hoe vertel je dat op een subtiele wijze, zonder je eigen ruiten in te gooien.

Daar moet ik nog eens over nadenken...
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:24:19 #76
88139 JoeyT
pi_31331099
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:10 schreef Copycat het volgende:

En voor de zekerheid: de zwanger maken tip van JoeyT níet serieus nemen .

Tuurlijk wel... Stel ze is zwanger... Gegarandeerd dat ze hem nodig zal hebben. Hij blij dat zij hem de hele tijd belt, zij wat minder blij maar daar komt ze wel overheen... Gaat goed komen dus
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:26:22 #77
88139 JoeyT
pi_31331149
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:23 schreef Hunk007 het volgende:
Ja maar hoe vertel je dat op een subtiele wijze, zonder je eigen ruiten in te gooien.

Daar moet ik nog eens over nadenken...
You must keep in mind that women can't have just 1 night with you, they always seem to want a little bit more...
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:29:35 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31331225
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:24 schreef JoeyT het volgende:

Tuurlijk wel... Stel ze is zwanger... Gegarandeerd dat ze hem nodig zal hebben. Hij blij dat zij hem de hele tijd belt, zij wat minder blij maar daar komt ze wel overheen... Gaat goed komen dus

Dat dat in jouw door Borderline geregeerde relatie een middel leek, wil verre van zeggen dat het gezond is...
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:43:41 #79
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31331580
Ondanks dat ik nu niet weet waar het nu precies om draait !!!
wat kan ik nu het beste doen...

Als ik niks van me laat horen en me een beetje misterieus opstel, denkt ze misschien dat ik niet geintreseerd ben, zelfs ook niet in alleen sex..

Als ik wel weer wat van me laat horen komt dat misschien weer opdringerig over of zoiets,en zoals copycat al zei, minder sexy voor haar.

Dus in beide gevallen is het moeilijk, wat een situatie he !!!

Wat kan ik nu het beste doen, en waar bereik ik het meeste mee...???

Hoe zouden jullie het aanpakken...???
pi_31331886
wat een onzin allemaal zeg!!!

Vraag het gewoon aan haar, dan ben je gelijk uit de twijfels en weet je hoe je het moet aanpakken
Wat is het toch fijn om mij te zijn.!!. ;)
pi_31338100
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:43 schreef Hunk007 het volgende:

Als ik niks van me laat horen en me een beetje misterieus opstel, denkt ze misschien dat ik niet geintreseerd ben, zelfs ook niet in alleen sex..

Als ik wel weer wat van me laat horen komt dat misschien weer opdringerig over of zoiets,en zoals copycat al zei, minder sexy voor haar.

Je bent veel te lief en je denkt teveel na. Als je eeuwig wilt blijven twijfelen en de kans wilt lopen misbruikt te worden moet je vooral zo doorgaan. Wil je weten wat er aan de hand is, dan er is er 1 goede weg.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 07:44:44 #82
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31351827
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:43 schreef Hunk007 het volgende:

Gewoon doen wat jou het beste lijkt... waarom al die spelletjes en al die gedachtes... als je haar wil bellen, dan moet je dat gewoon doen... niet alles laten afhangen van wat een paar mensen hier op een forum tegen je zeggen.

Alle gedachtes die je hebt zouden de waarheid kunnen zijn, maar er is maar 1 manier om daar achter te komen. Je hebt nu al een paar keer wat met haar gedaan... en dat heb je "voor elkaar gekregen" zonder de hulp van Fok! .... dat is je gelukt om wie je was.. en wat je deed.. waarom dat nu ineens veranderen omdat een paar van die ouwe vrijsters die hier zitten wat anders zeggen tegen je.. die projecteren toch alleen maar op jou...
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:43:31 #83
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31433607
UPDATE :

Vorige week donderdag waren we elkaar weer per toeval tegen gekomen, zijn toen nog gezellig wat gaan drinken, en van het een komt het ander :-)
Afgelopen woensdag kwamen we elkaar weer tegen op de sportschool, en ik vroeg toen of ze zin had om na het sporten nog gezellig wat te drinken bij mij thuis, goed plan zei ze.
D'r is toen die avond verder niks gebeurt, hoeft natuurlijk ook niet iedere keer he !

Toen ze naar huis ging had ik haar gevraagd of ze zaterdag wat leuks wilde gaan doen, maar daar reageerde ze niet echt op, ze zei ik weet het nog niet, haar vriendin zou mss nog bij d'r langskomen.

Dus kortom, er is wel contact maar er komt te weinig van haar kant uit, ik denk dat zei het meer ziet als vriendschap, en af en toe sex...en meer niet.

Want zeg nou eerlijk, als je iemand echt leuk vindt, wil je daar op een gegeven moment elkaar toch vaker zien, voelen, of horen, lijkt me...

En dat idee krijg ik niet zo bij haar.
Volgens mij vindt zij het wel leuk zoals het nu gaat, af en toe eens afspreken, en verder niks...

Dus het zal er waarschijnlijk wel niks serieus worden ooit...
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:54:55 #84
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31435401
Wat denken jullie ervan...?
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:03:54 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31435605
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:54 schreef Hunk007 het volgende:
Wat denken jullie ervan...?
Hetzelfde als jij:
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 11:43 schreef Hunk007 het volgende:

Dus het zal er waarschijnlijk wel niks serieus worden ooit...
Denk dat je voor haar niet meer betekent dat een leuk neukertje voor af en toe. Anders had ze wel wat enthousiaster gereageerd, lijkt mij.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:23:15 #86
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31436072
Ik denk zelf ook dat het alleen voor de neuk is...

Moet zeggen had wel zin in haar nu,haha

Hoe pak je zoiets dan weer aan...??????????
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:08:25 #87
88139 JoeyT
pi_31443181
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat dat in jouw door Borderline geregeerde relatie een middel leek, wil verre van zeggen dat het gezond is...
Het omgekeerde is waar...

En waar gaatr t nou om? Het gaat om geluk vinden in dit leven... Toch? Dit meisje maakt mij gelukkig. Voor t eerst in lange tijd heb ik rust in mezelf en als dat komt door haar borderline dan ben ik blij dat ik daardoor gelukkig ben
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:11:58 #88
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_31443273
Been there, done that.

Ik heb het zo'n type een keer onder haar neus gewreven een half jaar later, de reactie was echt schitterend. 'Ik wilde je geen pijn doen'

We zijn grote jongens hoor, we kunnen de waarheid wel aan. Dus laten horen hoe het zit. LEZEN JULLIE DAT, TRUTTEN!!!!!
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:14:43 #89
88139 JoeyT
pi_31443364
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:11 schreef Kamphuys het volgende:
Been there, done that.

Ik heb het zo'n type een keer onder haar neus gewreven een half jaar later, de reactie was echt schitterend. 'Ik wilde je geen pijn doen'

We zijn grote jongens hoor, we kunnen de waarheid wel aan. Dus laten horen hoe het zit. LEZEN JULLIE DAT, TRUTTEN!!!!!
Maar als een meisje zo doet dan weet je zelf toch ook wel hoe laat t is... Als het voor je gevoel niet lekker zit dan is er vaak iets niet goed, dus snap niet hoe dit soort dingen als donderslag bij heldere hemel komt.
pi_31443705
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:11 schreef Kamphuys het volgende:

Dat is dan je eigen stomme schuld. Als een vrouw zo dat terwijl jij meer wilt, kun je maar beter óf haar iedere keer dat je haar ziet helemaal sufneuken, óf haar het gat van de timmerman laten zien om die vervolgens voor haar neus dicht te smijten. Beide zijn wel duidelijk denk ik.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:33:08 #91
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_31443831
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:14 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Maar als een meisje zo doet dan weet je zelf toch ook wel hoe laat t is... Als het voor je gevoel niet lekker zit dan is er vaak iets niet goed, dus snap niet hoe dit soort dingen als donderslag bij heldere hemel komt.
Aantal jaartjes geleden al inmiddels, kwam net uit m'n eerste relatie, was nog wat onervaren... Maar toch, we kenden elkaar net een maandje ofzo, enorm veel bellen/sms-en, paar keer leuk afgesproken, om dan ineens zomaar het contact te verbreken zonder reden of wat dan ook.... redelijk lomp toch.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:37:35 #92
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31443942
Ik denk dat het niet meer is dan af en toe lekker krikken...
Als er niet meer inzit, waarom dan niet alleen dat...

Kan ook heel leuk en spannend zijn :-)

bedoel is nu overduidelijk dat er niet veel van haar kant uitkomt.

Dus ik zie het wel allemaal...
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:29:36 #93
88139 JoeyT
pi_31470400
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:33 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Aantal jaartjes geleden al inmiddels, kwam net uit m'n eerste relatie, was nog wat onervaren... Maar toch, we kenden elkaar net een maandje ofzo, enorm veel bellen/sms-en, paar keer leuk afgesproken, om dan ineens zomaar het contact te verbreken zonder reden of wat dan ook.... redelijk lomp toch.
Lomp, ja... Onmenselijk, nee...
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:54:25 #94
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_31471097
leuk....al die headgames.
Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:54:43 #95
132544 Greins
tjah, wat zal ík er van zeggen
pi_31543596
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:37 schreef Hunk007 het volgende:
Ik denk dat het niet meer is dan af en toe lekker krikken...
Als er niet meer inzit, waarom dan niet alleen dat...

Kan ook heel leuk en spannend zijn :-)

bedoel is nu overduidelijk dat er niet veel van haar kant uitkomt.

Dus ik zie het wel allemaal...
ik zeg: "inderdaad, lekker afwachten" je leeft maar 1 keer Grns
dus zeker niet vragen en lekker je tijd verdoen met zo'n bepje
.

[ Bericht 1% gewijzigd door Greins op 18-10-2005 20:55:15 (zpelfaut) ]
als het te moeilijk voor je wordt, moet je het even zeggen hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')