Eens.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:45 schreef Shreever het volgende:
Lijkt er op alsof ze je zat is. Er zijn mensen die dat op zo'n manier duidelijk willen maken, terwijl het waarschijnlijk stukken makkelijker zou zijn als ze het zou zeggen ipv dat je ernaar moet gaan zitten raden, dan kan je ook geen verkeerde conclusies trekken.
Ik kan me voorstellen dat je er niets van begrijpt. Je gaat met elkaar om en het is gezellig en vervolgens laat ze je vallen als een baksteen(want zo is het toch?). Om zeer pissig van te worden!quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:21 schreef Hunk007 het volgende:
Hallo Allemaal...
Dit is mijn verhaal :
Een paar weken geleden ben ik een leuk meisje tegen gekomen op de sportschool, af en toe kletste we een beetje maar daar bleef het dan ook bij.
Op een gegeven moment stonden we weer wat te kletsen en hebben toen nummers uitgewisseld.
We hebben toen regelmatig gesmst.
Maar ik wist niet of de intresse wederzijds was, heb toen na de training toen zei er een keer niet bij was met een vriendin van haar gekletst, in de hoop dat zei iets los zou laten, maar helaas.
Op een avond paar weken geleden belde ze me ineens en vroeg hoe het met me ging, we hebben toen nog een behoorlijke tijd zitten bellen.
We hadden voor de dag erna wat afgesproken, we zouden naar de film gaan, op het einde van de avond haar thuis afgezet, toen ze vroeg of ik nog zin had om wat te drinken bij haar bedacht ik me natuurlijk geen moment.
We hebben toen nog een hele leuke avond gehad, als je begrijpt wat ik bedoel.
Wist niet wat me overkomen was en voelde me echt happy.
Twee dagen daarna ben ik weer bij haar geweest, en t was wederom een hele gezellige avond.
De dagen erna hebben we nog bijna iedere dag wel ff gebeld of contact gehad, en ik moet zeggen het voelde goed.
Paar dagen daarna weer afgesproken, zijn toen ergens een hapje gaan eten ook wederom heel gezellig, dus ik dacht nu gaat het de goede kant op.
We konden elkaar inmiddels een paar weken.
En ik wist dat ze voor haar werk nog 10 dagen het land uit moest, dus werken en een beetje vakantie...
Voordat ze vertrok dacht ik echt dat het goed zat, omdat we regelmatig afspraken en als we elkaar niet zagen ivm werk dan smste we wel.
De dag dat ze vertrok hebben we nog gebeld, ze zei toen dat ze me nog zou bellen, maar vanaf dat moment heb ik niks meer van haar gehoord.
Heb haar nog een paar keer gebeld toen ze thuis was, gesmst, maar hoor helemaal niks meer van haar.
Toen ik haar belde en haar moeder aan de lijn kreeg zei ze dat ze de boodschap door zou geven, maar daar heb ik niks meer op gehoord
Hoe kan zoiets nu...
Wat denken jullie ervan....? Een verdrietige jongen uit breda![]()
Ben je niet een beetje op haar afgeknapt? ik bedoel heb je zin om met zo iemand om te gaan die jou zo behandeld??? als ik jou was zou ik daar over gaan nadenken!!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:21 schreef Hunk007 het volgende:
Ja idd, toen ze terug was had ik nog eens gebeld, kreeg ik die ouwe van d'r aan de lijn.
En de dag erna heb ik nog een sms gestuurd...
En daarna niks meer laten horen, ik hoor het wel als ze weer iets moet![]()
Nee tuurlijk maar probeer a.u.b wel zo te denken voor jezelf!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:45 schreef Hunk007 het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ja als je echt iemand leuk vindt dan denk je niet zo.
Misschien was ik inderdaad een neukertje ik weet het niet.
In ieder geval wel raar dat we eerst zo veel contact hadden, en er geen vuiltje aan de lucht was, en vervolgens hoor ik niks meer.
Ben dan zo volwassen en zeg wat er aan de hand is toch....
Als ze weer contact zou zoeken, dan ga je weer op oude voet verder?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:45 schreef Hunk007 het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ja als je echt iemand leuk vindt dan denk je niet zo.
Misschien was ik inderdaad een neukertje ik weet het niet.
In ieder geval wel raar dat we eerst zo veel contact hadden, en er geen vuiltje aan de lucht was, en vervolgens hoor ik niks meer.
Ben dan zo volwassen en zeg wat er aan de hand is toch....
Je hebt er aparte troela's bij!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:52 schreef Hunk007 het volgende:
Ik denk niet dat ze nog contact zou zoeken, want het is nu wel duidelijk dacht ik zo dat ze niks wilt.
Anders had ze in mijn ogen ALLANG iets van zich laten horen.
Dus tja...waarom zou ze dan nog contact zoeken, lijkt me sterk...
Wat hij zegt... zo'n dingen gebeuren... Ik zou persoonlijk wel in m'n nopjes zijn dat ik weer van bil was gegaan en dan op zoek naar de volgende vis in de "oceaan der liefde".quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:23 schreef Nouk het volgende:
Ik denk dat je gewoon even voor de neuk was.
Zonde om niet verder te vragen. Volgende keer als je haar ziet echt doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:47 schreef Hunk007 het volgende:
UPDATE:
Ik kwam haar afgelopen donderdag tegen op de sportschool, althans ik had haar gezien, zei zat in de kantine.
Toen we klaar waren en wij ook naar de kantine gingen was zei inmiddels naar huis.
Maar ineens kreeg ik verschillende smsjes van haar, waar in stond:
Dat ze er spijt van had dat ze niks meer van zich had laten horen, ze had een hoop problemen thuis, enz enz.
Maar goed het kwam er dus op neer dat ze er spijt van had, na diverse smsjes, is ze toen nog naar de kantine gekomen.
Ik stelde me in eerste instantie beetje cool op, en liet niet echt merken dat ik er zo mee zat.
Na een tijdje te hebben gekletst, zijn we nog naar haar thuis gegaan, daar weer wat gedronken, en van het een kwam het ander :-)
Hebben toen nog een hele leuke avond gehad, en toen ben ik naar huis gegaan zonder verder te vragen van hoe nu verder, had zoiets van ik zie het nu wel allemaal.
Het was in ieder geval een leuke avond, en weet nu niet hoe dit gaat aflopen, maar het is wel weer spannend van de andere kant.
Nu zit ik weer in hetzelfde schuitje...![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:14 schreef Copycat het volgende:
Waarschijnlijk ben jij niet verder gekomen dan de OP. de eerste alinea
Dat klopt, dan weet ze niet wat ze wil. Maar waarom zit jij daar zo mee? Kijk, na een half jaar ofzo wordt dat storend, maar je kent haar nu 3 weken. Waarom alles zo serieus benaderen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:02 schreef Hunk007 het volgende:
Tja wat moet ik daar nu mee...
Als een vrouw wispelturig is, wil dat zeggen dat ze niet weet wat ze wilt toch?
Ik dacht in eerste instantie daar hoor je nooit meer iets van, maar je ziet hoe het kan lopen.
maar ja hoe nu verder, gewoon op me af laten komen en kijken wat zij doet, of wat kun je het beste doen in zo'n situatie...???
Niet langzaam, gewoon duidelijk maar vriendelijk. En niet laten afwentelen!quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:02 schreef Hunk007 het volgende:
Je hebt gelijk de volgende keer zal ik eens langzaam vragen waar het haar nu om te doen is.
Of wat ze nu precies wilt, anders duurt het misschien nog weken of maanden voor het een beetje serieuzer wordt.
Maar zoals ik het zelf nu inschat gaat het denk ik toch om de neuk, anders had ze al veel eerder iets van zich laten horen denk ik.
Maar ja dat weet je natuurlijk nooit zeker he!
Nou ja, de kans is gewoon zeer groot dat het haar inderdaad alleen om de seks gaat.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:55 schreef Hunk007 het volgende:
Het is inmiddels weer vier dagen geleden dat ik bij haar thuis was, had nog een mailtje gestuurd, maar helaas nog geen reactie.
Begin steeds meer te denken dat het alleen omdat ene gaat.
Of zie ik dat verkeerd, en heeft dat alles gewoon tijd nodig???![]()
Oh, ik zeg ook niet dat het onmogelijk is. Mijn ervaring is echter anders.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:43 schreef Vivi het volgende:
Ik ken anders behoorlijk wat "sex"relaties die zijn uitgegroeid tot volwaardige relaties hoor, 1 ervan zelfs met kindjes en alles erop en eraan
Ja, dat bleek uiteindelijjk zo'n beetje de enige gemene deler te zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:49 schreef Vivi het volgende:
Hmm, dat was dan waarschijnlijk toch de enige gemeenschappelijke deler...of hoe noemen ze dat ook alweer
Misschien moet je zelf wat mysterieuser naar haar doen... T is niet de eerste keer dat zoeits heeft geholpen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:59 schreef Hunk007 het volgende:
Hey..maar als jullie mijn verhaaltje lezen, wat denkenjullie dan...
Is het alleen voor de neuk, of zit er misschien meer in???
Wilde die ook een kind van je danquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat bleek uiteindelijjk zo'n beetje de enige gemene deler te zijn.
Buiten dat was het een zeer toxic relatie.
Hij was mijn 'Henk' zeg maar.
Kan, maar dan moet je haar nu ff goed in het ongewisse latenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:59 schreef Hunk007 het volgende:
Hey..maar als jullie mijn verhaaltje lezen, wat denkenjullie dan...
Is het alleen voor de neuk, of zit er misschien meer in???
Helemaal niet... Ze vindt je blijkbaar niet zo leuk als jij zou willen. Enige normale optie is haar zwanger makenquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:05 schreef Hunk007 het volgende:
Hoe bedoel je moet je haar nu ff goed in het ongewisse laten???
Tis al weer 3 dagen geleden die geweldige avond, en ik heb verder niks meer laten horen, of gehoord...
Maar wat bereik ik daarmee volgens jou Vivi...???
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:10 schreef Copycat het volgende:
En voor de zekerheid: de zwanger maken tip van JoeyT níet serieus nemen.
You must keep in mind that women can't have just 1 night with you, they always seem to want a little bit more...quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:23 schreef Hunk007 het volgende:
Ja maar hoe vertel je dat op een subtiele wijze, zonder je eigen ruiten in te gooien.
Daar moet ik nog eens over nadenken...
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:24 schreef JoeyT het volgende:
Tuurlijk wel... Stel ze is zwanger... Gegarandeerd dat ze hem nodig zal hebben. Hij blij dat zij hem de hele tijd belt, zij wat minder blij maar daar komt ze wel overheen... Gaat goed komen dus![]()
Je bent veel te lief en je denkt teveel na. Als je eeuwig wilt blijven twijfelen en de kans wilt lopen misbruikt te worden moet je vooral zo doorgaan. Wil je weten wat er aan de hand is, dan er is er 1 goede weg.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:43 schreef Hunk007 het volgende:
Ondanks dat ik nu niet weet waar het nu precies om draait !!!
wat kan ik nu het beste doen...
Als ik niks van me laat horen en me een beetje misterieus opstel, denkt ze misschien dat ik niet geintreseerd ben, zelfs ook niet in alleen sex..
Als ik wel weer wat van me laat horen komt dat misschien weer opdringerig over of zoiets,en zoals copycat al zei, minder sexy voor haar.
Dus in beide gevallen is het moeilijk, wat een situatie he !!!
Wat kan ik nu het beste doen, en waar bereik ik het meeste mee...???
Hoe zouden jullie het aanpakken...???
Gewoon doen wat jou het beste lijkt... waarom al die spelletjes en al die gedachtes... als je haar wil bellen, dan moet je dat gewoon doen... niet alles laten afhangen van wat een paar mensen hier op een forum tegen je zeggen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:43 schreef Hunk007 het volgende:
Ondanks dat ik nu niet weet waar het nu precies om draait !!!
wat kan ik nu het beste doen...
Als ik niks van me laat horen en me een beetje misterieus opstel, denkt ze misschien dat ik niet geintreseerd ben, zelfs ook niet in alleen sex..
Als ik wel weer wat van me laat horen komt dat misschien weer opdringerig over of zoiets,en zoals copycat al zei, minder sexy voor haar.
Dus in beide gevallen is het moeilijk, wat een situatie he !!!
Wat kan ik nu het beste doen, en waar bereik ik het meeste mee...???
Hoe zouden jullie het aanpakken...???
Hetzelfde als jij:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:54 schreef Hunk007 het volgende:
Wat denken jullie ervan...?
Denk dat je voor haar niet meer betekent dat een leuk neukertje voor af en toe. Anders had ze wel wat enthousiaster gereageerd, lijkt mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:43 schreef Hunk007 het volgende:
Dus het zal er waarschijnlijk wel niks serieus worden ooit...![]()
Het omgekeerde is waar...quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dat in jouw door Borderline geregeerde relatie een middel leek, wil verre van zeggen dat het gezond is...
Maar als een meisje zo doet dan weet je zelf toch ook wel hoe laat t is... Als het voor je gevoel niet lekker zit dan is er vaak iets niet goed, dus snap niet hoe dit soort dingen als donderslag bij heldere hemel komt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:11 schreef Kamphuys het volgende:
Been there, done that.
Ik heb het zo'n type een keer onder haar neus gewreven een half jaar later, de reactie was echt schitterend. 'Ik wilde je geen pijn doen'![]()
We zijn grote jongens hoor, we kunnen de waarheid wel aan. Dus laten horen hoe het zit. LEZEN JULLIE DAT, TRUTTEN!!!!!![]()
Dat is dan je eigen stomme schuld. Als een vrouw zo dat terwijl jij meer wilt, kun je maar beter óf haar iedere keer dat je haar ziet helemaal sufneuken, óf haar het gat van de timmerman laten zien om die vervolgens voor haar neus dicht te smijten. Beide zijn wel duidelijk denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:11 schreef Kamphuys het volgende:
We zijn grote jongens hoor, we kunnen de waarheid wel aan. Dus laten horen hoe het zit. LEZEN JULLIE DAT, TRUTTEN!!!!!![]()
Aantal jaartjes geleden al inmiddels, kwam net uit m'n eerste relatie, was nog wat onervaren... Maar toch, we kenden elkaar net een maandje ofzo, enorm veel bellen/sms-en, paar keer leuk afgesproken, om dan ineens zomaar het contact te verbreken zonder reden of wat dan ook.... redelijk lomp toch.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar als een meisje zo doet dan weet je zelf toch ook wel hoe laat t is... Als het voor je gevoel niet lekker zit dan is er vaak iets niet goed, dus snap niet hoe dit soort dingen als donderslag bij heldere hemel komt.
Lomp, ja... Onmenselijk, nee...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:33 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Aantal jaartjes geleden al inmiddels, kwam net uit m'n eerste relatie, was nog wat onervaren... Maar toch, we kenden elkaar net een maandje ofzo, enorm veel bellen/sms-en, paar keer leuk afgesproken, om dan ineens zomaar het contact te verbreken zonder reden of wat dan ook.... redelijk lomp toch.
ik zeg: "inderdaad, lekker afwachten" je leeft maar 1 keer Grnsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:37 schreef Hunk007 het volgende:
Ik denk dat het niet meer is dan af en toe lekker krikken...
Als er niet meer inzit, waarom dan niet alleen dat...
Kan ook heel leuk en spannend zijn :-)
bedoel is nu overduidelijk dat er niet veel van haar kant uitkomt.
Dus ik zie het wel allemaal...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |