quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:10 schreef Copycat het volgende:
En voor de zekerheid: de zwanger maken tip van JoeyT níet serieus nemen.
You must keep in mind that women can't have just 1 night with you, they always seem to want a little bit more...quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:23 schreef Hunk007 het volgende:
Ja maar hoe vertel je dat op een subtiele wijze, zonder je eigen ruiten in te gooien.
Daar moet ik nog eens over nadenken...
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:24 schreef JoeyT het volgende:
Tuurlijk wel... Stel ze is zwanger... Gegarandeerd dat ze hem nodig zal hebben. Hij blij dat zij hem de hele tijd belt, zij wat minder blij maar daar komt ze wel overheen... Gaat goed komen dus![]()
Je bent veel te lief en je denkt teveel na. Als je eeuwig wilt blijven twijfelen en de kans wilt lopen misbruikt te worden moet je vooral zo doorgaan. Wil je weten wat er aan de hand is, dan er is er 1 goede weg.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:43 schreef Hunk007 het volgende:
Ondanks dat ik nu niet weet waar het nu precies om draait !!!
wat kan ik nu het beste doen...
Als ik niks van me laat horen en me een beetje misterieus opstel, denkt ze misschien dat ik niet geintreseerd ben, zelfs ook niet in alleen sex..
Als ik wel weer wat van me laat horen komt dat misschien weer opdringerig over of zoiets,en zoals copycat al zei, minder sexy voor haar.
Dus in beide gevallen is het moeilijk, wat een situatie he !!!
Wat kan ik nu het beste doen, en waar bereik ik het meeste mee...???
Hoe zouden jullie het aanpakken...???
Gewoon doen wat jou het beste lijkt... waarom al die spelletjes en al die gedachtes... als je haar wil bellen, dan moet je dat gewoon doen... niet alles laten afhangen van wat een paar mensen hier op een forum tegen je zeggen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:43 schreef Hunk007 het volgende:
Ondanks dat ik nu niet weet waar het nu precies om draait !!!
wat kan ik nu het beste doen...
Als ik niks van me laat horen en me een beetje misterieus opstel, denkt ze misschien dat ik niet geintreseerd ben, zelfs ook niet in alleen sex..
Als ik wel weer wat van me laat horen komt dat misschien weer opdringerig over of zoiets,en zoals copycat al zei, minder sexy voor haar.
Dus in beide gevallen is het moeilijk, wat een situatie he !!!
Wat kan ik nu het beste doen, en waar bereik ik het meeste mee...???
Hoe zouden jullie het aanpakken...???
Hetzelfde als jij:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:54 schreef Hunk007 het volgende:
Wat denken jullie ervan...?
Denk dat je voor haar niet meer betekent dat een leuk neukertje voor af en toe. Anders had ze wel wat enthousiaster gereageerd, lijkt mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:43 schreef Hunk007 het volgende:
Dus het zal er waarschijnlijk wel niks serieus worden ooit...![]()
Het omgekeerde is waar...quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dat in jouw door Borderline geregeerde relatie een middel leek, wil verre van zeggen dat het gezond is...
Maar als een meisje zo doet dan weet je zelf toch ook wel hoe laat t is... Als het voor je gevoel niet lekker zit dan is er vaak iets niet goed, dus snap niet hoe dit soort dingen als donderslag bij heldere hemel komt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:11 schreef Kamphuys het volgende:
Been there, done that.
Ik heb het zo'n type een keer onder haar neus gewreven een half jaar later, de reactie was echt schitterend. 'Ik wilde je geen pijn doen'![]()
We zijn grote jongens hoor, we kunnen de waarheid wel aan. Dus laten horen hoe het zit. LEZEN JULLIE DAT, TRUTTEN!!!!!![]()
Dat is dan je eigen stomme schuld. Als een vrouw zo dat terwijl jij meer wilt, kun je maar beter óf haar iedere keer dat je haar ziet helemaal sufneuken, óf haar het gat van de timmerman laten zien om die vervolgens voor haar neus dicht te smijten. Beide zijn wel duidelijk denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:11 schreef Kamphuys het volgende:
We zijn grote jongens hoor, we kunnen de waarheid wel aan. Dus laten horen hoe het zit. LEZEN JULLIE DAT, TRUTTEN!!!!!![]()
Aantal jaartjes geleden al inmiddels, kwam net uit m'n eerste relatie, was nog wat onervaren... Maar toch, we kenden elkaar net een maandje ofzo, enorm veel bellen/sms-en, paar keer leuk afgesproken, om dan ineens zomaar het contact te verbreken zonder reden of wat dan ook.... redelijk lomp toch.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar als een meisje zo doet dan weet je zelf toch ook wel hoe laat t is... Als het voor je gevoel niet lekker zit dan is er vaak iets niet goed, dus snap niet hoe dit soort dingen als donderslag bij heldere hemel komt.
Lomp, ja... Onmenselijk, nee...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:33 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Aantal jaartjes geleden al inmiddels, kwam net uit m'n eerste relatie, was nog wat onervaren... Maar toch, we kenden elkaar net een maandje ofzo, enorm veel bellen/sms-en, paar keer leuk afgesproken, om dan ineens zomaar het contact te verbreken zonder reden of wat dan ook.... redelijk lomp toch.
ik zeg: "inderdaad, lekker afwachten" je leeft maar 1 keer Grnsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:37 schreef Hunk007 het volgende:
Ik denk dat het niet meer is dan af en toe lekker krikken...
Als er niet meer inzit, waarom dan niet alleen dat...
Kan ook heel leuk en spannend zijn :-)
bedoel is nu overduidelijk dat er niet veel van haar kant uitkomt.
Dus ik zie het wel allemaal...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |