abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:24:19 #76
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_31331099
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:10 schreef Copycat het volgende:

En voor de zekerheid: de zwanger maken tip van JoeyT níet serieus nemen .

Tuurlijk wel... Stel ze is zwanger... Gegarandeerd dat ze hem nodig zal hebben. Hij blij dat zij hem de hele tijd belt, zij wat minder blij maar daar komt ze wel overheen... Gaat goed komen dus
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:26:22 #77
88139 JoeyT
pi_31331149
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:23 schreef Hunk007 het volgende:
Ja maar hoe vertel je dat op een subtiele wijze, zonder je eigen ruiten in te gooien.

Daar moet ik nog eens over nadenken...
You must keep in mind that women can't have just 1 night with you, they always seem to want a little bit more...
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:29:35 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31331225
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:24 schreef JoeyT het volgende:

Tuurlijk wel... Stel ze is zwanger... Gegarandeerd dat ze hem nodig zal hebben. Hij blij dat zij hem de hele tijd belt, zij wat minder blij maar daar komt ze wel overheen... Gaat goed komen dus

Dat dat in jouw door Borderline geregeerde relatie een middel leek, wil verre van zeggen dat het gezond is...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:43:41 #79
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31331580
Ondanks dat ik nu niet weet waar het nu precies om draait !!!
wat kan ik nu het beste doen...

Als ik niks van me laat horen en me een beetje misterieus opstel, denkt ze misschien dat ik niet geintreseerd ben, zelfs ook niet in alleen sex..

Als ik wel weer wat van me laat horen komt dat misschien weer opdringerig over of zoiets,en zoals copycat al zei, minder sexy voor haar.

Dus in beide gevallen is het moeilijk, wat een situatie he !!!

Wat kan ik nu het beste doen, en waar bereik ik het meeste mee...???

Hoe zouden jullie het aanpakken...???
pi_31331886
wat een onzin allemaal zeg!!!

Vraag het gewoon aan haar, dan ben je gelijk uit de twijfels en weet je hoe je het moet aanpakken
Wat is het toch fijn om mij te zijn.!!. ;)
pi_31338100
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:43 schreef Hunk007 het volgende:

Als ik niks van me laat horen en me een beetje misterieus opstel, denkt ze misschien dat ik niet geintreseerd ben, zelfs ook niet in alleen sex..

Als ik wel weer wat van me laat horen komt dat misschien weer opdringerig over of zoiets,en zoals copycat al zei, minder sexy voor haar.

Je bent veel te lief en je denkt teveel na. Als je eeuwig wilt blijven twijfelen en de kans wilt lopen misbruikt te worden moet je vooral zo doorgaan. Wil je weten wat er aan de hand is, dan er is er 1 goede weg.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 07:44:44 #82
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31351827
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:43 schreef Hunk007 het volgende:

Gewoon doen wat jou het beste lijkt... waarom al die spelletjes en al die gedachtes... als je haar wil bellen, dan moet je dat gewoon doen... niet alles laten afhangen van wat een paar mensen hier op een forum tegen je zeggen.

Alle gedachtes die je hebt zouden de waarheid kunnen zijn, maar er is maar 1 manier om daar achter te komen. Je hebt nu al een paar keer wat met haar gedaan... en dat heb je "voor elkaar gekregen" zonder de hulp van Fok! .... dat is je gelukt om wie je was.. en wat je deed.. waarom dat nu ineens veranderen omdat een paar van die ouwe vrijsters die hier zitten wat anders zeggen tegen je.. die projecteren toch alleen maar op jou...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:43:31 #83
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31433607
UPDATE :

Vorige week donderdag waren we elkaar weer per toeval tegen gekomen, zijn toen nog gezellig wat gaan drinken, en van het een komt het ander :-)
Afgelopen woensdag kwamen we elkaar weer tegen op de sportschool, en ik vroeg toen of ze zin had om na het sporten nog gezellig wat te drinken bij mij thuis, goed plan zei ze.
D'r is toen die avond verder niks gebeurt, hoeft natuurlijk ook niet iedere keer he !

Toen ze naar huis ging had ik haar gevraagd of ze zaterdag wat leuks wilde gaan doen, maar daar reageerde ze niet echt op, ze zei ik weet het nog niet, haar vriendin zou mss nog bij d'r langskomen.

Dus kortom, er is wel contact maar er komt te weinig van haar kant uit, ik denk dat zei het meer ziet als vriendschap, en af en toe sex...en meer niet.

Want zeg nou eerlijk, als je iemand echt leuk vindt, wil je daar op een gegeven moment elkaar toch vaker zien, voelen, of horen, lijkt me...

En dat idee krijg ik niet zo bij haar.
Volgens mij vindt zij het wel leuk zoals het nu gaat, af en toe eens afspreken, en verder niks...

Dus het zal er waarschijnlijk wel niks serieus worden ooit...
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:54:55 #84
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31435401
Wat denken jullie ervan...?
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:03:54 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31435605
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:54 schreef Hunk007 het volgende:
Wat denken jullie ervan...?
Hetzelfde als jij:
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 11:43 schreef Hunk007 het volgende:

Dus het zal er waarschijnlijk wel niks serieus worden ooit...
Denk dat je voor haar niet meer betekent dat een leuk neukertje voor af en toe. Anders had ze wel wat enthousiaster gereageerd, lijkt mij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:23:15 #86
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31436072
Ik denk zelf ook dat het alleen voor de neuk is...

Moet zeggen had wel zin in haar nu,haha

Hoe pak je zoiets dan weer aan...??????????
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:08:25 #87
88139 JoeyT
pi_31443181
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat dat in jouw door Borderline geregeerde relatie een middel leek, wil verre van zeggen dat het gezond is...
Het omgekeerde is waar...

En waar gaatr t nou om? Het gaat om geluk vinden in dit leven... Toch? Dit meisje maakt mij gelukkig. Voor t eerst in lange tijd heb ik rust in mezelf en als dat komt door haar borderline dan ben ik blij dat ik daardoor gelukkig ben
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:11:58 #88
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_31443273
Been there, done that.

Ik heb het zo'n type een keer onder haar neus gewreven een half jaar later, de reactie was echt schitterend. 'Ik wilde je geen pijn doen'

We zijn grote jongens hoor, we kunnen de waarheid wel aan. Dus laten horen hoe het zit. LEZEN JULLIE DAT, TRUTTEN!!!!!
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:14:43 #89
88139 JoeyT
pi_31443364
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:11 schreef Kamphuys het volgende:
Been there, done that.

Ik heb het zo'n type een keer onder haar neus gewreven een half jaar later, de reactie was echt schitterend. 'Ik wilde je geen pijn doen'

We zijn grote jongens hoor, we kunnen de waarheid wel aan. Dus laten horen hoe het zit. LEZEN JULLIE DAT, TRUTTEN!!!!!
Maar als een meisje zo doet dan weet je zelf toch ook wel hoe laat t is... Als het voor je gevoel niet lekker zit dan is er vaak iets niet goed, dus snap niet hoe dit soort dingen als donderslag bij heldere hemel komt.
pi_31443705
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:11 schreef Kamphuys het volgende:

Dat is dan je eigen stomme schuld. Als een vrouw zo dat terwijl jij meer wilt, kun je maar beter óf haar iedere keer dat je haar ziet helemaal sufneuken, óf haar het gat van de timmerman laten zien om die vervolgens voor haar neus dicht te smijten. Beide zijn wel duidelijk denk ik.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:33:08 #91
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_31443831
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:14 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Maar als een meisje zo doet dan weet je zelf toch ook wel hoe laat t is... Als het voor je gevoel niet lekker zit dan is er vaak iets niet goed, dus snap niet hoe dit soort dingen als donderslag bij heldere hemel komt.
Aantal jaartjes geleden al inmiddels, kwam net uit m'n eerste relatie, was nog wat onervaren... Maar toch, we kenden elkaar net een maandje ofzo, enorm veel bellen/sms-en, paar keer leuk afgesproken, om dan ineens zomaar het contact te verbreken zonder reden of wat dan ook.... redelijk lomp toch.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:37:35 #92
131785 Hunk007
Je leeft maar een keer
pi_31443942
Ik denk dat het niet meer is dan af en toe lekker krikken...
Als er niet meer inzit, waarom dan niet alleen dat...

Kan ook heel leuk en spannend zijn :-)

bedoel is nu overduidelijk dat er niet veel van haar kant uitkomt.

Dus ik zie het wel allemaal...
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:29:36 #93
88139 JoeyT
pi_31470400
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:33 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Aantal jaartjes geleden al inmiddels, kwam net uit m'n eerste relatie, was nog wat onervaren... Maar toch, we kenden elkaar net een maandje ofzo, enorm veel bellen/sms-en, paar keer leuk afgesproken, om dan ineens zomaar het contact te verbreken zonder reden of wat dan ook.... redelijk lomp toch.
Lomp, ja... Onmenselijk, nee...
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:54:25 #94
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_31471097
leuk....al die headgames.
Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:54:43 #95
132544 Greins
tjah, wat zal ík er van zeggen
pi_31543596
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:37 schreef Hunk007 het volgende:
Ik denk dat het niet meer is dan af en toe lekker krikken...
Als er niet meer inzit, waarom dan niet alleen dat...

Kan ook heel leuk en spannend zijn :-)

bedoel is nu overduidelijk dat er niet veel van haar kant uitkomt.

Dus ik zie het wel allemaal...
ik zeg: "inderdaad, lekker afwachten" je leeft maar 1 keer Grns
dus zeker niet vragen en lekker je tijd verdoen met zo'n bepje
.

[ Bericht 1% gewijzigd door Greins op 18-10-2005 20:55:15 (zpelfaut) ]
als het te moeilijk voor je wordt, moet je het even zeggen hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')