Yeah right.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Verder hoop ik dat ze een Internationale Grootheid weten te strikken voor een ronde. Quentin Tarantino voor de Filmmuziek ronde bijvoorbeeld. Of Alison Goldfrapp voor de partyronde. Zoiets.
Dat zit er dik inquote:Op donderdag 29 december 2005 22:26 schreef --Globe-- het volgende:
Zolang ze maar niet met Tjeerd Oosterhuis aankomen ofzo
Denk niet RTL daar budget voor heeftquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik blijf erbij dat ze Quentin Tarantino moeten kunnen strikken voor de filmmuziekronde. Hij is een groot fan van American Idol, dus onze Idolen kunnen er ook nog wel bij.
Als ze Robbie Williams naar RTL Boulevard kunnen halen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Denk niet RTL daar budget voor heeft
Denk je dat Robbie/EMI daar zelf geen handje in had qua promotie?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als ze Robbie Williams naar RTL Boulevard kunnen halen..
Ja, natuurlijk, maar Quentin Tarantino kan ook wel wat promoten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Denk je dat Robbie/EMI daar zelf geen handje in had qua promotie?
RCV en promotie?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, maar Quentin Tarantino kan ook wel wat promoten.. Kill Bill 1 en 2 worden toch samen in een box uitgebracht? Nou, hoppa!
Oh ja, da's waar. Dat zou wel tof zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik gok trouwens wel dat Kelly Clarkson optreed of gastjurylid is bij de finale aangezien ze 2 dagen later id HMH staat ...
Er gaan ook geruchten dat Will Young halverwege februari naar Nederland komt voor promotie..dus die zal ook wel opduiken...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar. Dat zou wel tof zijn.
Zn nieuwe single + Cd komen uit hèquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Will Young is al geweest bij Idols 1. Been there, done that..
maar wel nog steeds de allereerste Idol en kan een optreden bij Idols goed gebruiken als publiciteit voor z'n singlequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Will Young is toch niet meer echt popi in Nederland..
Nee, blijkbaar klopt het toch niet echtquote:Op zondag 1 januari 2006 17:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
Misschien heb ik er langsgekeken maar gisteren was er geen gastjurylid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |