Tuurlijk zal er een groot deel waar van zijn.. Waarom denk je dat die Russische clubs opeens bulken van het geld.. Echt niet alleen olie hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:13 schreef cultheld het volgende:
Het is bijna ongelooflijk he. Maar het is wel echt waar. Ook de "namen" onder bijvoorbeeld de zaakwaarnemers als die van Carmine Raiola, Rodger Linse en Siegried Lens hebben te maken met dit soort bedrijfjes, al is dat nergens officieel te lezen. Officieus volop.
En dat bedoelde ik toentertijd ook te zeggen over Kalou. PSV zou het waarschijnlijk nooit geprobeerd hebben zonder tussenkomt van Abramovich (zou Feyenoord nooit toelaten). Maar Abramovich kan met zo'n tussentijdse transfer weer wat geld wit wassen: Dat verklaart alles. Ik vrees dat ie dit bij Alex ook heeft gedaan en PSV? PSV gedraagt zich net zoals alle andere topclubs zich zouden gedragen: Geld dat stom is, maakt recht wat krom is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ook die Bertolucci wordt genoemd, da's die kerel die met Guus op stap was in Brazilie toen PSV nog in de jacht was op Robinho.
PSV en Feyenoord hebben er in ieder geval al mee te maken. Van Ajax zou ik het echt niet weten, maar ik vermoed van niet. Italiaanse, Spaanse, Portugese, Argentijnse en Braziliaanse topclubs hebben er sowieso mee te maken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:20 schreef Radegast het volgende:
Gelukkig is het niet mogelijk dat Ajax te maken krijgt met deze praktijken.
En als ik PSV een tip zou mogen geven, nooit meer in zee gaan met die schimmige lui.
Alex is volgens Johan Derksen voor de volle 100% eigendom van een investeringsmaatschappij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 07:21 schreef Goldboy het volgende:
Erg jammer dat Alex in de winterstop weggaat, het grote pluspunt is natuurlijk dat PSV er voor betaald krijgt en dat zou het niet krijgen als hij eigendom van Chelsea zou zijn geweest. Of gaat al het geld nu gewoon naar de investeringsmaatschappij?
Welke Feyenoord speler is dan van een investeringsmaatschappij?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord hebben er in ieder geval al mee te maken. Van Ajax zou ik het echt niet weten, maar ik vermoed van niet. Italiaanse, Spaanse, Portugese, Argentijnse en Braziliaanse topclubs hebben er sowieso mee te maken.
Je ontkomt er bijna niet aan als je spelers uit Zuid-Amerika gaat halen, eerlijk gezegd ligt het probleem ook meer in het feit dat Alex gewoon geen eigendom van PSV is, maar dat was al langer bekend dacht ik zo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:20 schreef Radegast het volgende:
Gelukkig is het niet mogelijk dat Ajax te maken krijgt met deze praktijken.
En als ik PSV een tip zou mogen geven, nooit meer in zee gaan met die schimmige lui.
Basto in ieder gevalquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 07:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Welke Feyenoord speler is dan van een investeringsmaatschappij?
Derksen of niet, feit is dat Alex inderdaad deze winter verkocht mag gaan worden. Ik denk juist dat hij zelfs makkelijker verkocht zal worden dan als PSV eigenaar was want die kunnen nog het e.e.a. proberen tegen te houden. Die investeerders zijn PSV onafhankelijk en gaan puur voor de centen ipv clubbelang.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:30 schreef PyTh het volgende:
Het verleden heeft geleerd dat we de berichtgeving van Derksen met een korreltje zout moeten nemen.
Hopelijk komt PSV deze week met een statement omtrent Alex zodat er voor iedereen wat duidelijkheid komt.
Volgens die site is de speler Chakib Tayeb van Ajax in het bezit van de Stellar Group, dus juich niet te vroeg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:24 schreef Radegast het volgende:
Ajax zal er niet zo snel mee te maken krijgen omdat Ajax beursgenoteerd is.
Omdat Derksen weer een uitspraak doet wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:36 schreef StarGazer het volgende:
Alex dus ook weg?
Eerlijk gezegd geloof ik het verhaal ook niet zo. Er wordt wel vaker wat geroepen wat uiteindelijk niet gebeurd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Omdat Derksen weer een uitspraak doet wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.
Zal afwachten zijn, hoop wel dat het bestuur van PSV snel met duidelijkheid komt.
Ik denk overigens niet dat hij naar AC Milan zal vertrekken aangezien hij daar met Stam en Nesta op de bank zal belanden en ook in Europees verband niet meer voor hun uit zal mogen komen.
En eigenlijk vind ik indien Alex dus niet van Chelsea is, ze hem moeten proberen terug te kopen zodat ze er zelf mee kunnen doen wat ze willen.
Ik denk dat PSV niet financieel krachtig genoeg is om Alex tegen een marktconforme prijs terug te kopen van die maatschappij en als Derksen specifiek refereert naar zijn medewerkers is het vrijwel altijd waar wat ie zegt dus ik ga er van uit dat Alex nog maar een aantal wedstrijden voor PSV zal spelen en daarna een mooie club zal vinden, want ik denk dat de wereld aan zijn voeten ligt en dat AC Milan best eens zijn nieuwe club zou kunnen zijn, zij liggen overhoop door de slechte competitiestart en krijgt kritiek op de overjarige achterhoede waarvan 3 opgeteld 105 jaar vormen en dat wordt de achilleshiel van Milan, een toekomstinvestering als Alex (toekomst omdat ie het eerste half jaar geen CL mag spelen, mar dat is niet onoverkomelijk) lijkt me slim.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Omdat Derksen weer een uitspraak doet wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.
Zal afwachten zijn, hoop wel dat het bestuur van PSV snel met duidelijkheid komt.
Ik denk overigens niet dat hij naar AC Milan zal vertrekken aangezien hij daar met Stam en Nesta op de bank zal belanden en ook in Europees verband niet meer voor hun uit zal mogen komen.
En eigenlijk vind ik indien Alex dus niet van Chelsea is, ze hem moeten proberen terug te kopen zodat ze er zelf mee kunnen doen wat ze willen.
ik denk dat Roman geen geld van zichzelf witwast, maar dat doet van anderen via anderen dmv, inderdaad, belachelijk hoge transfers.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dat bedoelde ik toentertijd ook te zeggen over Kalou. PSV zou het waarschijnlijk nooit geprobeerd hebben zonder tussenkomt van Abramovich (zou Feyenoord nooit toelaten). Maar Abramovich kan met zo'n tussentijdse transfer weer wat geld wit wassen: Dat verklaart alles. Ik vrees dat ie dit bij Alex ook heeft gedaan en PSV? PSV gedraagt zich net zoals alle andere topclubs zich zouden gedragen: Geld dat stom is, maakt recht wat krom is.
Je vergist je misschien in de grootte van het land en de gevolgen van de privatiseringen, dat land kent een oude portcultuur en bechikt over nogal wat miljardairs, breng ze samen en je hebt rijke voorzitters en iets later ook rijke clubs, maar het kan ook én én, ipv óf óf.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tuurlijk zal er een groot deel waar van zijn.. Waarom denk je dat die Russische clubs opeens bulken van het geld.. Echt niet alleen olie hoor..
Spelers kopen is DE manier om hele grote bedragen wit te wassen.
Ter info: hierboven ziet u één zin!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV niet financieel krachtig genoeg is om Alex tegen een marktconforme prijs terug te kopen van die maatschappij en als Derksen specifiek refereert naar zijn medewerkers is het vrijwel altijd waar wat ie zegt dus ik ga er van uit dat Alex nog maar een aantal wedstrijden voor PSV zal spelen en daarna een mooie club zal vinden, want ik denk dat de wereld aan zijn voeten ligt en dat AC Milan best eens zijn nieuwe club zou kunnen zijn, zij liggen overhoop door de slechte competitiestart en krijgt kritiek op de overjarige achterhoede waarvan 3 opgeteld 105 jaar vormen en dat wordt de achilleshiel van Milan, een toekomstinvestering als Alex (toekomst omdat ie het eerste half jaar geen CL mag spelen, mar dat is niet onoverkomelijk) lijkt me slim.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ter info: hierboven ziet u één zin!![]()
Sorry Dylan, een slechte eigenschap van me.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ter info: hierboven ziet u één zin!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |