abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 01:17:52 #126
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31164446
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 01:13 schreef cultheld het volgende:
Het is bijna ongelooflijk he. Maar het is wel echt waar. Ook de "namen" onder bijvoorbeeld de zaakwaarnemers als die van Carmine Raiola, Rodger Linse en Siegried Lens hebben te maken met dit soort bedrijfjes, al is dat nergens officieel te lezen. Officieus volop.
Tuurlijk zal er een groot deel waar van zijn.. Waarom denk je dat die Russische clubs opeens bulken van het geld.. Echt niet alleen olie hoor. .
Spelers kopen is DE manier om hele grote bedragen wit te wassen .
-
pi_31164504
Gelukkig is het niet mogelijk dat Ajax te maken krijgt met deze praktijken.

En als ik PSV een tip zou mogen geven, nooit meer in zee gaan met die schimmige lui.
pi_31164513
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 01:16 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ook die Bertolucci wordt genoemd, da's die kerel die met Guus op stap was in Brazilie toen PSV nog in de jacht was op Robinho.
En dat bedoelde ik toentertijd ook te zeggen over Kalou. PSV zou het waarschijnlijk nooit geprobeerd hebben zonder tussenkomt van Abramovich (zou Feyenoord nooit toelaten). Maar Abramovich kan met zo'n tussentijdse transfer weer wat geld wit wassen: Dat verklaart alles. Ik vrees dat ie dit bij Alex ook heeft gedaan en PSV? PSV gedraagt zich net zoals alle andere topclubs zich zouden gedragen: Geld dat stom is, maakt recht wat krom is.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31164538
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 01:20 schreef Radegast het volgende:

En als ik PSV een tip zou mogen geven, nooit meer in zee gaan met die schimmige lui.
PSV en Feyenoord hebben er in ieder geval al mee te maken. Van Ajax zou ik het echt niet weten, maar ik vermoed van niet. Italiaanse, Spaanse, Portugese, Argentijnse en Braziliaanse topclubs hebben er sowieso mee te maken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31164585
Ajax zal er niet zo snel mee te maken krijgen omdat Ajax beursgenoteerd is.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 07:21:57 #131
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_31165892
Erg jammer dat Alex in de winterstop weggaat, het grote pluspunt is natuurlijk dat PSV er voor betaald krijgt en dat zou het niet krijgen als hij eigendom van Chelsea zou zijn geweest. Of gaat al het geld nu gewoon naar de investeringsmaatschappij?
Gr.
pi_31165974
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 07:21 schreef Goldboy het volgende:
Erg jammer dat Alex in de winterstop weggaat, het grote pluspunt is natuurlijk dat PSV er voor betaald krijgt en dat zou het niet krijgen als hij eigendom van Chelsea zou zijn geweest. Of gaat al het geld nu gewoon naar de investeringsmaatschappij?
Alex is volgens Johan Derksen voor de volle 100% eigendom van een investeringsmaatschappij.
pi_31165982
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 01:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

PSV en Feyenoord hebben er in ieder geval al mee te maken. Van Ajax zou ik het echt niet weten, maar ik vermoed van niet. Italiaanse, Spaanse, Portugese, Argentijnse en Braziliaanse topclubs hebben er sowieso mee te maken.
Welke Feyenoord speler is dan van een investeringsmaatschappij?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 08:01:14 #134
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31166046
Hier weer verder
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_31167613
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 01:20 schreef Radegast het volgende:

Je ontkomt er bijna niet aan als je spelers uit Zuid-Amerika gaat halen, eerlijk gezegd ligt het probleem ook meer in het feit dat Alex gewoon geen eigendom van PSV is, maar dat was al langer bekend dacht ik zo.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31169033
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 07:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Welke Feyenoord speler is dan van een investeringsmaatschappij?
Basto in ieder geval
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:30:03 #137
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31169459
Het verleden heeft geleerd dat we de berichtgeving van Derksen met een korreltje zout moeten nemen.
Hopelijk komt PSV deze week met een statement omtrent Alex zodat er voor iedereen wat duidelijkheid komt.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31170334
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:30 schreef PyTh het volgende:
Het verleden heeft geleerd dat we de berichtgeving van Derksen met een korreltje zout moeten nemen.
Hopelijk komt PSV deze week met een statement omtrent Alex zodat er voor iedereen wat duidelijkheid komt.
Derksen of niet, feit is dat Alex inderdaad deze winter verkocht mag gaan worden. Ik denk juist dat hij zelfs makkelijker verkocht zal worden dan als PSV eigenaar was want die kunnen nog het e.e.a. proberen tegen te houden. Die investeerders zijn PSV onafhankelijk en gaan puur voor de centen ipv clubbelang.

Ik denk dus dat je, ondanks dat Derksen dit schrijft, gewoon rekening moet houden met een vertrek van Alex. Wellicht heeft PSV het voor mekaar gekregen dat ze Alex nog huren t/m de zomer en hij pas in de zomerstop vertrekt. Het is hoe dan ook zonde, Alex is gewoon 1 van de beste spelers die er in Nederland rondlopen.
pi_31171142
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 01:24 schreef Radegast het volgende:
Ajax zal er niet zo snel mee te maken krijgen omdat Ajax beursgenoteerd is.
Volgens die site is de speler Chakib Tayeb van Ajax in het bezit van de Stellar Group, dus juich niet te vroeg.
We sure are cute for two ugly people.
pi_31171340
Alex dus ook weg?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:46:40 #141
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31171658
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:36 schreef StarGazer het volgende:
Alex dus ook weg?
Omdat Derksen weer een uitspraak doet wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.
Zal afwachten zijn, hoop wel dat het bestuur van PSV snel met duidelijkheid komt.

Ik denk overigens niet dat hij naar AC Milan zal vertrekken aangezien hij daar met Stam en Nesta op de bank zal belanden en ook in Europees verband niet meer voor hun uit zal mogen komen.

En eigenlijk vind ik indien Alex dus niet van Chelsea is, ze hem moeten proberen terug te kopen zodat ze er zelf mee kunnen doen wat ze willen.
pi_31171724
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:46 schreef PyTh het volgende:

[..]

Omdat Derksen weer een uitspraak doet wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.
Zal afwachten zijn, hoop wel dat het bestuur van PSV snel met duidelijkheid komt.

Ik denk overigens niet dat hij naar AC Milan zal vertrekken aangezien hij daar met Stam en Nesta op de bank zal belanden en ook in Europees verband niet meer voor hun uit zal mogen komen.

En eigenlijk vind ik indien Alex dus niet van Chelsea is, ze hem moeten proberen terug te kopen zodat ze er zelf mee kunnen doen wat ze willen.
Eerlijk gezegd geloof ik het verhaal ook niet zo. Er wordt wel vaker wat geroepen wat uiteindelijk niet gebeurd.
Mocht het toch zo zijn, dan is er niets aan te doen en dan hoop ik dat PSV nu alvast goed op zoek gaat naar een vervanger.
We sure are cute for two ugly people.
pi_31172343
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:46 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik denk dat PSV niet financieel krachtig genoeg is om Alex tegen een marktconforme prijs terug te kopen van die maatschappij en als Derksen specifiek refereert naar zijn medewerkers is het vrijwel altijd waar wat ie zegt dus ik ga er van uit dat Alex nog maar een aantal wedstrijden voor PSV zal spelen en daarna een mooie club zal vinden, want ik denk dat de wereld aan zijn voeten ligt en dat AC Milan best eens zijn nieuwe club zou kunnen zijn, zij liggen overhoop door de slechte competitiestart en krijgt kritiek op de overjarige achterhoede waarvan 3 opgeteld 105 jaar vormen en dat wordt de achilleshiel van Milan, een toekomstinvestering als Alex (toekomst omdat ie het eerste half jaar geen CL mag spelen, mar dat is niet onoverkomelijk) lijkt me slim.
Yeah baby Yeah!
pi_31172407
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 01:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

En dat bedoelde ik toentertijd ook te zeggen over Kalou. PSV zou het waarschijnlijk nooit geprobeerd hebben zonder tussenkomt van Abramovich (zou Feyenoord nooit toelaten). Maar Abramovich kan met zo'n tussentijdse transfer weer wat geld wit wassen: Dat verklaart alles. Ik vrees dat ie dit bij Alex ook heeft gedaan en PSV? PSV gedraagt zich net zoals alle andere topclubs zich zouden gedragen: Geld dat stom is, maakt recht wat krom is.
ik denk dat Roman geen geld van zichzelf witwast, maar dat doet van anderen via anderen dmv, inderdaad, belachelijk hoge transfers.
Yeah baby Yeah!
pi_31172477
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 01:17 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Tuurlijk zal er een groot deel waar van zijn.. Waarom denk je dat die Russische clubs opeens bulken van het geld.. Echt niet alleen olie hoor. .
Spelers kopen is DE manier om hele grote bedragen wit te wassen .
Je vergist je misschien in de grootte van het land en de gevolgen van de privatiseringen, dat land kent een oude portcultuur en bechikt over nogal wat miljardairs, breng ze samen en je hebt rijke voorzitters en iets later ook rijke clubs, maar het kan ook én én, ipv óf óf.
Yeah baby Yeah!
pi_31172537
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:09 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik denk dat PSV niet financieel krachtig genoeg is om Alex tegen een marktconforme prijs terug te kopen van die maatschappij en als Derksen specifiek refereert naar zijn medewerkers is het vrijwel altijd waar wat ie zegt dus ik ga er van uit dat Alex nog maar een aantal wedstrijden voor PSV zal spelen en daarna een mooie club zal vinden, want ik denk dat de wereld aan zijn voeten ligt en dat AC Milan best eens zijn nieuwe club zou kunnen zijn, zij liggen overhoop door de slechte competitiestart en krijgt kritiek op de overjarige achterhoede waarvan 3 opgeteld 105 jaar vormen en dat wordt de achilleshiel van Milan, een toekomstinvestering als Alex (toekomst omdat ie het eerste half jaar geen CL mag spelen, mar dat is niet onoverkomelijk) lijkt me slim.
Ter info: hierboven ziet u één zin!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31172561
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:15 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

The gum you like, is coming back in style.
pi_31172832
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:15 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Sorry Dylan, een slechte eigenschap van me.
Yeah baby Yeah!
pi_31172988
Alex mag niet weg van mij .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:35:45 #150
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31173162
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:30 schreef du_ke het volgende:
Alex mag niet weg van mij .
Van Mateja ook niet, hij heeft heel de nacht moeilijk geslapen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties