quote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
Als je uit dat deel van de Openingspost (die link) alleen het deel van de icoontjes kopieerd en dat over het huidige gedeelte heen plakt, lukt het waarschijnlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen vorig deeltje veranderen
En PSV staat er niet meer zo
je hebt gelijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je uit dat deel van de Openingspost (die link) alleen het deel van de icoontjes kopieerd en dat over het huidige gedeelte heen plakt, lukt het waarschijnlijk.
Okequote:Op maandag 3 oktober 2005 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
je hebt gelijk
Weet ik dat voor de volgende keer
Zo gedaanquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke![]()
http://www.deprutsers.nl/images/calcio/lucatonifok.gif
http://forum.fok.nl/usericons/17650/rubbereend_psv05.gif
Dit zijn de overigens URLS voor de icoontjes van Dylan Dog en Rubbereend (die hebben nu andere dan in de OP). WooZ heeft deze nog niet in zijn Online OP gezet.
Kijk eens op de bank + basis flapdrol voordat je weer zoiets roeptquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kunnen jullie nou werkenlijk zelf geen spelers opleiden![]()
Q-base is al lang voorbij.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kunnen jullie nou werkenlijk zelf geen spelers opleiden![]()
nou nou ,quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom zitten jullie dan weer achter een Feyenoord talent aan?
Greene voetbalde niet meer bij Ajax en heeft nooit in het eerste bij Ajax gevoetbalt. Voor landzaat geld hetzelfde maar die heeft 1 wedstrijd in Ajax 1 gespeeld. En Huntelaar wilde jullie zelf kwijt en die voetbalt nu niet meer bij jullie. Kalou voetbald bij ons, Jaja de Coelho voetbalt bij ons maar is verhuurd aan Westerloo. Van de Vaart speelde nog bij Ajax toen jullie hem wilde en hetzelfde geld voor de Jong.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Q-base is al lang voorbij.
Jullie hebben die Braziliaan zeker opgeleid.Wat moeten jullie trouwens met neus Greene en waarom wil Feyenoord neus Landzaat en boer Huntelaar zo graag?
Wees blij dat Feyenoord eindelijk weer eens talent heeft waar andere clubs achter aan willen zittenquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom zitten jullie dan weer achter een Feyenoord talent aan?
Die hebben jullie nooit gehad, zelfs Robben is geen eigen kweek van jullie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wees blij dat Feyenoord eindelijk weer eens talent heeft waar andere clubs achter aan willen zitten.
Dirkie je bent een relnicht.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die hebben jullie nooit gehad, zelfs Robben is geen eigen kweek van jullie.
En nog een beroerde ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dirkie je bent een relnicht.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dirkie je bent een relnicht.
Afellay, Aissati, Vonlanthen, Marcellis, Huntelaar, Janssen, Goessens, Zenden, Faber, Van Boekel, Beerens, Dufour.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die hebben jullie nooit gehad, zelfs Robben is geen eigen kweek van jullie.
Paauwequote:Op maandag 3 oktober 2005 20:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Afellay, Aissati, Vonlanthen, Marcellis, Huntelaar, Janssen, Goessens, Zenden, Faber, Van Boekel, Beerens, Dufour.
Wie zijn daar allemaal van doorgebroken bij PSV?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Afellay, Aissati, Vonlanthen, Marcellis, Huntelaar, Janssen, Goessens, Zenden, Faber, Van Boekel, Beerens, Dufour.
Faber en Huntelaar zijn ook "gekocht". Maar dan wel door de jeugdopleiding van PSV, net als Vonlanthen dus. Van der Meyde is bijvoorbeeld ook officieel Ajax-jeugd, maar wel van Vitesse gekocht.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Paauwe( speelde dan wel bij PSV uit jeugd weet ik niet zeker )
En Vonlanthen is toch gekocht 2 a 3 jaar terug.
Zenden (en Bouma trouwens ook).quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wie zijn daar allemaal van doorgebroken bij PSV?
ah zo dan klopt het en hoort Patrick Paauwe er ook bij,quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Faber en Huntelaar zijn ook "gekocht". Maar dan wel door de jeugdopleiding van PSV, net als Vonlanthen dus. Van der Meyde is bijvoorbeeld ook officieel Ajax-jeugd, maar wel van Vitesse gekocht.
Dat blijkt, met je eeuwige Q-base plaatjequote:Op maandag 3 oktober 2005 21:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nee, ik ben niet 24 uur per dag op FOK! Ik heb ook nog een gewoon leven in tegenstelling tot jou
Ik ook nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nee, ik ben niet 24 uur per dag op FOK! Ik heb ook nog een gewoon leven in tegenstelling tot jou
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat blijkt, met je eeuwige Q-base plaatje![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat blijkt, met je eeuwige Q-base plaatje![]()
Tja het valt niet mee voor jou, als je hier zo uitgekotst wordt he, in tegenstelling tot mij.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Derksen liegt!quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Klinkt lekker rondom Alex
wat zei ie dan?.. heb nét rtl5 aangezetquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Klinkt lekker rondom Alex
Mja, echt veel wereldtoppers zitten er niet tussen..quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het bericht zoals het op VI.nl staatquote:EXCLUSIEF - PSV moet in de winterstop waarschijnlijk afscheid nemen van Alex. De Eindhovenaren hebben tegen die tijd geen eigendomsrechten meer op de Braziliaanse verdediger en de investeringsmaatschappij die hem bezit, wil hem graag van de hand doen.
AC Milan heeft zich al gemeld voor de ijzersterke voorstopper en doet in de winterstop een officieel bod. De Italiaanse club heeft in Paolo Maldini, Jaap Stam en Alessandro Nesta drie uitstekende centrale verdedigers maar alle drie zijn inmiddels redelijk op leeftijd. Alex (23) zou een aantrekkelijke optie zijn.
Zie bericht onder je...quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:48 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
wat zei ie dan?.. heb nét rtl5 aangezet
Komt ook niet helemaal uit de jeugd van PSV, was een jaar of 16 (dacht ik) toen hij vanuit Zwitserland naar Eindhoven kwam.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, echt veel wereldtoppers zitten er niet tussen..
Wist trouwens niet dat Vonlanthen uit de eigen jeugd kwam.. Leuke speler is dat.
Daar kwam ik ook al meequote:Op maandag 3 oktober 2005 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt ook niet helemaal uit de jeugd van PSV, was een jaar of 16 (dacht ik) toen hij vanuit Zwitserland naar Eindhoven kwam.
Dan is Huntelaar ook geen jeugd en Faber ook niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt ook niet helemaal uit de jeugd van PSV, was een jaar of 16 (dacht ik) toen hij vanuit Zwitserland naar Eindhoven kwam.
Ik lees het nu jaquote:
De grote vraag is wat psv gaat vangen.. Als dat weinig is kan het nog wel een probleem worden..quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:01 schreef knep het volgende:
Zou de kroon op alle ellende zijn, Alex weg.
Waarom heb ik Vlaar of Mathijsen in mijn achterhoofdquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De grote vraag is wat psv gaat vangen.. Als dat weinig is kan het nog wel een probleem worden..
Ben ik wel met je eensquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik lees het nu ja
Aangezien het boven de reactie van Daggla stond, heb ik die gemist.
Maar hij is inderdaad dus pas een paar jaar geleden overgekomen, dan mag je niet van eigen jeugd spreken, vind ik
Vlaar zal niet zomaar weg gaan, Scheeringa heeft flink veel poen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waarom heb ik Vlaar of Mathijsen in mijn achterhoofd
Hopelijk een hint.
Ook wel een goeie !quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vlaar zal niet zomaar weg gaan, Scheeringa heeft flink veel poen..
Mathijssen zal je dus ook niet snel krijgen.. Is die kale van Twente niets?
Misschien ook niet, ik zeg dat ook nergens.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan is Huntelaar ook geen jeugd en Faber ook niet.
Hoop dat je gelijk hebtquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:08 schreef twi het volgende:
Ach, hij is nog niet weg hoor, ik moet het nog zien gebeuren. Alex heeft er ook een zegje in, en met Stam, Nesta, Maldini en Cafu daar achter (en ze zullen er vast nog wel meer hebben), denk ik dat Alex het liefste nog even een paar maanden in de basis wil staan bij PSV zodat 'ie op 't WK zou kunnen acteren, eventueel.
Eigenlijk is 't dus grote onzin. Want wie bepaalt die leeftijd?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien ook niet, ik zeg dat ook nergens.
Heeft denk ik te maken op welke leeftijd ze in de jeugd voor PSV hebben gespeeld, wat ik niet weet.
We zijn het eensquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Droge vent idd, hij bekte d'r ook goed af.
Kutwijf.
Zij komt bij mij in het rijtje Gené en Kraay sr/jr.quote:
Ja, en ook bij Ajax.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:24 schreef cultheld het volgende:
Dan vallen er een hoop jeugdspelers af bij veel clubs.
We missen een Martin Simek voor de voetbaljournalistiekquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zij komt bij mij in het rijtje Gené en Kraay sr/jr.
Wat een irritant takkewijf. Stelt slechte vragen en ze is gewoon een slechte presentatrice.
Jij hebt het wiel uitgevonden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:38 schreef Jajong het volgende:
Doei Alex, loopt gratis de deur uit.
Dat ik dit nog mee mag makenquote:
Zijn we zelf nog niet achterquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:38 schreef Jajong het volgende:
Doei Alex, loopt gratis de deur uit.
Alex is van een investeringsmaatschappij, en PSV heeft in de winterstop geen eigendomsrechten meer.. Lijkt het me een logisch gevolg dat die maatschappij de cash vangt, en PSV misschien een klein percentage voor bewezen diensten.quote:
De voetballer Sibon vind ik nog steeds van subtopniveau, maar de mens Sibon isquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:39 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat ik dit nog mee mag maken
Gerald was goed bezig, eerst Barbara 2 keer voor lul zetten en daarna ajax geen topclub noemen![]()
google maar op cultheld + Stellar Group.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Alex is van een investeringsmaatschappij, en PSV heeft in de winterstop geen eigendomsrechten meer.. Lijkt het me een logisch gevolg dat die maatschappij de cash vangt, en PSV misschien een klein percentage voor bewezen diensten.
Nou lees maar eens de vorige paginaquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Alex is van een investeringsmaatschappij, en PSV heeft in de winterstop geen eigendomsrechten meer.. Lijkt het me een logisch gevolg dat die maatschappij de cash vangt, en PSV misschien een klein percentage voor bewezen diensten.
Nee.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
google maar op cultheld + Stellar Group.
Ik wil jou gezicht wel eens zien aan het eind van het seizoen met deze wilde uitspraak.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee.
Als het niet zo is, mooi voor jullie.
Zo wel, pech voor jullie.
Who gives a fuck wij worden toch wel kampioen.
Lees je eens in.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Alex is dus gewoon van een investeringmaatschappij
De enigste speler die wat geld op zou brengen is helemaal niet van hun. Zelfs niet voor 1%. Ik dacht altijd dat hij 60% van Chelsea was en 40% van psv.
Jij volgt CULTHELD blind? hehehequote:
Dat is waarschijnlijk jouw grote probleem.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Alex is dus gewoon van een investeringmaatschappij
De enigste speler die wat geld op zou brengen is helemaal niet van hun. Zelfs niet voor 1%. Ik dacht altijd dat hij 60% van Chelsea was en 40% van psv.
Ik heb die Stellar Group niet uit de lucht geplukt hoor. Google maar op stellar group + psv, of tap je moffo, ouwequote:
Ik vind je net zo triest als Dirkie.quote:
Mijn punt is dat er open deuren worden in getrapt. Ik deed ruim een jaar geleden al melding van de Stellar Group. MM ontkende toen stellig dat daar sprake van zou zijn en nu bevestigt die snor mijn gelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Onee? Meer sites melden het nieuwsbericht.
Zou Johan Derksen dan dezelfde fout maken als het AD in de zaak Kalou? Lijkt me niet he. Als het over investeringsmaatschappijen gaat denkt iederen journalist wel 2 keer na voordat hij iets zegt of schrijft.
quote:EXCLUSIEF - De internationale scouts van PSV weigeren verantwoordelijkheid te dragen voor de laatste drie aankopen die Guus Hiddink heeft gedaan. Het vijftal dat onder leiding staat van Piet de Visser had Michael Reiziger, Michael Ball en Jason Culina op geen enkel lijstje staan en claimt veel betere opties te hebben aangedragen.
De Visser vertelt in de nieuwe Voetbal International dat PSV zich heeft laten verrassen door het vertrek van Young-Pyo Lee en Wilfred Bouma. Hiddink zou de scouts hebben overgeslagen omdat er sprake was van een noodsituatie. In korte tijd dienden de Eindhovenaren vervangers aan te trekken en omdat ze geen spelers achter de hand hadden, koos Hiddink op eigen houtje voor de beschikbare Reiziger en Ball.
PSV had Rafinha voor bijna niks over kunnen nemen en nu speelt hij bij die Duitsersquote:
Omdat Derksen ermee kwam.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Onee? Meer sites melden het nieuwsbericht.
Zou Johan Derksen dan dezelfde fout maken als het AD in de zaak Kalou? Lijkt me niet he. Als het over investeringsmaatschappijen gaat denkt iederen journalist wel 2 keer na voordat hij iets zegt of schrijft.
??quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb die Stellar Group niet uit de lucht geplukt hoor. Google maar op stellar group + psv, of tap je moffo, ouwe![]()
Jij bent toch zo'n stoere ghetto neus?quote:
Waar baseer je dat op lampje? Op het feit dat ik een buitenlandse vlag als avatar heb? Beeeeeeetje kortzichtig hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij bent toch zo'n stoere ghetto neus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |