Waarom luister je dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:29 schreef NeoGenic1982 het volgende:
iedere morgen
Omdat Giel roeleert...quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:31 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Waarom luister je dan?
Een soort masochisme op de vroege ochtend?
Uhquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:39 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Is er dan niemand die mijn mening deelt![]()
Jawel, hier.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:39 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Yes, ik ben niet alleenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:43 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Jawel, hier.
Hij is saai en irritant
Ik moet toegeven dat hij soms wel leuke spreuken heeft, maar het irritante is dat hij daarna dubbel ligt van z'n eigen grapjes, en dat gezeur over alle dingen die niks met t weer te maken hebben...quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:20 schreef Ulreazj het volgende:
Ik vind 'm soms wel grappig.
Hier een foto van opa, lijkt me nep.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:17 schreef Persephony het volgende:
Heeft iemand zich überhaupt ooit afgevraagd of die kerel real is of een ingehuurd acteur?
Hij is saaiquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:39 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Zou het een bekend iemand zijn? Z'n stem en gezicht op bovenstaande foto komen me somehow wel bekend voor..quote:Onder de luisteraars van 3FM geniet hij grote populariteit: de 80-jarige Opa Beelen, weerbaas te Hummelo. Dagelijks houdt hij in het ochtendprogramma van zijn kleinzoon deejay Giel Beelen een (weer)praatje, dat zich lang niet altijd tot het weer van die dag beperkt. Ook het wel en wee van de inwoners van Hummelo (zoals buurman Braakhuis, 'die varkenskop') en zijn dagelijkse belevenissen met grootmoeder komen uitgebreid aan bod.
Maar wat velen niet zullen weten: Opa Beelen bestaat niet echt. Of misschien bestaat hij wel (Giel Beelen zal ook niet uit de boerenkool komen), maar dan is dat toch niet degene die 's morgens op de radio te horen is.
Opa Beelen is wat je noemt een gimmick, een gespeelde figuur. Dat wordt bevestigd door een woordvoerster van zijn uitgeverij, Stili Novi uit Utrecht. Uitgeverij? Jazeker, want Opa Beelen brengt binnenkort zijn eerste boek uit. Met daarin een korte weercursus en maar liefst tachtig weerspreuken. En een voorwoord dat wordt geschreven door de enige echte bekende Beelen (Giel dus) en die andere beroemde Hummeloer, Normaal-zanger Bennie Jolink.
Wie de werkelijke schrijver van het boekje is wil de uitgeverij niet zeggen. Woordvoerster Simone Simons wil wel verklappen dat het dezelfde persoon is, die 's morgens op 3FM te horen is. 'En dat is iemand die wel degelijk uit het oosten van het land komt en verstand heeft van het weer. En ja, hij ziet er opmerkelijk jong uit voor zijn leeftijd.'
Fans van Opa Beelen zullen trouwens nog even op het boekje moeten wachten. Pas na 28 oktober ligt het in de winkel.
© Wegener.NV 2005
Die draait in z'n programma van 3 uur ruim 2 1/2 uur Hans Teeuwenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Luister dan naar Radio Veronica. Daar is Patrick Kicken iedere ochtend van 06:00 - 09:00 uur. Geweldig
Die gast in je avatar is saai...quote:
Patrick Kickenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Luister dan naar Radio Veronica. Daar is Patrick Kicken iedere ochtend van 06:00 - 09:00 uur. Geweldig
Leuk, de verhalen over oma die de was doet... nee dat is leuk, ze zijn nog niet eens waar... rare humor... over de spreuken hoor je me niet zeuren, die zijn soms goed. Maar de rest erom heen, vanmorgen begon giel met "begin de dag met een dansje" daarna nieuwsflitsen en file, daarna opa.. tja hoelang is er dan geen muziek op de radio... zeker een kwartier...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:47 schreef Renesite het volgende:
Ach, boeit me niet dat hij fake is.
Zolang het maar leuk is![]()
10 minuten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:05 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Leuk, de verhalen over oma die de was doet... nee dat is leuk, ze zijn nog niet eens waar... rare humor... over de spreuken hoor je me niet zeuren, die zijn soms goed. Maar de rest erom heen, vanmorgen begon giel met "begin de dag met een dansje" daarna nieuwsflitsen en file, daarna opa.. tja hoelang is er dan geen muziek op de radio... zeker een kwartier...![]()
kan me niet voorstellen dat hij elke ochtend zo vroeg daar voor op staat en tijd er voor heeft, en het is wel live volgens mij ...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk toch dat er een link is met Bennie Jolink, die stem van opa lijkt er gewoon teveel op...
Dat is t goeie woord... flauw... en ook nog een nepper dus, dat mensen dubbel liggen om fabelverhaaltjes, de meesten geloven echt dat hij 80 jaar is en dat hij de opa van giel is, hij is gewoon een acteur.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:26 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind hem altijd heeeeel erg flauw. Ik hoor hem altijd op de wekkerradio en wordt dan net chagrijnig wakker en dan komt hij met zijn flauwe grappen.
Helaas is mijn wekkerradio de enige radio waar ik Studio Brussel niet op kan vinden.
Je moet het ook niet zo serieus nemen, joh. En er zitten veel items in die show, je kan niet alles leuk vinden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:31 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Dat is t goeie woord... flauw... en ook nog een nepper dus, dat mensen dubbel liggen om fabelverhaaltjes, de meesten geloven echt dat hij 80 jaar is en dat hij de opa van giel is, hij is gewoon een acteur.![]()
Hmmm. Ik denk het niet. De stem van André Manuel klinkt anders.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:22 schreef ImPrEzA het volgende:
Een collega opperde dat het cabaretier André Manuel zou kunnen zijn... die ken ik niet bij stem, wellicht iemand anders hier?
Ben je zo teleurgesteld dat ie nep is?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:12 schreef NeoGenic1982 het volgende:
En die neppert is weer in t nieuws![]()
wat is er danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:12 schreef NeoGenic1982 het volgende:
En die neppert is weer in t nieuws![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |