Idd, "Biekman onder een tram" is een betere optiequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Verander die Topictitel trouwens eens heel snel![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:43 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wilde net zeggen, die Powel-criticasters worden met de week stiller.
Misschien vangen we dan nog geld van een levensverzekering oid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Idd, "Biekman Powel onder een tram" is een betere optie.
met dank aan TerroRobbie voor de creativiteit
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Misschien vangen we dan nog geld van een levensverzekering oid.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Powel maakt ze nu vooral tegen clubs uit het rechterrijtje. Vorig seizoen in de Eredivisie raakte hij geen bal fatsoenlijk en ik moet nog zien of hij ze gaat maken tegen VVV Venlo, Excelsior, Volendam en in de playoffs tegen bijvoorbeeld Heracles of Sparta.
Arjen Human had ze ook wel gemaakt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Jammer dat we de Berry puntenindex vergeten zijn toen. Maar goed, weer een goal.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Arjen Human had ze ook wel gemaakt.
Dat wordt ruzie dan de volgende keer als we een penalty krijgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Buikema is een nutige GGD kracht, opvallend dat ze hem bij Excelsior niet echt nodig hebben. Den Bosch kan zo'n man op het middenveld wel gebruiken, je hebt er ook gelijk een goede penaltynemer bij.
Dat weet ik niet, Arjan Human vast wel. Maar die wil niet naar de GGD.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Arjen Human had ze ook wel gemaakt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:59 schreef Yeahinho het volgende:
Dag Brayton Biekman, daaaaaaag, daaaaaag, daaaaaaag, daaaaaaag Zwarte Piet.
Dat bedoelde ik niet Robbie.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, we moeten Biekie dankbaar zijn, voor alle 3 de goals die hij voo ons heeft gemaakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |