post eens een tabelletje danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:41 schreef saban het volgende:
Ik heb de tijden voor je gevonden, helaas zijn dit geen exacte tijden (zit paar minuten verschil in).
Tussen Imsak en Aksam mag je dus niet eten.
Quote mijn laatste bericht eens (niet deze, maar hiervoor), dan zal hij verschijnen. Waarschijnlijk een bug.quote:
Hoezo...Bush viert toch ook kerstmisquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:05 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Wie weet overigens of bijvoorbeeld Mohammed B Ramadan mag vieren? In de cel?
Zij vasten die dag niet en halen het later in.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En hoe zit het nou precies met meisjes/vrouwen die ongesteld zijn?
Sorry, stomme vraag misschien maar wanneer is dat? Zo ver ik het weet duurt het maar 1 dag toch...is het ook van zonsopgang tot ondergang? Hoe zit het in elkaar...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:49 schreef dramslag het volgende:
zijn er nog mensen hier dan die aan het christelijke vasten gaan meedoen?
De Rooms-Katholieke vastenperiode is een periode van 40 dagen voorafgaande aan Pasen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:02 schreef Vulkan het volgende:
[..]
Sorry, stomme vraag misschien maar wanneer is dat? Zo ver ik het weet duurt het maar 1 dag toch...is het ook van zonsopgang tot ondergang? Hoe zit het in elkaar...
Mag ik je aanrakenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:07 schreef Meki het volgende:
me vierde dag gaat in
geen snoep enzo tijdens het vasten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
De Rooms-Katholieke vastenperiode is een periode van 40 dagen voorafgaande aan Pasen.
Echter, het vasten houdt in dat je bepaalde dingen niet eet, o.a. vlees geloof ik. Het is niet als bij de Ramadan dat je een periode helemaal niets eet. Maar het is dan wel weer de gehele dag, dus niet van zonsopgang tot -ondergang.
Dat dacht ik tenminste, maar ik ben van huis uit protestants, en die leven altijd heel sober![]()
De periode van vasten wordt vooraf gegaan door carnaval, daar wordt wel massaal aan mee gedaan geloof ik
om nog maar te zwijgen over de nepmoslims die op vasttijden gaan internettenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:50 schreef speedfreakssj het volgende:
ramadan is hypocriet.
de armen, waar ze solidair mee PROBEREN te zijn, wat ze bij lange na NIET halen, hebben geen 20KG voedsel om 1905 en hebben geen wekker om om 450 op te staan om nog eens 10KG zooi aar binne te duwen.
En daarbij, wanneer geven ze geld aan armen? nog NOOIT gezien.
ramadan is gewoon hypocriet en zielig.
En dan nog het werk laten beinvloeden ook want ze zijn zielig en hebben honger en kunnen daardoor minder hard werken.
Dan vier je maar ramadan in je EIGEN tijd.
Inderdaad, proberen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:50 schreef speedfreakssj het volgende:
ramadan is hypocriet.
de armen, waar ze solidair mee PROBEREN te zijn, wat ze bij lange na NIET halen, hebben geen 20KG voedsel om 1905 en hebben geen wekker om om 450 op te staan om nog eens 10KG zooi aar binne te duwen.
Hoe wil je dat ook gaan zienquote:En daarbij, wanneer geven ze geld aan armen? nog NOOIT gezien.
Elke seconde is mijn eigen tijd, ongeacht waar ik ben.quote:Dan vier je maar ramadan in je EIGEN tijd.
beetje respect voor ramadan is wel beetje OKquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:50 schreef speedfreakssj het volgende:
ramadan is hypocriet.
En daarbij, wanneer geven ze geld aan armen? nog NOOIT gezien.
ramadan is gewoon hypocriet en zielig.
En dan nog het werk laten beinvloeden ook want ze zijn zielig en hebben honger en kunnen daardoor minder hard werken.
Dan vier je maar ramadan in je EIGEN tijd.
paar ton ik bedoel paar kilo´squote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:51 schreef Zwansen het volgende:
Val je ook af tijdens Ramadan Meki?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |