wat bedoel je met bioritmequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:45 schreef Chokeme het volgende:
lol
Trouwens meki, is je bioritme nou niet helemaal naar de klote na zo'n ramadan ?
Volgend jaar misschien nog niet, maar paar jaar verder wel..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:33 schreef Gia het volgende:
Is het dan volgend jaar midden in de zomer?
Dat gaat leuk worden!!
Welk gevoel, dat hongerige gevoel wat ik nu onwijs veel hebquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:11 schreef Vulkan het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat het vrij makkelijk gaat als je werkt.
Werk zelf van 9 tot 5. Over 3 uurtjes mag ik weer eten.
Hoe raar het ook misschien klinkt voor sommigen, Ramadan is toch leuk. Er heest een sfeertje rond wat niet te verwoorden is. Mensen die het doen zullen wel begrijpen wat ik bedoel.
Ah ja, in 2010 op 11 augustus.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:14 schreef saban het volgende:
[..]
Volgend jaar misschien nog niet, maar paar jaar verder wel..
Ramadan in de zomer!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Ah ja, in 2010 op 11 augustus.
Schuift elk jaar 10, 11 of 12 dagen naar voren.
Heb je straks jarenlang ramadan in de zomer.
Dit bericht is overigens niet alleen aan Meki gericht, iemand anders die er aan meedoet en de moeite wil nemen te reageren mag ook rustig wat zeggen hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:45 schreef Chokeme het volgende:
lol
Trouwens meki, is je bioritme nou niet helemaal naar de klote na zo'n ramadan ?
Ik ben net 2 minuten klaar met eten, mocht om 19.19 eten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:08 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Dit bericht is overigens niet alleen aan Meki gericht, iemand anders die er aan meedoet en de moeite wil nemen te reageren mag ook rustig wat zeggen hoor
Jah zekerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik hoorde vandaag op de radio (er waren een paar moslima's te gast bij 3FM) dat Moslims 'dubbele punten' krijgen als zij iets goeds doen tijdens de Ramadan.
Mijn vraag:
Krijgen ze ook 'dubbele strafpunten' als ze iets slechts doen tijdens de Ramadan?
dan wordt het erg moeilijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Ah ja, in 2010 op 11 augustus.
Schuift elk jaar 10, 11 of 12 dagen naar voren.
Heb je straks jarenlang ramadan in de zomer.
Soep en 2 broodjes Pita Tandooriquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:52 schreef Zwansen het volgende:
Wat heb je vanavond gegeten Meki?
ik weet het niet maar ik heb het gevoel dan dat ik vol zitquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
oh, das ook niet veel. Let je wel op dat je genoeg eet jongen.
Ohja je eet morgenvroeg zeker ook nog? En heb je dan 's middags niet heel erge honger?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
ik weet het niet maar ik heb het gevoel dan dat ik vol zit![]()
morgenochtend eet ik wat gemiddeld dat is omdat ik snel wil slapenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ohja je eet morgenvroeg zeker ook nog? En heb je dan 's middags niet heel erge honger?
Iedereen kan meedoenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:11 schreef Tafkahs het volgende:
Ik wil wel een dag meedoen, uit solidariteit en om toch niet helemaal een verdorven westerse ziel te hebben. Wat moet ik doen, Meki?
Da's beslist geen sinecure.. Is dat elke dag om die tijd, of verandert dat ook met de maanstand enzo?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Iedereen kan meedoen
voor 06.00 eten en na 19.15 gaan eten
maar gedraag je normaal geen peukjes en geen seks en geen gescheld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |