abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2005 @ 09:45:38 #201
7074 moussy
kuttekop
pi_31505704
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 08:47 schreef Fuente het volgende:
Lastig is dat met dat eten he? Ik loop er bij Sara nou ook tegenaan. Mevrouw krijgt 5 flessen an 180 CC op een dag, Vorige week was het nog 170 CC. Maar als ze die 180 CC op heeft ligt ze nog minimaal een kwartier na te smakken en te zoeken, en is dan alleen maar rustig met speentje enzo. Ik vraag me dus af of ze er wel genoeg aan heeft. Maar ja, ze is 'pas' 7,5 week, ik wil d'r ook niet gaan overvoeren en de laatste keer op het CB, toen ze nog 170CC kreeg) vonden ze dat al 'teveel'....
Het hoeft niet eens honger te zijn, kan ook gewoon zuigbehoefte zijn. Als kindjes snel hun fles leeg slurpen of zo.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2005 @ 09:50:51 #202
81992 Githa
pi_31505803
Jah, zou ook nog kunnen idd Moussy.
Heeft ze de fles ook heel snel leeg Fuente ?
Wat wij met Jordy toen geprobeerd hebben is om hem meer moeite te laten doen om de melk eruit te krijgen. Dus de dop strakker aangedraaid en een speen maat small.
nu bleek het bij Jordy echt de honger te zijn dus dat hielp ook niet veel
pi_31506124
Githa, nutrilon forte kan denk ik niet. Sara heeft nu Friso Comfort tegen krampjes, en is sinds 2 weken helemaal krampvrij, dus 'durf' niet zo goed iets anders erbij te doen..

Moussy, dat dacht ik eerst ook, maar Sara doet vaak 25 minuten over een fles, hij gaat dan helemaal op (tot ook alles uit de speen is zeg maar) en erna smakt ze gewoon door. Vooral tussen 15 en 19 (haar 'wakkere uurtjes') lijkt ze meer te willen, gaat ze ook meteen na de fles huilen. De rest van de dag blijft het bij wat smakken, en als ik haar in bed leg slaapt ze dan ook gewoon verder.

Thnx voor de tips in ieder geval. Volgende week moet ik naar het CB en dan vraag ik nog wel es. En op zich, huilt ze er de rest van de dag niet om, dus 't is nog geen heel erg probleem .
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_31506215
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 08:47 schreef Fuente het volgende:
Lastig is dat met dat eten he? Ik loop er bij Sara nou ook tegenaan. Mevrouw krijgt 5 flessen an 180 CC op een dag, Vorige week was het nog 170 CC. Maar als ze die 180 CC op heeft ligt ze nog minimaal een kwartier na te smakken en te zoeken, en is dan alleen maar rustig met speentje enzo. Ik vraag me dus af of ze er wel genoeg aan heeft. Maar ja, ze is 'pas' 7,5 week, ik wil d'r ook niet gaan overvoeren en de laatste keer op het CB, toen ze nog 170CC kreeg) vonden ze dat al 'teveel'....
Dat is idd wel behoorlijk veel Fuente, Myhron is nu 12 weken en die krijgt 4 flessen van 165 en 1 fles van 200. Ik ben de voeding (Friso Comfort) gaan mengen met die voor hongerige babies de Friso Extra. Eerst op de verhouding 4:1 en dan langzaam aan naar behoefte opvoeren nu krijgt ze dus de verhouding 1:4 en de laatste avondfles dus volledig Friso Extra.

Ik zou haar zeker niet nog meer gaan geven, hoe zwaar is ze nu? Misschien moet je eens een andere speen proberen, ik heb hier thuis iets van 12 spenen liggen omdat het best even geduurd heeft voor ik de juiste te pakken had, ze moet ongeveer 20 minuten over een fles doen, anders is de zuigbehoefte erna idd nog te groot. Ik gebruik nu difrax flessen met een bibi dental speen, die lijkt qua vorm een beetje op de fopspeen, werkt voor ons heel goed.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2005 @ 10:15:45 #205
7074 moussy
kuttekop
pi_31506282
maar... sabbelen en smakken hoeft écht geen honger te zijn hoor.
pi_31506343
Nee, en als ze toch gaat slapen als je haar neerlegt dan denk ik eigenlijk niet dat ze echt vreselijke honger heeft.
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2005 @ 10:25:33 #207
7074 moussy
kuttekop
pi_31506533
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:18 schreef Igraine het volgende:
Nee, en als ze toch gaat slapen als je haar neerlegt dan denk ik eigenlijk niet dat ze echt vreselijke honger heeft.
Nee dat denk ik dus ook niet. En een kleine baby mag ook gewoon een huil-wakker-jammer-uurtje hebben

Cas die kon niet normaal zuigen, die lag gewoon een half uur tot een uur te sabbelen en te rotzooien aan een fles *diepe zucht* en ook wij hadden 79837893798 spenen en flessen uitgeprobeert, maar hij kon het gewoon niet! komt vaker voor bij prematuurtjes
pi_31506746
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:25 schreef moussy het volgende:

[..]

Nee dat denk ik dus ook niet. En een kleine baby mag ook gewoon een huil-wakker-jammer-uurtje hebben

Cas die kon niet normaal zuigen, die lag gewoon een half uur tot een uur te sabbelen en te rotzooien aan een fles *diepe zucht* en ook wij hadden 79837893798 spenen en flessen uitgeprobeert, maar hij kon het gewoon niet! komt vaker voor bij prematuurtjes
Nou dat hadden wij hier dus idd ook. Dat is ook de reden waarom de BV compleet mislukt is en zelfs de FV in het begin een drama was. Idd ruim een uur over een fles doen en ondertussen 6 x in slaap vallen van vermoeidheid... Of een te grote opening in de speen hebben waardoor de inhoud van de fles er direct met dezelfde vaart uit kwam zetten, of de hele dag vergaan van de krampjes daardoor.

Maar, dat is allemaal goed gekomen En dan is ze nieteens prematuur, ze is maar 1 weekjej te vroeg geboren....
pi_31507092
Sara weegt ongeveer 6 kilo. De rest van de dag gaat het ook gewoon goed, ze smakt even maar is dat goed zoet te houden met een speentje. Tussen 15 en 19 huilt ze veel en is ze bozig, dan geven we haar een speentje, zuigt ze er heel hard aan, raakt hem weer kwijt en het begint weer (driftkikkertje ). Maar ik ga d'r voorlopig ook echt niet meer geven, kijk het eerst nog wel even aan.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2005 @ 10:54:42 #210
7074 moussy
kuttekop
pi_31507243
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:48 schreef Fuente het volgende:
Sara weegt ongeveer 6 kilo. De rest van de dag gaat het ook gewoon goed, ze smakt even maar is dat goed zoet te houden met een speentje. Tussen 15 en 19 huilt ze veel en is ze bozig, dan geven we haar een speentje, zuigt ze er heel hard aan, raakt hem weer kwijt en het begint weer (driftkikkertje ). Maar ik ga d'r voorlopig ook echt niet meer geven, kijk het eerst nog wel even aan.
dat klinkt voor mij idd meer naar zuigbehoefte dan honger misschien kan je anders ook eens proberen ome en ander modelletje speen te geven.
pi_31507329
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:54 schreef moussy het volgende:

[..]

dat klinkt voor mij idd meer naar zuigbehoefte dan honger misschien kan je anders ook eens proberen ome en ander modelletje speen te geven.
Je bedoelt de fopspeen? Dat zou inderdaad nog kunnen, ze heeft nu bibi fopspeentjes. De spenen van de flessen hebben we zo'n beetje allemaal gehad, ze drinkt nu uit een M speen van difrax en die gaat het beste .
Sara
Merel
Ukje
  maandag 17 oktober 2005 @ 11:12:22 #212
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_31507573
Juultje is zo schattig!!!!! Echt om driedubbel keer op te vreten!
Ik zit met een boterham met pindakaas op de bank, loop even naar de keuken voor een glas melk (Juul ligt bij mij op de bank), kom terug..... Juul heeft de halve boterham met pindakaas naar binnen geslokt! Hij vindt het heerlijk! Ligt er lekker op te sabbelen en als ik het afpak begint hij echt te vechten om meer. Zo lief!
En u net.... ik speel op de mondharmonica en Juul ligt te luisteren, dan zie ik ineens dat lipje gaan. Hij moet er van huilen, de schat! Mondharmonica weg, Juultje lachen, ikke weer spelen, lipje weer trillen.... echt te schattig voor woorden.
  maandag 17 oktober 2005 @ 11:17:08 #213
105888 renzell
pi_31507658
En nu ik dit aan het typen was, heeft hij ALLE 'toetenvegers' uit het pakje gehaald en verspreid door de werkkamer..... Ja hoor, de duivel is los!
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2005 @ 11:19:43 #214
81992 Githa
pi_31507721
Wahahaha Juul toch ! je maakt het je meder nu al moeilijk, dat voorspelt wat
pi_31508074
Go Juul Hahahahahaha

Renzell, gaat hard zo ineens he
Sara
Merel
Ukje
pi_31508205
Juultje wat een lekkere ondeugt ben je!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_31511577
hehheh die schattige julius. renzel, durf jij 'm dus gewoon op de bank te laten liggen als je zelf even naar de keuken loopt? kan ik met anna echt niet meer doen, dan ligt ze geheid op de grond. (maar die is natuurlijk ook wel wat ouder en erg beweeglijk momenteel).
  maandag 17 oktober 2005 @ 15:21:31 #218
105888 renzell
pi_31512445
Nou Bix, wij hebben ten eerste een heel gekke grote, enorm brede hoekbank en ten tweede een open keuken, dus ik kan hem voortdurend in de gaten houden. En aangezien Juul nog niet echt aan het rollen is geslagen, durf ik hem wel even alleen te laten als ik hem met wat kussens 'stut' in de hoek.
  maandag 17 oktober 2005 @ 15:43:22 #219
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_31512668
En met een broodje pindakaas om hem zoet te houden
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:07:26 #220
45621 Suzanna
Mama van...
pi_31520560
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:59 schreef Fuente het volgende:

[..]

Je bedoelt de fopspeen? Dat zou inderdaad nog kunnen, ze heeft nu bibi fopspeentjes. De spenen van de flessen hebben we zo'n beetje allemaal gehad, ze drinkt nu uit een M speen van difrax en die gaat het beste .
Bibi fopspeentjes zijn érg hard en hebben een rare vorm (vind ik). Noa moest ze niet en was uiteindelijk alleen tevreden met een Dodi Mam-speen. Zijn een stukje duurder, maar hebben een veel natuurlijkere vorm en zijn ook lekker zacht, lijken meer op de tepel heb ik het idee.
Ik zou gewoon verschillende een tijdje uitproberen (ze hoeft ze ook niet meteen te accepteren natuurlijk) tot je er eentje hebt die jullie allebei bevalt .
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 09:04:47 #221
105888 renzell
pi_31526807
Inderdaad Tex!

Dag Suzanna. Jij ook sterkte met de inmiddels laatste loodjes. Hoe doet je kleine meisje het? En hoe doe jij het nog zo laat in je zwangerschap? Trek je het allemaal nog een beetje?
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 09:05:40 #222
105888 renzell
pi_31526825
Trouwens; Juul z'n slaapschema is hier stilletjes aan verplaatst van 07.00uur wakker naar 08.00uur wakker!
Vinden papa en mama heeeeeelemaal niet erg.
pi_31526826
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:07 schreef Suzanna het volgende:

[..]

Bibi fopspeentjes zijn érg hard en hebben een rare vorm (vind ik). Noa moest ze niet en was uiteindelijk alleen tevreden met een Dodi Mam-speen. Zijn een stukje duurder, maar hebben een veel natuurlijkere vorm en zijn ook lekker zacht, lijken meer op de tepel heb ik het idee.
Ik zou gewoon verschillende een tijdje uitproberen (ze hoeft ze ook niet meteen te accepteren natuurlijk) tot je er eentje hebt die jullie allebei bevalt .
thnx voor de tips! Ik ga er eens mee zoeken. We hebben nog 2 andere soorten fopspenen in huis, weet zo gauw niet welk merk, maar zaten in de babypaketten. Dan ga ik die eens proberen .
Sara
Merel
Ukje
pi_31536810
Ik kom me hier melden!!

Amber Sophie, geboren 18 oktober 2005 om 8.45 uur!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31537041
gefeliciteeeeeeeeeeerd vicky met je kleine wonder hoop dat er gauw heel veel foto's online komen ennuh.. Welkom!
pi_31538147
Hee VIcky, gefeliciteerd met je dochtertje!!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:47:17 #227
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_31538748
Vicky gefeliciteerd En welkom in dit topic
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:50:35 #228
105888 renzell
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:50:40 #229
105888 renzell
pi_31540187
Vicky; ik klik ff op "ons meisje is zo oud...":
.....
10 uur en 3 minuten!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:48:45 #230
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_31541645
Vicky! Hoera! Gefeliciteerd met jullie Amber Sophie!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:58:35 #231
81992 Githa
pi_31543719
Amber en Vicky welkom hier
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:37:00 #232
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_31544900
Luuke is een monstertje! Ze is al een week tussen 5 en 5.30 wakker, en vannacht zelfs om 4 uur. Sjongejongejonge. We hebben een paar avonden geprobeerd wat rijstebloem door de fles te doen, dit lijkt niet te helpen. Iemand tips? Ideeen? Ze gaat meestal na anderhalf uur weer een uurtje slapen, maar het ging altijd zo goed. (ENNN ik heb ook nog oorpijn, grieperig en 2 logees. Iets van op je tenen lopen enzo)
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:09:02 #233
81992 Githa
pi_31545767
Lishe, Jordy is nu net uit die periode afkloppen Vorige week heel wat wakker geweest.
Misschien heeft ze wat onder de leden, maar op deze leeftijd beginnen ze natuurlijk te dromen en te beseffen dat mama wel eens kan komen als je huilt..uitproberen of het herleven van de dag allemaal dingen die haar wakker zouden kunnen maken/houden.

Moeilijk hoor! het blijft gissen .... hopenlijk is het net als bij Jordy een aantal daagjes en gaat ze niet ziek worden
pi_31546280
lishe, ik heb helaas niet veel tips voor je. anna is ook erg vroeg wakker tegenwoordig (tussen 5.45u en 6.00u) maar op de dagen dat ik werk komt me dat eigenlijk wel goed uit: ik voed 'r en dan slaapt ze nog even verder terwijl ik rustig kan gaan douchen en aankleden. de andere dagen slapen we samen lekker verder, geen probleem. anderhalf uur is wel lang op zo'n tijdstip. heb je al geprobeerd om er alleen maar even heen te gaan, even geruststellen dat je er bent maar geen flesje geven (want daar kan ze misschien juist ook zoveel energie van krijgen dat ze er zo wakker van wordt) en dan weer terug naar je bed ('het is nog veeel te vroeg, we gaan nog even slapen'). wie weet werkt dat? maar ja met logees en zelf nog ziek zijnd ook heb je weinig zin in experimenten denk ik. eerst maar even zelf beter worden dus! misschien gaat alles vanzelf weer beter als de situatie weer wat rustiger is. beterschap en succes ermee!

vicky, stoer hoor meteen weer achter de pc. welkom en ook hier gefeliciteerd met amber! en nu lekker uit gaan rusten hoor (waar mogelijk ).
pi_31552443
Benthe heeft ook een lange tijd gehad dat ze midden in de nacht wakker werd. Ik deed dan nooit het licht aan en zei ook niets tegen haar, maar hield haar wel lekker tegen mij aan. Daar werd ze dan altijd rustiger van en kon ik haar weer terug leggen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
pi_31552612
Vicky gefeliciteerd en welkom hier!
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 19 oktober 2005 @ 08:36:09 #237
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_31552850
Vicky gefeliciteerd met Amber Sophie

geen tips voor wakkere baby's hier heb ik ook zon monstertje dat nu al sinds de verhuizing (31 augustus) zo ong elke nacht wakker word, en soms wel 2 x zoals vannacht komt niet ten goede van mijn nachtrust op het moment
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:14:03 #238
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_31555557
Noah wordt steeds ondernemender!
Onze woonkamer is volledig afsluitbaar, en we hebben dan ook een flinke drempel van tenminste 5cm hoog. Tot nu toe liet Noah zich daar nog door weerhouden, maar het was natuurlijk een kwestie van tijd totdat ie erover heen zou gaan. Nou staan de voedingsbakjes van onze kat ook op d egang, en je voelt hem natuurlijk al aankomen, Noah heeft kattebrokjes geproefd Hij keek heel erg vies en toen heb ik ze maar uit zn mondje gevist En nu is ie boos dat ik de deur dicht hou....

Hij vindt de kat, Sjaak, sowieso erg leuk, en volgens mij probeert ie nu steeds zn naam te zeggen! "jaak" "jakie" "takie" Of het moet mijn verbeelding zijn, maar het lijkt er soms wel op!
Dat zou dan het eerste zijn wat ie bewust probeert te benoemen. Hij zegt ook al hele tijd papa en mama, en als je vraagt "waar is mama" dan kijkt ie ook mijn kant op, maar ik heb nog niet echt gmerkt dat ie mama zegt als ie mij moet hebben ofzow. Wel maanden geleden een aantal keer, maar daarna niet meer dus ik dacht dat dat toeval was
©Dumbo
pi_31555880
Jaaaaaaaaaaaaa een vers babietje!

Vicky !

Gefeliciteerd met jullie dochter Amber Sophie!
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2005 @ 12:15:11 #240
81992 Githa
pi_31556689
Tex, ik hoor wel vaker dat babies die iets voor het eerst doen, dat een paar keer doen en vervolgens een hele tijd niet.
Echt zo van "dat kan ik al, dus HOP! door naar het volgende! "

Noah waren de brokjes niet lekker.

Martineke, da's al een tijdje. Zou Maxim moeten wennen aan zijn nieuwe kamer denk je ?
pi_31556769
net van het CB af.. Dylan weegt nu 10 kilo en is 74 cm lang. Alles ging helemaal goed, alleen Dylan heeft totaal nog geen zin om te gaan staan.. hoe oud waren jullie kleintjes toen ze wilde gaan staan? als het over 2 maanden nog niet was opgelost zou ie naar fysiotherapie moeten ofzo..
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2005 @ 12:25:54 #242
81992 Githa
pi_31556855
Hij hoeft toch nog niet te gaan staan Daan of bedoel je zich optrekken als je zijn handjes vast hebt ?
Verder klinkt het als een reuze gezonde vent
  woensdag 19 oktober 2005 @ 12:28:38 #243
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_31556900
Ja dat zou kunnen Githa. Het is in elk geval wel duidelijk dat ie begrijpt wat het betekent. Net als "Nee" als ik nee roep gaat ie nee schudden En hij heeft van die dagen dat ie de hele dag gilt Als ik dan Sssst doe, doet hij dat nu ook Zo schattig! Beetje jammer allee dat ie nog niet luístert naar dat Nee en Sssst

Daantje wat gek vn je CB! Noah was 7 maanden toen ie zich optrok met staan, maar gemiddeld is 9 maanden dacht ik, zo oud is Dylan toch nog niet? Of bedoelen ze dat ie ook niet wil staan als jij hem vasthoudt ofzow? Dat wilde Noah eigenlijk al met 2 maanden....
©Dumbo
pi_31556924
ja... in ieder geval dat ie zn beenspieren gebruikt.. niet mijn idee hoor, maar dat moest van die invalkut bij ons op het CB. Die zij dat hij op mn schoot moest kunnen staan.. of iig de kracht moest hebben om zich op te trekken...
  woensdag 19 oktober 2005 @ 12:39:31 #245
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_31557102
Dames, bedankt maar weer voor de tips. Vanochtend was het 6.15 uur, dus eigenlijk niet nodig geweest om te troosten. Het ide "Misschien droomt ze", helpt me wel. Ik merk dat ik een oorzaak nodig heb om Luuke op de juiste manier te helpen zegmaar. Dan maakt het me ook niet meer uit wanneer en hoelang ze wakker is, als ik haar maar kan helpen. Dank dus!
Het bezoek is weg, maar mijn griep is nog niet weg. Ik heb me ziek gemeld en voel me alsof ik aan het spijbelen ben stom eigenlijk.
Noah, je maakt het je moedertje wel moeilijk hoor, door zo op onderzoek uit te gaan!
En Daan, ook hier weer uit de catagorie; Dingen die je nooit meer wilt horen; Elk kind is anders. En duf als zo'n vrouw op het CB er een probleem van maakt. Dylan gaat vast staan binnen nu en 2 maanden. Zo niet dan kan een keertje kijken nooit kwaad toch? (En ik begrijp heul goed hoe je je voelt hoor, ik ben bij voorbaat al uit mijn hum als iemand commentaar heeft op mijn kind. Of zoals op mijn werk zo mooi hangt: Die van ons? Die doet dat niet. ) Succes hoor!
pi_31557279
Het eerste wat ze zei toen ik binnen kwam:

"Zo, je bent wel jong begonnen he?!"

woensdag 19 oktober 2005 @ 12:55:34 #247
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_31557378
Nou, met recht een stomme vrouw dan. Die opmerking kan ik niet zo goed hebben. Het klinkt altijd als een verwijt vind ik. Bah. ZIe net in je profiel dat je stukje jonger bent dan mij nog, maar ik heb die opmerkingen ook wel gehad. (Was zwanger op mijn 24ste) Pfff...
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2005 @ 13:08:39 #248
81992 Githa
pi_31557627
Nou idd, zo'n opmerking brengt je gelijk in de opperbeste stemming.

Lishe, dat spijbelen gevoel herken ik wel, heb ik altijd al zo'n last van gehad. Ik denk dat het komt omdat iemand je waar moet nemen en jij je blijft afvragen of je toch echt wel ziek genoeg bent want tjah, je kan toch nog staan Onzin natuurlijk!
Beterschap hoor lekker uitzieken jij! ... zover dat gaat lukken met een kleine Luuke op ondekkingstocht

Ps: jij hebt me een tijdje terug een link gegeven van zo'n hele leuke kledingsite waar ze super leuke stoere jongenskleding hadden. Weet jij nog welke dat was ? ik ben hem kwijt
Op de site stonden alle foto's in horizontale rijen opgedeeld
pi_31557680
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 13:08 schreef Githa het volgende:

Ps: jij hebt me een tijdje terug een link gegeven van zo'n hele leuke kledingsite waar ze super leuke stoere jongenskleding hadden. Weet jij nog welke dat was ? ik ben hem kwijt
Op de site stonden alle foto's in horizontale rijen opgedeeld
daar ben ik ook wel benieuwd naar
  woensdag 19 oktober 2005 @ 13:21:08 #250
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_31557822
www.kleertjes.com dawassum... Shop ze!
Nu ga ik op de bank hangen en wachten tot het overgaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')