Ik zag trouwens dat Prenatal (volgens mij) tegenwoordig ook slaapzakken met uitritsbare mouwen verkoopt. (voor een veel lagere prijs dan de combi-sleeper).quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:04 schreef bixister het volgende:
het is hier ook een aantal keren drama geweest met dat afbouwen renzell, zie evt. ook het inbakertopic, daar heb ik er geloof ik wel wat over opgeschreven. maar bij ons heeft de combisleeper uiteindelijk uitkomst geboden. zo'n slaapzak met mouwtjes eraanvast.
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik het typisch iets voor mannen vindt dat ze de ruimte nodig hebben (in bed)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:59 schreef Githa het volgende:
Ooohw, dus Jordy is niet alleenNoah heeft ook graag de ruimte.
Mijn ventje is een echte man![]()
Ohw, hahahaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:08 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik het typisch iets voor mannen vindt dat ze de ruimte nodig hebben (in bed)Noah slaapt nog prima in zn 80cm slaapzakje
Vooral omdat de nachten afgelopen week ook nogal dramatisch waren door het doorkomen van tandjes, kon ik er igenlijk al helemaal slecht tegenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:55 schreef Lishe het volgende:
Tex, dat 'huilen' herken ik wel. Om moedeloos van te worden. Ik heb er soms best moeite mee om op zulke dagen een 'vrolijke moeder' te zijn. Gelukkig gaat het weer over, heeft Oei ik Groei dus toch gelijk.
Die krijg ik nou nooitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:33 schreef Githa het volgende:
maar als ik hem boos aankijk en ik krijg dan een dikke vette ohw-ohw-mama-is-boos-smile dan smelt je toch wel weer![]()
renzellquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:02 schreef renzell het volgende:
Daantje:, lang niet gesproken! Alles ok met jou en je kleine man?
![]()
Dat heeft hij eigenlijk alleen maar bij de laatste fles, denk je dat rijstebloem door de middagfles beter is als nog een extra boterham dan ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:31 schreef Rottdog het volgende:
Githa anders geef je Jordy wat rijstebloem door de melk en raakt hij wat meer verzadigt zeg maar.
Heeft hij echt honger dan, bedoelde alleen maar dat het iets zwaarder werd 1 schepje ofzo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 08:34 schreef Githa het volgende:
[..]
Dat heeft hij eigenlijk alleen maar bij de laatste fles, denk je dat rijstebloem door de middagfles beter is als nog een extra boterham dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |