Omdat ook dat dan zo'n vaste behoefte wordt en een kindje in principe gewoon niet meer echt 's avonds hoeft te drinken (melk dus). Bovendien heeft ie gepoetste tandjes. En het is volgens mij ook beter om een kindje van Kai's leeftijd juist langzaam (echt langzaam hoor) de fles af te gaan leren, dan om het drinken uit de fles een soort bedritueeltje te laten worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Waarom geen flesje nar bed? puur uit nieuwschierigheid..
Ik zag net je foto's in het fototopic, lekker chagerijntje had je thuis vandaag...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:00 schreef Githa het volgende:
Ik stond net met een luchtalarm in de supermarktiedereen keek ons aan, meneer wilde mijn bankpas en kreeg die niet
ik heb een klein groot driftkikkertje op de wereld gezet
![]()
Zou het in de lucht hangen danquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:00 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik zag net je foto's in het fototopic, lekker chagerijntje had je thuis vandaag...
Ik ook al, niks is langer dan 5 minuten leuk. De box niet, kinderwagen niet, wipstoeltjes niet, bedje zeker niet!, knuffelen niet, spelen niet, niks doen niet....pfff...
Gelukkig ligt ze nu eventjes te slapen in de box...Voor zo lang het duurt![]()
Mijmeren lukt wel, maar met dat 'emo' valt het gelukkig wel mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:43 schreef renzell het volgende:
M@x.... nog minder dan twee uur!!!! Lekker emo-mijmeren!![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:10 schreef m@x het volgende:
[..]
Jordy, wat zag jij er ontzettend boos uit op die foto's in het foto-topic. Zo help je die arme moeder van je nog aan de drank....
Nou je ziet het, heel normaal dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:19 schreef m@x het volgende:
Ik denk dat jij er maar aan moet wennen, TexHier komen we ook regelmatig aan de vier keer op een dag.
Nee, 10 minuten later werd ze wakker...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |