en hoe join ik die ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Puntenaantal van users in de fok alliantie.
Jeetje, wie is toch die mysterieuze knappe vent die al 147 punten heeft?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:24 schreef LostFormat het volgende:
Altijd leuk: een tussenklassementje
trick_nl - 1
mvt - 2
martinimeister - 27
caela - 56
saladin - 58
Vinnie - 67
LoFo - 75
RRRobert - 80
DvK - 91
mithgoril - 119
Roq - 147
Bij alliantie fok opzoeken en daar kun je een aanvraag doen.quote:
Ik zal joud us maar ff niet aanvallen he ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:35 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Jeetje, wie is toch die mysterieuze knappe vent die al 147 punten heeft?![]()
![]()
*lekker door-turtelt*
Kun je checken bij technologie. Daar zie je wat je eerst allemaal nodig hebt voordat je iets kan bouwen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:43 schreef Weizz het volgende:
Wanneer heb je trouwens spy satelites (ofzo), na de werf pas???
Idd, zit met hetzelfde probleemquote:
stomme vraag misschien, maar waar is het fdf forum?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:59 schreef Eamon het volgende:
FF over de fusie met FDF. K ben de leader van FDF. Zodra het zeker is joinen jullie gewoon FDF en dan zitten jullie dus bij ons. K stel voor dat jullie op ons forum actief gaan worden, jullie weten nameljk nog niet erg veel. Wij helpen jullie daar wel. Dus maak als je joined, nu nog niet, het wordt wel duidelijk wanneer dat is, ff n account op t FDF forum aan.
Ty.![]()
donequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:13 schreef Eamon het volgende:
Kej, de fusie is rond. Jullie kunnen allemaal uit de Fok! alliantie gaan, en je vervoglens aanmelden bij FDF. Doe dat allemaal zo snel mogelijk.
Er staat n link op de FDF alliantie pagina, die zie je als je je aanmeld. Verder is t forum nog niet boeiend, we gaan t straks ff inrichten.
Ha, ik heb binnenkort de rang van 'Soldier'quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:13 schreef Eamon het volgende:
Kej, de fusie is rond. Jullie kunnen allemaal uit de Fok! alliantie gaan, en je vervoglens aanmelden bij FDF. Doe dat allemaal zo snel mogelijk.
Er staat n link op de FDF alliantie pagina, die zie je als je je aanmeld. Verder is t forum nog niet boeiend, we gaan t straks ff inrichten.
Ingame, via het menu ("Allianties")quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:25 schreef Weizz het volgende:
Moet ik me ingame aanmelden of via een webpagina?
T forum moet nog wel ff ingericht worden zoals gezegt, dit gaat spoedig gebeurenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:30 schreef DeHovenier het volgende:
Forum van FDF: http://phpbb88.com/phpbb/index.php?mforum=fdf
Alle clan-gerelateerde dingen gaan dus via dat forum. Uiteraard kunne we hier nog wel algemene dingen bespreken enzo
Ik zit nu ook in de FDF. Registreer je ook gelijk even op het forum.
Je moet je ingame aanmelden. Als je zo'n berichtje wilt sturen naar de FDF krijg je allemaal vragen. Die hoeven wij niet in te vullen, zet er maar in dat je van Fok! bent.
Als je 1k punten uitgeeft, krijg je 1 punt. Maakt niet uit van welke soort grondstof. Verdiep je anders in het Ogame forum, is echt heel veel te vinden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:32 schreef Weizz het volgende:
Hehe, dat was ook een beetje het probleem.. Ik weet nog niet hoe ik punten moet gaan verzamelen later, omdat ik me er nog niet inverdiept heb. Maar neem aan dat mensen wel tips zullen hebben...
Linkthnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |