Nogmaals....quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:23 schreef DeHovenier het volgende:
Idd. We gaan met zn allen naar BSL onder het bevel van PPL
Ik kan niets beloven, ik MSN het even.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:36 schreef DeHovenier het volgende:
We willen natuurlijk wel onder jouw bevel staan he
Hoe zit het met FDF?
iddquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:36 schreef DeHovenier het volgende:
We willen natuurlijk wel onder jouw bevel staan he
Hoe zit het met FDF?
(Vrijwel) iedereen speelt hier in uni 2 en oefent in uni 1.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:38 schreef Weizz het volgende:
Hoe zit dat trouwens met die universes.. Welke spelen jullie in?
Vraag maar gewoon om in Alpha 1 te mogen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:38 schreef Mordreth het volgende:
[..]
idd, moeten we dat in het berichtje zetten?
Same herequote:Op maandag 3 oktober 2005 20:39 schreef Mordreth het volgende:
[..]
(Vrijwel) iedereen speelt hier in uni 2 en oefent in uni 1.
Uni2 is juist een kans voor iedereen om nieuw te beginnen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:43 schreef Weizz het volgende:
Dacht dat uni 2 voor de nieuwkomelingen was, maar dat valt dus ook mee...
Nee, Uni 2 is vorige week pas van start gegaan, vandaar dat aliianties nog niet goed gevormd zijn etc.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:43 schreef Weizz het volgende:
Dacht dat uni 2 voor de nieuwkomelingen was, maar dat valt dus ook mee...
Ik heb het gezien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:54 schreef Mordreth het volgende:
PPL, ik heb net een aanvraag naar bsl gestuurd en heb jou nick erin genoemd. Nu maar kijken of ik word toegelaten
.
Ik zie zojuist dat je bent geaccepteerd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:54 schreef Mordreth het volgende:
PPL, ik heb net een aanvraag naar bsl gestuurd en heb jou nick erin genoemd. Nu maar kijken of ik word toegelaten
.
So i seequote:Op maandag 3 oktober 2005 21:05 schreef Roquefort het volgende:
ja ik dacht oook dat we een fusie wilden.
maar onze alliantie staat op scheuren geloof ik.![]()
En wanneer gebeurd dat dan enzo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:04 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik zie zojuist dat je bent geaccepteerd.
je bent alleen nog niet toegewezen aan Alpha1 of Alpha 2
Ik heb mijzelf aan je 'vriendenlijst' toegevoegd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:17 schreef Mordreth het volgende:
[..]
So i see. Dit schiet namelijk niet op
.
PPL.. hoe nu verder enzo?
Zodar de beheerder tijd heeftd enk ik...quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:17 schreef Mordreth het volgende:
[..]
So i see. Dit schiet namelijk niet op
.
[..]
En wanneer gebeurd dat dan enzo?Hoe gaat het verder in z'n werking?.. want ik zit hier die forum door te bladeren (al voor aangemeld).. maar kan er nog geen duidelijkheid uit halen.
Ik tel op dit moment maar 1 ongeduldige kleuterquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:33 schreef Mithgoril het volgende:
Nouja, misschien is dit wel het beste voor onze (nieuwe gefuseerde) Alliantie, als alle ongeduldige kleuters naar BSL zijn vertrokken
Oh damn.. dat meen jequote:Op maandag 3 oktober 2005 21:39 schreef PPL het volgende:
[..]
Zodar de beheerder tijd heeftd enk ik...
Meestal is ie na 21:30 off-line en dan gaat het BSL forum ook down.
(dan moet ie naar bed ofzo..)
Haha, elke alliantie heeft dan zeg maar zo zijn voor- en nadelen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:39 schreef PPL het volgende:
[..]
Zodar de beheerder tijd heeftd enk ik...
Meestal is ie na 21:30 off-line en dan gaat het BSL forum ook down.
(dan moet ie naar bed ofzo..)
Dit spel is zoiezo al retetraag.. meer traagheid kon ik niet meer hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik tel op dit moment maar 1 ongeduldige kleuter
Klopt,quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
Klein vrachtschip in ontwikkeling
Ik merk dat je die order niet meer kan cancellen
Je doet wat je wil.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:50 schreef Roquefort het volgende:
Maar hoe zit het met persoonlijke vrijheid en individuele expressie dan in BSL?
Met spionage techniek en spionage satelieten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:02 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil gaan aanvallen...maar wie? Hoe zoeken jullie de targets uit?
Pssst....quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:47 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Dit spel is zoiezo al retetraag.. meer traagheid kon ik niet meer hebben![]()
psst kom ook bij bsl dan
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:04 schreef Mithgoril het volgende:
BTW, Roquefort, hoe vond je mijn 'bevlogen toespraak'? Heb ik je een beetje enthousiast kunnen maken voor een toekomst met FoK? Zolang mensen wat geduld hebben kan het nog best lekker uit pakken dacht ik zelf
Ik wacht nog wel even af...ik ga nog niet hoppen hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:04 schreef Mithgoril het volgende:
BTW, Roquefort, hoe vond je mijn 'bevlogen toespraak'? Heb ik je een beetje enthousiast kunnen maken voor een toekomst met FoK? Zolang mensen wat geduld hebben kan het nog best lekker uit pakken dacht ik zelf
Voer coordinaten van het doel in.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Moet je dat allemaal in gaan vulen? Hoe weet je die dingen dan?
Stimmt, alleen doe ik geen zak meer mee.. dus mocht jeje geroepen voelen..quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:08 schreef PPL het volgende:
[..]
Met spionage techniek en spionage satelieten.
Ontvangen informatie haal je door Speedsim om te kijken wat het voorspelde resultaat is.
Als je geen spionage satelieten hebt is het een gok.
Probeer iemand te pakken met minder punten, gebruik de statistieken-lijst.
Bedenk dat je één punt krijgt voor elke 1000 grondstoffen die je opmaakt.
Iemand met 5 punten kan derhalve ONMOGELIJK verdediging hebben en/of schepen.
Daarentegen zal er wellicht ook niet zoveel te halen vallen, anders had ie het wel gebruikt om verder te bouwen.
[..]
Pssst....
Zit jij onder zelfde gebruikersnaa ook in uni1 ?
Ik had het al getypt...quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:19 schreef DeHovenier het volgende:
Ik had t al gezien en mn post ge-edit
Ja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:15 schreef DeHovenier het volgende:
Nee PPL.
In uni 1 ben ik Acer
Brandstof consumptie 11......
Is dat het aantal deuts dat je verbruikt?
Mooi.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:29 schreef DeHovenier het volgende:
Same as Moldreth.
Over ruim 4 uur komt 'ie weer terug.
Ik vind het erg vaag allemaal. In ieder geval is het zo dat Fok! met FDF wil fuseren en andersom, dus dat gaat naar alle waarschijnlijkheid wel door. Misschien komt w.s er nog bij maar aangezien jij er niks vanaf weet (ben je de leider?) moeten we nog maar ff kijken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:03 schreef Bot13 het volgende:
Nou kreeg ik net een bericht dat FoK met mijn alliantie (W.S) wil fuseren?
Ik moet er nog even over nadenken. Het zou natuurlijk wel tov zijn.
Ik hoorde het via viaIk heb vaag genoeg zelf namelijk geen bericht over een fusie binnengekregen
Wie heeft dit bericht gestuurt? Toch wel benieuwd.
quote:De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-04 02:08:41 , toen het tot een gevecht kwam::
Aanvaller Saladin (1:409:6)
Wapens: 0% Schilden: 0% Romp beplating: 20%
Soort K.Vrachtschip
Aantal 1
Wapens: 5
Schilden 10
Romp 480
Verdediger horus (1:473:7)
Wapens: 0% Schilden: 0% Romp beplating: 0%
Soort Raketten
Aantal 1
Wapens: 80
Schilden 20
Romp 200
De aanvallende vloot vuurt een totaal van 1 keer met een kracht van 5 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 5 schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van 1 keer met een kracht van 80 op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen 10 schade punten
Soort K.Vrachtschip
Aantal 1
Schilden 10
Romp 480
Soort Raketten
Aantal 1
Schilden 20
Romp 200
De aanvallende vloot vuurt een totaal van 1 keer met een kracht van 5 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 5 schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van 1 keer met een kracht van 80 op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen 10 schade punten
Soort K.Vrachtschip
Aantal 1
Schilden 10
Romp 480
Soort Raketten
Aantal 1
Schilden 20
Romp 200
Soort K.Vrachtschip
Aantal 1
Schilden 10
Romp 480
Soort Raketten
Aantal 1
Schilden 20
Romp 200
Soort K.Vrachtschip
Aantal 1
Schilden 10
Romp 480
Soort Raketten
Aantal 1
Schilden 20
Romp 200
Vernietigd
Soort Raketten
Aantal 1
Schilden 20
Romp 200
De verdediger heeft het gevecht gewonnen!
De aanvaller heeft een totaal van 4000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
Op deze coordinaten in de ruimte zweven nu 600 Metaal en 600 Kristal.
Die eerste zin snap ik niet helemaalquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:18 schreef Eamon het volgende:
Bot, k heb jou trouwens aan t ogamen gezet.Kom ook bij FDF dan. FDF en Fok! gaan iig samen als t aan mij ligt
Mooi... dan zal ik je planeet ff aanvallen terwijl je off-line bentquote:
Man je maakt geen schijn van kans tegen mij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:37 schreef DeHovenier het volgende:
ik had het 1e uur vrij, maar dat wist ik niet
Als je me aanvalt hebben we oorlog. Durf je dat te riskeren voor 20 deut
Darom 'oefen' ik dus in uni1.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:05 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat opnieuw beginnen, nu snap ik het allemaal een beetje
Niet dat ik weet.quote:Als ik in zo'n alliantie wil zitten, moet mijn naam nog aan conventies voldoen?
Och, oefenen in uni2 kan toch ook? Nu snap ik er wat meer van, het idee staat me wel aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:12 schreef PPL het volgende:
[..]
Darom 'oefen' ik dus in uni1.
[..]
Niet dat ik weet.
Pas op voor multi-accounting.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Och, oefenen in uni2 kan toch ook? Nu snap ik er wat meer van, het idee staat me wel aan
Dus nu eens serieuser beginnen
quote:Even duidelijk de regels
Multi-Accounting
1) Per speler is een account per OGame universum toegestaan. Elke volgende account die een speler aanmaakt zorgt ervoor dat deze speler geblokkeerd wordt.
2) Accounts die alleen bedoeld zijn om een andere account meer punten te geven (het zogeheten "pushing") zijn verboden - ongeacht of ze actief zijn (bijvoorbeeld het verschepen van grondstoffen) of passief (bijvoorbeeld een planeet om aan te kunnen vallen).
3) Als verschillende gebruikers het spel spelen vanaf hetzelfde netwerk IP (bijvoorbeeld scholen, werk, gedeeld huishouden, etc.) dan zijn in geval van twijfel de spelers verplicht aan te tonen dat het individuen betreft. Wanneer het IP-adres gelijk is, moeten spelers ervoor zorgen dat er geen overige overeenkomsten tussen de accounts bestaan, zoals identieke emailadressen of allianties. Een identiek IP-adres alleen is geen reden om iemand te blokkeren wegens multi-accounting.
4) Het verschepen van grondstoffen naar een speler met hetzelfde IP-adres of een aanval op een speler met hetzelfde IP-adres is niet mogelijk. Een aanval op een planeet door twee of meer spelers met hetzelfde IP-adres is grond voor blokkering van de accounts.
----------------------------------------------------------------------------------------
DUS PER IP
- Niet in dezelfde alliantie!
- Geen gelijkaardige emails!
- Geen Vlootinteractie! (aanval/transport/ACS)
DUS PER PERSOON 1 ACCOUNT IN EEN UNIVERSUM
Indien blokkering - Bewijs van identiteit (paspoort,rijbewijs,schoolpas, OV kaart....etc zolang er maar uw ID uit blijkt.)
van wat is dat LF ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:24 schreef LostFormat het volgende:
Altijd leuk: een tussenklassementje
trick_nl - 1
mvt - 2
martinimeister - 27
caela - 56
saladin - 58
Vinnie - 67
LoFo - 75
RRRobert - 80
DvK - 91
mithgoril - 119
Roq - 147
Puntenaantal van users in de fok alliantie.quote:
de alliantie van FoKkers op www.ogame.nl (universum 2)quote:
en hoe join ik die ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Puntenaantal van users in de fok alliantie.
Jeetje, wie is toch die mysterieuze knappe vent die al 147 punten heeft?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:24 schreef LostFormat het volgende:
Altijd leuk: een tussenklassementje
trick_nl - 1
mvt - 2
martinimeister - 27
caela - 56
saladin - 58
Vinnie - 67
LoFo - 75
RRRobert - 80
DvK - 91
mithgoril - 119
Roq - 147
Bij alliantie fok opzoeken en daar kun je een aanvraag doen.quote:
Ik zal joud us maar ff niet aanvallen he ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:35 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Jeetje, wie is toch die mysterieuze knappe vent die al 147 punten heeft?![]()
![]()
*lekker door-turtelt*
Kun je checken bij technologie. Daar zie je wat je eerst allemaal nodig hebt voordat je iets kan bouwen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:43 schreef Weizz het volgende:
Wanneer heb je trouwens spy satelites (ofzo), na de werf pas???
Idd, zit met hetzelfde probleemquote:
stomme vraag misschien, maar waar is het fdf forum?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:59 schreef Eamon het volgende:
FF over de fusie met FDF. K ben de leader van FDF. Zodra het zeker is joinen jullie gewoon FDF en dan zitten jullie dus bij ons. K stel voor dat jullie op ons forum actief gaan worden, jullie weten nameljk nog niet erg veel. Wij helpen jullie daar wel. Dus maak als je joined, nu nog niet, het wordt wel duidelijk wanneer dat is, ff n account op t FDF forum aan.
Ty.![]()
donequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:13 schreef Eamon het volgende:
Kej, de fusie is rond. Jullie kunnen allemaal uit de Fok! alliantie gaan, en je vervoglens aanmelden bij FDF. Doe dat allemaal zo snel mogelijk.
Er staat n link op de FDF alliantie pagina, die zie je als je je aanmeld. Verder is t forum nog niet boeiend, we gaan t straks ff inrichten.
Ha, ik heb binnenkort de rang van 'Soldier'quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:13 schreef Eamon het volgende:
Kej, de fusie is rond. Jullie kunnen allemaal uit de Fok! alliantie gaan, en je vervoglens aanmelden bij FDF. Doe dat allemaal zo snel mogelijk.
Er staat n link op de FDF alliantie pagina, die zie je als je je aanmeld. Verder is t forum nog niet boeiend, we gaan t straks ff inrichten.
Ingame, via het menu ("Allianties")quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:25 schreef Weizz het volgende:
Moet ik me ingame aanmelden of via een webpagina?
T forum moet nog wel ff ingericht worden zoals gezegt, dit gaat spoedig gebeurenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:30 schreef DeHovenier het volgende:
Forum van FDF: http://phpbb88.com/phpbb/index.php?mforum=fdf
Alle clan-gerelateerde dingen gaan dus via dat forum. Uiteraard kunne we hier nog wel algemene dingen bespreken enzo
Ik zit nu ook in de FDF. Registreer je ook gelijk even op het forum.
Je moet je ingame aanmelden. Als je zo'n berichtje wilt sturen naar de FDF krijg je allemaal vragen. Die hoeven wij niet in te vullen, zet er maar in dat je van Fok! bent.
Als je 1k punten uitgeeft, krijg je 1 punt. Maakt niet uit van welke soort grondstof. Verdiep je anders in het Ogame forum, is echt heel veel te vinden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:32 schreef Weizz het volgende:
Hehe, dat was ook een beetje het probleem.. Ik weet nog niet hoe ik punten moet gaan verzamelen later, omdat ik me er nog niet inverdiept heb. Maar neem aan dat mensen wel tips zullen hebben...
Linkthnx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |