Ik vind het erg vaag allemaal. In ieder geval is het zo dat Fok! met FDF wil fuseren en andersom, dus dat gaat naar alle waarschijnlijkheid wel door. Misschien komt w.s er nog bij maar aangezien jij er niks vanaf weet (ben je de leider?) moeten we nog maar ff kijken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:03 schreef Bot13 het volgende:
Nou kreeg ik net een bericht dat FoK met mijn alliantie (W.S) wil fuseren?
Ik moet er nog even over nadenken. Het zou natuurlijk wel tov zijn.
Ik hoorde het via viaIk heb vaag genoeg zelf namelijk geen bericht over een fusie binnengekregen
Wie heeft dit bericht gestuurt? Toch wel benieuwd.
quote:De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-04 02:08:41 , toen het tot een gevecht kwam::
Aanvaller Saladin (1:409:6)
Wapens: 0% Schilden: 0% Romp beplating: 20%
Soort K.Vrachtschip
Aantal 1
Wapens: 5
Schilden 10
Romp 480
Verdediger horus (1:473:7)
Wapens: 0% Schilden: 0% Romp beplating: 0%
Soort Raketten
Aantal 1
Wapens: 80
Schilden 20
Romp 200
De aanvallende vloot vuurt een totaal van 1 keer met een kracht van 5 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 5 schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van 1 keer met een kracht van 80 op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen 10 schade punten
Soort K.Vrachtschip
Aantal 1
Schilden 10
Romp 480
Soort Raketten
Aantal 1
Schilden 20
Romp 200
De aanvallende vloot vuurt een totaal van 1 keer met een kracht van 5 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 5 schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van 1 keer met een kracht van 80 op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen 10 schade punten
Soort K.Vrachtschip
Aantal 1
Schilden 10
Romp 480
Soort Raketten
Aantal 1
Schilden 20
Romp 200
Soort K.Vrachtschip
Aantal 1
Schilden 10
Romp 480
Soort Raketten
Aantal 1
Schilden 20
Romp 200
Soort K.Vrachtschip
Aantal 1
Schilden 10
Romp 480
Soort Raketten
Aantal 1
Schilden 20
Romp 200
Vernietigd
Soort Raketten
Aantal 1
Schilden 20
Romp 200
De verdediger heeft het gevecht gewonnen!
De aanvaller heeft een totaal van 4000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
Op deze coordinaten in de ruimte zweven nu 600 Metaal en 600 Kristal.
Die eerste zin snap ik niet helemaalquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:18 schreef Eamon het volgende:
Bot, k heb jou trouwens aan t ogamen gezet.Kom ook bij FDF dan. FDF en Fok! gaan iig samen als t aan mij ligt
Mooi... dan zal ik je planeet ff aanvallen terwijl je off-line bentquote:
Man je maakt geen schijn van kans tegen mij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:37 schreef DeHovenier het volgende:
ik had het 1e uur vrij, maar dat wist ik niet
Als je me aanvalt hebben we oorlog. Durf je dat te riskeren voor 20 deut
Darom 'oefen' ik dus in uni1.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:05 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat opnieuw beginnen, nu snap ik het allemaal een beetje
Niet dat ik weet.quote:Als ik in zo'n alliantie wil zitten, moet mijn naam nog aan conventies voldoen?
Och, oefenen in uni2 kan toch ook? Nu snap ik er wat meer van, het idee staat me wel aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:12 schreef PPL het volgende:
[..]
Darom 'oefen' ik dus in uni1.
[..]
Niet dat ik weet.
Pas op voor multi-accounting.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Och, oefenen in uni2 kan toch ook? Nu snap ik er wat meer van, het idee staat me wel aan
Dus nu eens serieuser beginnen
quote:Even duidelijk de regels
Multi-Accounting
1) Per speler is een account per OGame universum toegestaan. Elke volgende account die een speler aanmaakt zorgt ervoor dat deze speler geblokkeerd wordt.
2) Accounts die alleen bedoeld zijn om een andere account meer punten te geven (het zogeheten "pushing") zijn verboden - ongeacht of ze actief zijn (bijvoorbeeld het verschepen van grondstoffen) of passief (bijvoorbeeld een planeet om aan te kunnen vallen).
3) Als verschillende gebruikers het spel spelen vanaf hetzelfde netwerk IP (bijvoorbeeld scholen, werk, gedeeld huishouden, etc.) dan zijn in geval van twijfel de spelers verplicht aan te tonen dat het individuen betreft. Wanneer het IP-adres gelijk is, moeten spelers ervoor zorgen dat er geen overige overeenkomsten tussen de accounts bestaan, zoals identieke emailadressen of allianties. Een identiek IP-adres alleen is geen reden om iemand te blokkeren wegens multi-accounting.
4) Het verschepen van grondstoffen naar een speler met hetzelfde IP-adres of een aanval op een speler met hetzelfde IP-adres is niet mogelijk. Een aanval op een planeet door twee of meer spelers met hetzelfde IP-adres is grond voor blokkering van de accounts.
----------------------------------------------------------------------------------------
DUS PER IP
- Niet in dezelfde alliantie!
- Geen gelijkaardige emails!
- Geen Vlootinteractie! (aanval/transport/ACS)
DUS PER PERSOON 1 ACCOUNT IN EEN UNIVERSUM
Indien blokkering - Bewijs van identiteit (paspoort,rijbewijs,schoolpas, OV kaart....etc zolang er maar uw ID uit blijkt.)
van wat is dat LF ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:24 schreef LostFormat het volgende:
Altijd leuk: een tussenklassementje
trick_nl - 1
mvt - 2
martinimeister - 27
caela - 56
saladin - 58
Vinnie - 67
LoFo - 75
RRRobert - 80
DvK - 91
mithgoril - 119
Roq - 147