Voor elke 1000 grondstoffen die je uitgeeft krijg je een punt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
En hoe kom je aan punten? Ik heb 0 punten namelijk en bouw me een ziekte
Dat doe ik dan weer niet. Heb wel uni1 en 2 openstaan tegelijk. Misschien dat het daar aan ligt...quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Druk niet op f5, dat is lastig als je fok gewend bent
Volgens mij speelt iedereen hier op Uni 1 en 2 op .nl.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:16 schreef jeldrik het volgende:
niemand van jullie speelt de internationale versie?
Dan steel je toch gewoon wat van de buren ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:18 schreef DeHovenier het volgende:
Ik krijg 636 metaal en 42 kristal per uur op dit moment.
Metaal staat op 100% en kristal op 10%. Ik geef deut voorrang op kristal vanwege dat onderzoek.
2k duurt wel ff dan
Niveau's: 9/9/7/10
idemquote:
Ik heb 1 setje raketafweer staan en 3 kleine lasers. Ergens heb ik gelezen dat je de basisverdediging wel kunt overslaan (waar ik er dus 1 van heb).quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:27 schreef LostFormat het volgende:
Welke verdediging is een beetje okay om mee te beginnen? Knap onlogische manier om dat te bouwen overigens...
Als je in de Fok-alliantie zit, zou je me dan een ingame message kunnen sturen? Heb ik een verrassing voor jequote:
Wacht maar effe met bouwen.quote:
Ja, maar je moet toch wat terwijl je aan het onderzoeken bent om lasers te bouwen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:31 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Ik heb 1 setje raketafweer staan en 3 kleine lasers. Ergens heb ik gelezen dat je de basisverdediging wel kunt overslaan (waar ik er dus 1 van heb).
Vooruit dan maar.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:04 schreef DeHovenier het volgende:
Nog 400 deut en ik kan verbrandingsmotor niveau 2 onderzoeken
Posten jullie ook CR's hier? (Combat Report).
quote:De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-03 15:29:45 , toen het tot een gevecht kwam::
Aanvaller PPL (1:1:5)
Wapens: 0% Schilden: 0% Romp beplating: 20% Soort K.Vrachtschip L.Gevechtsschip
Aantal 2 5
Wapens: 5 50
Schilden 10 10
Romp 480 480
Verdediger eljot (1:1:8)
Wapens: 0% Schilden: 0% Romp beplating: 0%
Vernietigd
De aanvallende vloot vuurt een totaal van keer met een kracht van op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van keer met een kracht van op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen schade punten
Aanvaller PPL (1:1:5)Soort K.Vrachtschip L.Gevechtsschip
Aantal 2 5
Wapens: 5 50
Schilden 10 10
Romp 480 480
Verdediger eljot (1:1:8)
Vernietigd
De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
3554 Metaal, 1599 Kristal en 630 Deuterium
De aanvaller heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
Op deze coordinaten in de ruimte zweven nu 0 Metaal en 0 Kristal.
Je kan geen schepen cadeau doen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:36 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Als je in de Fok-alliantie zit, zou je me dan een ingame message kunnen sturen? Heb ik een verrassing voor je(nee, ik ga je dan niet aanvallen)
Weet ik, maar grondstoffen kunnen ook handig zijn om een bootje te bouwen, of een techniek verder te ontwikkelen. Lijkt mijquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:41 schreef PPL het volgende:
[..]
Je kan geen schepen cadeau doen.
Je mag wel een transport sturen met grondstoffen.
Dan doneer je de grondstoffen, maar de schepen gaan toch echt retour afzender.
Het zal hem ook wel om de grondstoffen te doen zijn, dan kan hij zelf de schepen maken en verbeterenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:41 schreef PPL het volgende:
[..]
Je kan geen schepen cadeau doen.
Je mag wel een transport sturen met grondstoffen.
Dan doneer je de grondstoffen, maar de schepen gaan toch echt retour afzender.
Da's wel weer waar uiteraard.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:43 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Weet ik, maar grondstoffen kunnen ook handig zijn om een bootje te bouwen, of een techniek verder te ontwikkelen. Lijkt mij
Kijk wel uit dat die niet meteen uit de lucht wordt geschoten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:48 schreef Mordreth het volgende:
Ik zit te wachten op 1200 metaal. Dan maak ik nog een klein gevechtsvliegtuigje en dan maar eens rondraiden
. (nadeel is wel dat om me heen allemaal soorten allianties zitten
).
Ruilen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:51 schreef PPL het volgende:
[..]
Da's wel weer waar uiteraard.
Zeg... Als je toch over hebt, stuur dan ook eens vloot mijn kant op ?
Sorry,quote:
Hee PPL,quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:57 schreef PPL het volgende:
[..]
Sorry,
Momenteel niets over.
Ik sta op punt om naar huis te gaan en heb nog even snel opdracht gegeven drie lasers bij te bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |