Die zijn ze nog aan het opzetten, geduldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:54 schreef Roquefort het volgende:
Het hele foruym van FDF is trouwens leeg?
Of zit ik ergens verkeerd?
quote:Heb em ook verteld dat jij er ook was, maar ik weet je ingame niet.
Wie heb jij geript trouwens? Ga ik daar binnenkort ook even winkelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:33 schreef DvK het volgende:
Woehoe, mijn 1e gevecht gewonnen en veel binnen gehaald!
De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
4965 Metaal, 4965 Kristal en 119 Deuterium
artemis is trick_nlquote:
*gezellig meedoet*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:03 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Wie heb jij geript trouwens? Ga ik daar binnenkort ook even winkelen
Als het even kan via een ingame-bericht
Jah, dat heb ik ook steedsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:08 schreef Pheno het volgende:
* Pheno hoopt snel eens een schip te kunnen bouwen, de resources gaan niet al te hard (respectievelijk 6/6/5). Morgenvroeg zonder aangevallen te worden moet het wel lukken, ik vond het vanmorgen ook wel leuk om een paar duizend resources te zien na in te loggen. Het gaat alleen zo snel op
Ach, ik sprokkel zo wel de punten. En ik ben op zich vaak online overdag, alleen in de avonden zal het niet zo vaak zijn.quote:
Is die online dan? Pruim reageerde iig meteen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:08 schreef Roquefort het volgende:
[..]
artemis is trick_nl
ik heb net een ultrakort berichtje naar die bizarro gestuurd dat trick_n erbij moet horen
Wat is je ingame nick? rrrobert?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:03 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Wie heb jij geript trouwens? Ga ik daar binnenkort ook even winkelen
Als het even kan via een ingame-bericht
Mijn felicitatiesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik sprokkel zo wel de punten. En ik ben op zich vaak online overdag, alleen in de avonden zal het niet zo vaak zijn.
Volgende week ga ik trouwen, dus dan zet ik het even op vakantiemodus, denk ik
wat denkje? Ja, als hij zwakker is welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:18 schreef Mordreth het volgende:
Is het trouwens verstandig je naaste buren aan te vallen?![]()
.
Misschien is het trouwens leuk/handig om in de startpost van het volgende topic iedereens ingame nick te pleuren?.
Ik kan mijn vriendelijke buurman niet vinden op de ranglijst dus ik durf nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat denkje? Ja, als hij zwakker is wel
Thnxquote:
Werf (Niveau 2 )quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:28 schreef Weizz het volgende:
wat heb je nodig om een Werf te maken, qua resources??? kan het niet vinden....
Extra metaal en crystal of extra deut dat is de keuze...
Je moet eerst je robotfrabriek verbeteren naar niveau 2quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:28 schreef Weizz het volgende:
wat heb je nodig om een Werf te maken, qua resources??? kan het niet vinden....
Extra metaal en crystal of extra deut dat is de keuze...
Nu welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:18 schreef Weizz het volgende:
[..]
Is die online dan? Pruim reageerde iig meteen...
Weet ik, maar daarvoor lopen mn resources wel lekker door. Ik kon alleen kiezen tussen metaal en crystal of alleen deut. Dus als ik weet wat ik na mijn botfabriek nodig heb, kan ik daarop inspelen zodat ik de resources sneller bij elkaar visquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:31 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Je moet eerst je robotfrabriek verbeteren naar niveau 2
Deut is meer waard en heb je op langere termijn meer nodig denk ik?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:55 schreef Weizz het volgende:
[..]
Weet ik, maar daarvoor lopen mn resources wel lekker door. Ik kon alleen kiezen tussen metaal en crystal of alleen deut. Dus als ik weet wat ik na mijn botfabriek nodig heb, kan ik daarop inspelen zodat ik de resources sneller bij elkaar vis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |