ik heb ook UNPNPPNPN aangezet op mijn PCquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb (denk ik) porten geforward maar bij NAT en niet bij Firewall settings.... Hoe dan ook... heb UPNP aangezet, maar niks helpt.... kan die ene live user gewoon niet verstaan of joinen....
Op xboxworldt stond een heel stuk over NT tm N3.... ik weet het niet meerAndere router misschien
Er is tot nu toe één review van verchenen, en nog wel van de PC versie.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:46 schreef Chocobo het volgende:
Ik snipe wel in Far CryAls het me gaat vervelen stap ik op en gebruik ik mijn shotgun.... trek complete sniper games niet. En deze scoort niet echt denderend.
Gijs ik geef het bijna opquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:48 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb ook UNPNPPNPN aangezet op mijn PC
vanavond ff kijken of dat werkt
kweet alleen niet hoe ik poorten moet openzetten met ICS (internet connection sharing)
ik deel mn internet via mijn PC, maar ik zal vanavond eens even kijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik geef het bijna opIk weet het niet meer. Vanavond idd even testen. Ik heb het ook aanstaan. Zet ook 'enable configuration changes' even aan. Zo luistert de modem/router naar de Xbox en past in rules en port forwarding alles automatisch aan. Bij mij heeft die er idd wat bijgezet. Zo hoef je als je dus die 2 opties aanzet nooit port forwarding handmatig te configureren.
ipconfig /all geeft alleen weer wat er aan enabled netwerkkaarten op je machine aanwezig zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:18 schreef Chocobo het volgende:
en dan nog wat..... als ik ipconfig /all in een DOS prompt doe zodra mijn Xbox aanstaat zie ik die machine niet. Pingen lukt ook niet
Maar ik moet toch de connectie naar mijn Xbox kunnen testen of iig het IP adres van mijn Xbox achterhalen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:23 schreef Tain het volgende:
[..]
ipconfig /all geeft alleen weer wat er aan enabled netwerkkaarten op je machine aanwezig zijn
Ja, maar dat doe je niet zoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar ik moet toch de connectie naar mijn Xbox kunnen testen of iig het IP adres van mijn Xbox achterhalen?
Dat worden stille en vooral saaie gameavonden als het een beetje realistisch isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb Sniper Elite besteld. Hij is gelukkig voor een budgetprijs beschikbaar!Ik lees er op een ander forum erg goede dingen over. Enkele voorbeelden:
Iemand eerst verwonden waarna je hem, en de mensen die hem komen helpen een kogel door de kop kunt jagen. Setting is Berlijn in 1945 Realistisch, zo moet je rekening houden met windsnelheid. Ook kun je niet lukraak schieten aangezien je dan iedereen in de wijde omgeving waarschuwd. Je moet je schoten dus synchroniseren met achtergrondlawaai als artillerie.
Thanksquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe je niet zo
look@lan is een simpel en handig progje wat je netwerk scant op ip adressen en zo kan je zonder al teveel moeite het ip adres van je xbox achterhalen
en jij bent de sniper expert?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs…zijn behoorlijke goede boeken hoor. Komt heel veel tactiek bij kijken. Enemey at the Gates was dat betreft een vreselijke slechte film. Alle dingen waardoor ze mekaar in die film ontdekken zijn beginnersfoutjes die een echte sniper nooit zou maken, zoals schieten tegen de zon in waardoor je vizier reflecteert. Lees anders War of the Rats eens.
ik kan op mijn router gewoon zien welke ip adressen gebruik maken van internet, dat hebben denken alle routers wel?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe je niet zo
look@lan is een simpel en handig progje wat je netwerk scant op ip adressen en zo kan je zonder al teveel moeite het ip adres van je xbox achterhalen
Klinkt goed! Maar er komt nog zoveel dat ik het niet doequote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb Sniper Elite besteld. Hij is gelukkig voor een budgetprijs beschikbaar!Ik lees er op een ander forum erg goede dingen over. Enkele voorbeelden:
Iemand eerst verwonden waarna je hem, en de mensen die hem komen helpen een kogel door de kop kunt jagen. Setting is Berlijn in 1945 Realistisch, zo moet je rekening houden met windsnelheid. Ook kun je niet lukraak schieten aangezien je dan iedereen in de wijde omgeving waarschuwd. Je moet je schoten dus synchroniseren met achtergrondlawaai als artillerie.
Kan ik ook, maar als chocobo al via ipconfig /all het ip adres gaat zoeken van zijn xboxquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik kan op mijn router gewoon zien welke ip adressen gebruik maken van internet, dat hebben denken alle routers wel?
Ja lach maarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan ik ook, maar als chocobo al via ipconfig /all het ip adres gaat zoeken van zijn xbox
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs denk na.. dan ben ik aan het racen in PGR3.
neequote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik kan op mijn router gewoon zien welke ip adressen gebruik maken van internet, dat hebben denken alle routers wel?
Bedoel je deze? Kwam hem tegen en moest aan je denken !quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Dudes, ik heb hulp nodig. Ik wil mijn Xbox opleuken en er een leuke case omheen doen zodat ie iets minder ordi oogt, of iig specialer...
Nu ben ik op zoek naar die metalen case die op een gegeven moment op een duitse site aanwezig was, maar ik kan hem domweg niet meer vinden... Kan iemand me hiermee helpen?
tweede optie die ik heb is om hem helemaal met plastic-primer te behandelen en daarna met 3 kleuren oranje/bruin volledig geroest te spatten, maar dat is wat intensiever om te maken..
Ohquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:56 schreef Skull-splitter het volgende:
gevonden: http://www.bestplayer.de/product_info.php?cPath=8_177_209&products_id=231, nu nog even bedenken of ik het werkelijk ga doen...
Hij werkt in de ITquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan ik ook, maar als chocobo al via ipconfig /all het ip adres gaat zoeken van zijn xbox
In het boek waarop de film gebaseerd is (War of de Rats dus) gaan ze veel dieper op de gebruikte taktieken in.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
en jij bent de sniper expert?
Dan maar voor de 360.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:57 schreef Chocobo het volgende:
Jammer dat deze zo laat uitkomt man ! BFMC lijkt me toch echt heel cool !
http://xboxmovies.teamxbo(...)ombat-Stealth-Sucks/
Spel ondersteund Live.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:11 schreef Bastard het volgende:
Dat worden stille en vooral saaie gameavonden als het een beetje realistisch is
Geen last mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:07 schreef Bastard het volgende:
Leuk hoor routers.. die dingen zijn zo handig
Moeten snipers niet heel stil zijnquote:
Jes, en ik denk dat ik ervoor ga binnenkortquote:
De makers hebben dan ook bekend gemaakt dat één Live game wel twee dagen kan durenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moeten snipers niet heel stil zijn![]()
Heel mooi ding..... !! Moeilijk om te doen of kan je het laten doen ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jes, en ik denk dat ik ervoor ga binnenkort
voor die 2 euro neem ik er wel zo'n schijfje bij, en volgens mij valt het best mee... Alleen dat solderen moet ik nog even bekijken...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heel mooi ding..... !! Moeilijk om te doen of kan je het laten doen ?
quote:Originally Posted by Sjotime
Mensen,... ik geef het bijna op. Ik heb problemen om 1 a 2 friends te verstaan of te joinen met een Xboxlive game. Helpdesk van Xbox gebeld. Die hadden het over het bekende y,y,y,y, druk methode om de NT mode te controleren. Resultaat.... soms zit ik op NT3 en soms op NT1. Vrienden van me op NT2 of 1. Vraag me allemaal niet wat het is.
Ook kreeg ik als tip om port forwarding te doen. Port 88 en 3407 open gezet naar het IP address van mijn Xbox op mijn Zyxel 2602 prestige modem/router. Dit loste het probleem niet op. Daarna ports verwijderd en op advies 'Upnp' aangezet. Universal plug and play met enable configuration changes. Ook dit lost het probleem niet op. Hoe vind je trouwens het IP address van je Xbox.
Ik weet het niet meer. Andere router nemen? Zonde want ik gebruik Tiscali family met telefonie dus wil ik mijn telefoon aangesloten houden. Heeft iemand nog tips of ideeen. Kan ik mijn modem NT1 forceren? Moet ik bv een andere aansluitmanier zoeken..... ik weet het niet meer. Heeeelp
Is dit probleem anders misschien verholpen als de 360 komt?
Is het niet zo dat je multimedia modem ook al een router is? Dus dan zou je twee routers achter elkaar hebben geplaatst. Ik ben ook net overgestapt (maar dan naar Versatel) en had ook vreemde problemen omdat ik niet gezien had dat het modem ook al een router is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:43 schreef Chocobo het volgende:
[...] Is er iemand hier op fok die hier ervaring mee heeft
als je meerdere netwerkkaarten hebt zou je voor de gein is kunnen proberen je xbox op je pc aan te sluiten en dan internet delen te doen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ik heb nog steeds dit probleem. Ik hoor nu al 3 mensen niet meer. Vreemd genoeg allemaal ADSL gebruikers net als ik. Kabel gebruikers hoor ik prima. Ik weet het niet meer. Andere netwerkkaart geprobeerd, firewalls uitgezet, statische routes aangemaakt, UPNP aan gedaan, porten open gezet.... het helpt niet.
Waarom kan ik toch geen users verstaan
Dit nog maar eens gepost in het Xboxworld topic. Is er iemand hier op fok die hier ervaring mee heeft
Mijn modem is een router ja,......... en ik heb er geen tweede tussen zitten. Tja ik wacht wel af... kan ook aan die andere gozer liggen nu. Alles moet goed staan nu.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:29 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je multimedia modem ook al een router is? Dus dan zou je twee routers achter elkaar hebben geplaatst. Ik ben ook net overgestapt (maar dan naar Versatel) en had ook vreemde problemen omdat ik niet gezien had dat het modem ook al een router is.
Als je modem een router is, dan even je tweede router eruit halen. Een nieuw IP laten genereren door windows en je andere instellingen correct zetten.
Als dat niet het probleem is, dan heb ik er geen ervaring mee
We hebben je gemist gisteren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je meerdere netwerkkaarten hebt zou je voor de gein is kunnen proberen je xbox op je pc aan te sluiten en dan internet delen te doen...
als je er echt mee zit tenminste
Wel gelachen gisteren weerquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:50 schreef Gamedemon het volgende:
gelukkig is het op live wel een super spel
dat vind ik juist erg coolquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:50 schreef Gamedemon het volgende:
. en dan komen die irritante suicide zombies .
Da's wel vreemd, dat is bijna precies dezelfde kritiek als er op de pc versie was. Je zou verwachten dat ze dat dan aanpassen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:50 schreef Gamedemon het volgende:
en dan komen die irritante suicide zombies .
Echt TE irritant
mjah die monsters op de pc was het punt dat ik stopte met spelen omdat de game heel erg veranderde.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:50 schreef speknek het volgende:
Ja ik praat sowieso poep, de kritiek was meer de vreemde monsters die erin voorkwamen, die afbreuk deden aan de eerdere levels met gewone mensen. Never mind what I said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |