kokhalsen..quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
mag ik vragen wat reigeren betekend?
ik dank uquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
kokhalsen..
en ja, ik heb het ook....
Goed idee, ik heb namelijk zelf ook 1 keer met smakeloze tandpasta gepoetst, en daar werd ik JUIST misselijk van.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:51 schreef Black-Death het volgende:
Misscien tandpasta met smaak proberen dan?
Niet de achterkant van je tong poetsen. Ook niet de achterkant van je gehemelte. Spoel die maar of zo.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb het probleem dat als ik 's morgens of 's avonds mijn muil sta te schrobben (ook wel tanden poetsen genoemd) dat ik altijd vreselijke "over mijn nek ga" neigingen krijg. Nu heb ik een tandpasta zonder enige smaak, dus daar kan het niet aan liggen. Maar elke keer is het weer raak, zodra er enige tandpasta mijn keel in loopt krijg ik ongelooflijke reigerneigingen en komt zowat mijn halve maaginhoud naar bovenEn dat is niet leuk als je tanden staat te poetsen. Heeft iemand tips over hoe dit te voorkomen? Geen grappen over kunstgebitten graag.
Ik heb ongeveer hetzelfde. Maar ik heb het pas als ik KLAAR ben en mijn mond moet gaan spoelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb het probleem dat als ik 's morgens of 's avonds mijn muil sta te schrobben (ook wel tanden poetsen genoemd) dat ik altijd vreselijke "over mijn nek ga" neigingen krijg. Nu heb ik een tandpasta zonder enige smaak, dus daar kan het niet aan liggen. Maar elke keer is het weer raak, zodra er enige tandpasta mijn keel in loopt krijg ik ongelooflijke reigerneigingen en komt zowat mijn halve maaginhoud naar bovenEn dat is niet leuk als je tanden staat te poetsen. Heeft iemand tips over hoe dit te voorkomen? Geen grappen over kunstgebitten graag.
Laat de achterkant van je tong nu net het gedeelte zijn wat bij velen de gevreesde lerarenmond veroorzaakt: een adem die doet denken aan de geur van een dampende hondedrol in de zon, die uiteraard midden op het voetpad is gedeponeerd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:32 schreef Sessy het volgende:
[..]
Niet de achterkant van je tong poetsen. Ook niet de achterkant van je gehemelte. Spoel die maar of zo.
Het is de hele reden dat ik het topic überhaupt geopend heb.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:52 schreef Maerycke het volgende:
Ik moest toch het merendeel van dit stuk lezen voordat ik wist wat reigeren was...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |