nu nog in mijdrecht (vlak langs de a2 tussen amsterdam en utrecht in)quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:54 schreef mrcool het volgende:
Geef hier de locatie's van de addicts aan!
...
Mja. Vind ik allemaal niet zo boeiendquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dè thuisbasis van baanbrekende artiesten eh
BSE, Bongra, de opkomst van de Utreg Massiv.
Wehehhe spreekt voor zichquote:Ghehe maar goed als ik in Schin op Geul zou wonen was dat natuurlijk de hoofdstad
Waar kan ik jou nou plaatsen dan?quote:
Hehe, eindelijk iemand die een beetje in de buurt woont!quote:
de dirty brown Den Haag!quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:54 schreef mrcool het volgende:
[afbeelding]
Ik ook in Nijmegen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:43 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand die een beetje in de buurt woont!
Maakt niet uit, Maarssen grenst zowat aan Utrechtquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:39 schreef mrcool het volgende:
[..]
Waar kan ik jou nou plaatsen dan?In je profiel staat dat je in Maarssen woont!
Zet mij ook maar onder nummer 8!quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:54 schreef mrcool het volgende:
[afbeelding]
Wie is E_Motion ook alweer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:34 schreef MissMSX het volgende:
E_Motion in Assen. Goed voor de verspreiding
Hoe kan je hem nou vergetenquote:
Hij leeft nog wel iig, weet ik uit zeer betrouwbare bronquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Lang niet gezien inderdaad.
Hijzelf?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij leeft nog wel iig, weet ik uit zeer betrouwbare bron
Nix tvp, je moet ff zeggen waar je woontquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:59 schreef Thomas B. het volgende:
tvp
Gridlok én Evol Intent! Ik moet erheen! Dat moet! HET MOET HOOR JE ME!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:13 schreef Tiim het volgende:
26-11 PRSPCTXL met Gridlok Break Evol Intent en Tim Exile!!
hehequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Nix tvp, je moet ff zeggen waar je woont
Whehe i know i know. ben zelf ook een treinkaper, alleen dan uit de randstadquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kan je hem nou vergeten
Da's die treinkaper uit 't hoge noorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |