Bekende gezichten ook uit het 't Paard, moet te doen zijn.quote:Universal Project, Flanagan, Shapeshifter, keira, The Invader, Mystic Maze, Jakuza, MC PAT

dan zit je met die line-up in In Casa wel goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:04 schreef -Wolf- het volgende:
liquid dnb hou ik niet van. atmos vind ik dan weer wel lekker om op te chillen, maar niet om te dansen. Moet wel een beetje kunnen stampen.

Oe.. dat klinkt echt geweldig, vooral het eerste feestje!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:46 schreef reem het volgende:
Vooral funky toegankelijke drum&bass. Heerlijk dansbaar, lekker zwoele sounds...
Experimenteel, oldschool, lekker hectische beats, top sfeertje!

nee manquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:33 schreef -Wolf- het volgende:
als het hun eerste feestje wordt, dan moet je ze toch echt naar een techstep feestje nemen!

Inderdaad, education, fools!quote:

Zet mij maar bij Capelle (aan den IJssel). Bevindt zich rechts naast Rotterdam en onder Goudaquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:54 schreef mrcool het volgende:
Geef hier de locatie's van de addicts aan!

Done! Neem hem btw maar mee in de op van het volgend topic!quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:32 schreef H4ze het volgende:
[..]
Zet mij maar bij Capelle (aan den IJssel). Bevindt zich rechts naast Rotterdam en onder Gouda![]()

Zal ik doen. Zet mij maar op Amsterdam.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:40 schreef mrcool het volgende:
[..]
Neem hem btw maar mee in de op van het volgend topic!

Wie dan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:55 schreef mrcool het volgende:
Ik zie hier nog steeds veel mensen met een illegale ondertitel!

Zet mij maar in omgeving Amsterdam, al is dat vanaf hier nog een uur reizen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:54 schreef mrcool het volgende:
[afbeelding]

Boven of onder Amsterdam?quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zet mij maar in omgeving Amsterdam, al is dat vanaf hier nog een uur reizen.

Geen idee.. off_corso en dnb heb ik trouwens nog nooit meegemaakt... óf wel..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:53 schreef -Wolf- het volgende:
tsja, ik zit door m'n liefde voor techno al vast aan de techstep en dan ook nog eens trancestep erbij. en ik zit vooral in de tsjechische en russische dnb-scene.
wie draaide er ook alweer op mijn eerste dnb-feestje... was wel een vet feest in .off_corso. zomer van 2003.

ja, wat is het nou! welk feestje is beter voor de groentjes?quote:

Zet mij maar bij Zwijndrecht. Bevindt zich tussen Rotterdam en Dordrecht.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:32 schreef H4ze het volgende:
Zet mij maar bij Capelle (aan den IJssel). Bevindt zich rechts naast Rotterdam en onder Gouda![]()

DNBxxl zijn Calibre en Marcus Intalex geboekt. Als je ze niet kent, download er dan is wat van. Tis iig lekkere rustige DnB (dus geen hard gebeuk ala prspct oid).quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:42 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
ja, wat is het nou! welk feestje is beter voor de groentjes?

Geregeld!quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:45 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Zet mij maar bij Zwijndrecht. Bevindt zich tussen Rotterdam en Dordrecht.
Als ik eindelijk een kamertje in Amsterdam heb, dan mag je me daar plaatsen..

Dè thuisbasis van baanbrekende artiesten ehquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:45 schreef Rock-shocker het volgende:![]()
Strikt gezien is dat Rotterdam denk ik.
Of de Randstad als geheel.

nu nog in mijdrecht (vlak langs de a2 tussen amsterdam en utrecht in)quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:54 schreef mrcool het volgende:
...

Mja. Vind ik allemaal niet zo boeiendquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dè thuisbasis van baanbrekende artiesten eh
BSE, Bongra, de opkomst van de Utreg Massiv.
Wehehhe spreekt voor zichquote:Ghehe maar goed als ik in Schin op Geul zou wonen was dat natuurlijk de hoofdstad

Waar kan ik jou nou plaatsen dan?quote:

Hehe, eindelijk iemand die een beetje in de buurt woont!quote:

de dirty brown Den Haag!quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:54 schreef mrcool het volgende:
[afbeelding]

Ik ook in Nijmegen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:43 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand die een beetje in de buurt woont!

Maakt niet uit, Maarssen grenst zowat aan Utrechtquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:39 schreef mrcool het volgende:
[..]
Waar kan ik jou nou plaatsen dan?In je profiel staat dat je in Maarssen woont!

Zet mij ook maar onder nummer 8!quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:54 schreef mrcool het volgende:
[afbeelding]

Wie is E_Motion ook alweer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:34 schreef MissMSX het volgende:
E_Motion in Assen. Goed voor de verspreiding

Hoe kan je hem nou vergetenquote:

Hij leeft nog wel iig, weet ik uit zeer betrouwbare bronquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Lang niet gezien inderdaad.

Hijzelf?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij leeft nog wel iig, weet ik uit zeer betrouwbare bron

Nix tvp, je moet ff zeggen waar je woontquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:59 schreef Thomas B. het volgende:
tvp

Gridlok én Evol Intent! Ik moet erheen! Dat moet! HET MOET HOOR JE ME!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:13 schreef Tiim het volgende:
26-11 PRSPCTXL met Gridlok Break Evol Intent en Tim Exile!!

hehequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Nix tvp, je moet ff zeggen waar je woont

Whehe i know i know. ben zelf ook een treinkaper, alleen dan uit de randstadquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kan je hem nou vergeten
Da's die treinkaper uit 't hoge noorden

E_Motion!! Remiiiquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:35 schreef mrcool het volgende:
Begin ruimtegebrek te krijgen!
[afbeelding]

Idd, nou ken ik ook een groot aantal addicts van gezicht.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:09 schreef Sjoewe het volgende:
De enige die ik altijd tegenkom zijn Jungelist en Robbie

quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:09 schreef Sjoewe het volgende:
De enige die ik altijd tegenkom zijn Junglist en Robbie

Ja die blackout herinner ik me nog wel. HAL900S was daar toch ook bij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:03 schreef mrcool het volgende:
De meeste van jullie heb ik ooit gezien tijdens een van de eerste 3 blackouts. En kan me nog een tripje herinneren met H4ze, Nicon & Rock-shocker in Tilburg! Kermit de nikker!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |