Ach joh, die krijgen al genoeg aandacht van iedereenquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:56 schreef spinor het volgende:
En het wordt nu toch echt tijd dat Neerlands trots NOISIA de volgende topic-spotlight wordt.![]()
170 staat voor 't bpm (beats per minute) van drum & bass. Hoewel 't bpm ook wel vaak ietsjes hoger ligt hoorquote:
Voor wie dan wel?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:20 schreef Rock-shocker het volgende:
Oh, trouwens, ik eis de volgende OP alvast even op
En NIET voor Noisia, sorry Dennis
Hoor hem net voor de eerste keer en ik moet je gelijk geven, erg matige EP waarvan eigenlijk alleen het nummer Thunderchild enigzins de moeite waard is!quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:56 schreef spinor het volgende:
Nieuwe EP van Logistics op Hospital vind ik zwaar teleurstellend.
Heh, bummer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:20 schreef Rock-shocker het volgende:
Tjaaaaah dat blijft nog even een verrassingquote:
Ja, zag de laatste 5 minuten ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:29 schreef Rock-shocker het volgende:
Iemand net naar Pimp My Room gekeken? De kamer van Silvahfonk werd namelijk net verbouwd
Ik was er.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:01 schreef Sjoewe het volgende:
Hee, weer een thread
Waren er nog mensen van hier bij Pendulum afglopen vrijdag in utrecht. Damn dat was cool
Je bedoelt denk ik Intacto.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:58 schreef mrcool het volgende:
Zag zonet de clip van de Pendulum RMX van Voodoo People. De clip was al even zuigend als het nummer zelf. Die rennende mensen met blinddoeken in dat bos is trouwens ook gejat uit een film, kom alleen niet op de naam van de film.
Ik heb 't gister dus gewoon gemist, omdat ik met keelpijn en buikpijn in m'n nest lag te vergarenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:29 schreef Rock-shocker het volgende:
Iemand net naar Pimp My Room gekeken? De kamer van Silvahfonk werd namelijk net verbouwd
Yeah, i know!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:32 schreef H4ze het volgende:
Nou mr. cool, jou logo werkt nu ook niet meer (photobucket bandwith acceeded)![]()
That's the one!quote:
Noisia kon ik nog niet echt waarderen, hoewel de laatste tijd wat meer. Maar ik vind z'n nummers bv. toch voornamelijk fillers en geen echte krakers. Ik ben meer op de Russische D&B hoek georienteerd en daar is Nosia toch redelijk populair. Dus vandaar dat ik 'm iets meer ben gaan waarderen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:20 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik vind dat ie (het nummer zelf) best snel gaat vervelen, iets wat ik met het origineel ook had (en ik was vroeger een die-hard prodigy fan vanaf het eerste uur). Het nummer hoor ik nu ook vaak op een Russische radiozender die ik luister en niet alleen tijdens de D&B-uitzendingen, maar ook tijdens uren dat ze pop, dance, trance of mnml draaien.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:58 schreef mrcool het volgende:
Zag zonet de clip van de Pendulum RMX van Voodoo People. De clip was al even zuigend als het nummer zelf. Die rennende mensen met blinddoeken in dat bos is trouwens ook gejat uit een film, kom alleen niet op de naam van de film.
't Zijn sowieso drie gastenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:39 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Noisia kon ik nog niet echt waarderen, hoewel de laatste tijd wat meer. Maar ik vind z'n nummers bv. toch voornamelijk fillers en geen echte krakers. Ik ben meer op de Russische D&B hoek georienteerd en daar is Nosia toch redelijk populair. Dus vandaar dat ik 'm iets meer ben gaan waarderen.
Ja, daar ga ik nooit naar gokken. Datzelfde heb je met BSE, etc.quote:
Decoder heeft ook een paar mooie!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:24 schreef -Wolf- het volgende:
ok, de titels van dnb nummers slaan af en toe werkelijk nergens op... maar goed, ik denk daar gelukkig niet aan als ik sta te rausen op een nummer.
zucht van verlichting....
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:58 schreef H4ze het volgende:
Klute - Finger in the hole![]()
En voor nog meer wause tracknamen check dan es tunes van Twisted Individual (1 vd meest lame producers ooit maar goed). Cock Snot, Poo tash, Pull my finger, Soap Dodger, Crap rinse out![]()
Wel een vette tune though.quote:
ik vind het al wat minder als ook daadwerkelijk een finger in the hole hebt....quote:
ik heb alleen maar 'normale' titels.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:55 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik vind het al wat minder als ook daadwerkelijk een finger in the hole hebt....
ik ga ook even tussen m'n titels spitten op zoek naar wat mooie titels.
linkje naar een luistersample?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:53 schreef spinor het volgende:
Eindelijk! Hij is uit: Offkey001 | Raiden & Propaganda - Machine Soul / Raiden - Ratchet
Echt een brute sloopplaat.![]()
Hehe ja erg cool zo in de introquote:
ja klinkt vetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:53 schreef H4ze het volgende:
Wowww wause nieuwe tune van Alpha Omega () op Thermal Recs:
Decade 303 (real media)
Decade 303 (mp3)
Wause bliepjes en even later een heerlijke beat eronder. Ik vind 'm erg dopeAlpha Omega
Oh wacht, je mag niet linken op FOK!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:08 schreef -Wolf- het volgende:
*kuch* http://www.uscrew.net/paul_b/paulb_nuborn14.mp3 *kuch*
Twee dingen die absoluut het vermeldenn waard zijn:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:04 schreef gekke_sandra het volgende:
Zo, dat is lang geleden! Hoe is het hier? Is er binnenkort weer een fijn drum & bass feestje?!
Dat wordt duidelijk Hilversum! Daar kan ik tegenwoordig zowat naartoe fietsenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:18 schreef Rock-shocker het volgende:
Twee dingen die absoluut het vermeldenn waard zijn:
29 Oktober: DNBXXL in Hilversum, met Calibre en Marcus Intalex
5 November: Red Zone in Eindhoven met Goldie en Amit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet het niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:39 schreef gekke_sandra het volgende:
Komt er soon weer een D&D feestje?
Amit - Village Folkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:18 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
5 November: Red Zone in Eindhoven met Goldie en Amit
lekker duisterquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:13 schreef Tiim het volgende:
26-11 PRSPCTXL met Gridlok Break Evol Intent en Tim Exile!!
Waar, waar, waar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:13 schreef Tiim het volgende:
Amit - Village Folk
maar toch...
25-11 Blackout met Concord Dawn Optiv en NOISIA!
26-11 PRSPCTXL met Gridlok Break Evol Intent en Tim Exile!!
Blackout is in Tivoliquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:55 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Waar, waar, waar?Je gaat ook begrijp ik?
Oe ja, ik zag het net! Ik denk dat het voor mij Utrecht, Tivoli, word! BSE en Noisiaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:56 schreef Yorrit het volgende:
Blackout is in Tivoli
Prospect in Nighttown
Vooral funky toegankelijke drum&bass. Heerlijk dansbaar, lekker zwoele sounds...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:03 schreef gekke_sandra het volgende:
27-11-05
Cyantific, Loco, Lenzman & mc Quest One
Bitterzoet, Amsterdam
Experimenteel, oldschool, lekker hectische beats, top sfeertje!quote:10-12-05
Subversive Renaissance Senses, Chris Inperspective, Martyn, Pressure, BigEye, John Doe & mc Quest One
Pakhuis Wilhelmina, Amsterdam
Voor mij zonder twijfel het leukste feestje van Nederland.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:03 schreef gekke_sandra het volgende:
10-12-05
Subversive Renaissance Senses, Chris Inperspective, Martyn, Pressure, BigEye, John Doe & mc Quest One
Pakhuis Wilhelmina, Amsterdam
Bekende gezichten ook uit het 't Paard, moet te doen zijn.quote:Universal Project, Flanagan, Shapeshifter, keira, The Invader, Mystic Maze, Jakuza, MC PAT
dan zit je met die line-up in In Casa wel goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:04 schreef -Wolf- het volgende:
liquid dnb hou ik niet van. atmos vind ik dan weer wel lekker om op te chillen, maar niet om te dansen. Moet wel een beetje kunnen stampen.
Oe.. dat klinkt echt geweldig, vooral het eerste feestje!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:46 schreef reem het volgende:
Vooral funky toegankelijke drum&bass. Heerlijk dansbaar, lekker zwoele sounds...
Experimenteel, oldschool, lekker hectische beats, top sfeertje!
nee manquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:33 schreef -Wolf- het volgende:
als het hun eerste feestje wordt, dan moet je ze toch echt naar een techstep feestje nemen!
Inderdaad, education, fools!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |