ik neem je topic over, face itquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:41 schreef Fok_you het volgende:
godsgloeiende tyvushoer!!
hou je muil en/of zorg ook voor patatten en bitterballen voor me....
ken ik nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:42 schreef petre86 het volgende:
mayo en wat seté saus
apart in een schaaltje
Je zit goed hierquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:43 schreef SolidasRock het volgende:
JONGEEEENSSSS, ik hoor net dat hier bitterballen te krijgen zijn.......
saté saus dusquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Even een TVP plaatsen anders vind ik het straks niet terug![]()
moet datquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:44 schreef SolidasRock het volgende:
BeF komt zometeen ook ff aanschuiven...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je gewoon de Snel reageren knop gebruikt kan je veel sneller slowchatten
En nu ga je dansen klootzakquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:47 schreef Fok_you het volgende:
mijn topique wat doe jehet heeft heul niet meer met kansloze enschede-bewondende-freaks te maken
freak?quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:47 schreef Fok_you het volgende:
mijn topique wat doe jehet heeft heul niet meer met kansloze enschede-bewondende-freaks te maken
baggerquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:47 schreef petre86 het volgende:
jongens, wij zijn aan het baggeren.. en dat mag niet van mamafok.. dus jongens: FOEI!
crew vindt dat users zichzelf ook moeten kunnnen reguleren en topics redden enzo
( ennu hier die frikandellen, kroketten, bitterballen, loempia, patat en sauzen)
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Want dit is ja dit is die leipe mocro flavour
welk?quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Had ik al verteld dat ik een canon printen heb![]()
zolang ik in enschede zit is alles goedquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
baggersorry ik zie hier geregeld snacks en bier voorbij komen, onzin draait om dit soort dingen
En wat is er dan aan veranderdquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:50 schreef SolidasRock het volgende:
iemand al opgevallen dat de topictitel is veranderd?
je meent utquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:50 schreef Dribbel_ het volgende:
zo een waar je papier in doet, en dan met kleurtjes printen enzo![]()
deden een maatje en ik vroeger regelmatig bij elkaar met van die balletjespistolenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
*pakt pistool en schiet voor voeten*
DANSEN zei ik!
dat ding staat hier 2 meter van me vandaan, denk je dat ik energieoverschot heb geen zin om te lopen dus.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
je meent ut, maar welke model heb je nu? ik heb ook een canonprinter namelijk...
wat lul jij nouquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:50 schreef SolidasRock het volgende:
iemand al opgevallen dat de topictitel is veranderd?
lčkkere baggerquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:50 schreef Fok_you het volgende:
petre86!!!
SNACKS
ZIJN
GEEN
BAGGER!!!!:(
dat is zooooo kansloosquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:51 schreef Fok_you het volgende:
[..]
deden een maatje en ik vroeger regelmatig bij elkaar met van die balletjespistolen
ik heb ook een pixmaquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dat ding staat hier 2 meter van me vandaan, denk je dat ik energieoverschot heb geen zin om te lopen dus.
op de bovenkant staat pixma![]()
Dit is de toffe versie vanquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik dacht echt dat ie anders heette, zal wel het late uurtje zijn...
verdomdquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:53 schreef Fok_you het volgende:
nog 6uur en 3 kwartier voor je op college moet zitten dribbel
waar staat dat welke versie je hebtquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik heb ook een pixmaeen pixma4000 wel te verstaan
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |