jij ook alquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:57 schreef petre86 het volgende:
damn.. morgen weeeeer college's.. pff school
Ik ga dnek ik ook maar in Leiden studeren, al die vrije dagen daarquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:02 schreef Fok_you het volgende:
damn.. morgen geen college's.. pff school![]()
leids ontzet![]()
naja, ik mag wel om 11 uur beginnen .. dus valt wel weer mee.. haribo kikkers?quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jij ook almaar gelukkig heb ik nog haribo kikkers
![]()
Ik heb croissantjes die je neit hoeft af te bakkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
naja, ik mag wel om 11 uur beginnen .. dus valt wel weer mee.. haribo kikkers?
ik heb alleen maar croissantjes die ik moet afbakken morgen( ook lekker
)
quote:
die afbak dingen van mij = 4 min op 190 gradenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb croissantjes die je neit hoeft af te bakken![]()
Maar die liggen 1 trap hier naar beneden, en het is te laat voor zulks een lichamelijke inspanning![]()
morgenochtend maar weer![]()
ik moet btw om half 9 al beginne![]()
projecten bahquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
die afbak dingen van mij = 4 min op 190 graden
dus zo klaar.. en lekkersmelt zo de hagelslag tussen
( 10 voor 1,89 bij de sanders)
ik eigenlijk pas om 12:45 beginnen.. maarja projectwerk he
kijk op het kaartje wat er aan zit?quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb hier btw een plan van 1,50 m hoog, hoeveel water moet ik die geven zodat deze niet doodgaat
Er hangt geen kaartje op, ik vond me kamer een beetje kaal dus ik heb deze bij de buren en de tuin getrokken en het kaartje was er blijkbaar al af.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
kijk op het kaartje wat er aan zit?
( verschillende soorten planten hebben verschillende hoeveelheden water nodig.. sommige houden van natte voeten, andere niet )
maar jij zit niet in enschede toch? ( opleiding: TU delft )quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
projecten bah![]()
ik word er nu al gek van![]()
nee dan zit ik inderdaad niet in Enschede maar in Delft, maar hie hebben we ook projectenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar jij zit niet in enschede toch? ( opleiding: TU delft )
precies zoveel als dat je pissen moet is meestal wel voldoende.....quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb hier btw een plan van 1,50 m hoog, hoeveel water moet ik die geven zodat deze niet doodgaat
ikhoef niet meer te pissen, heb ik al gedaan bij de buren toen ik de plant aan eht halen wasquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:22 schreef Fok_you het volgende:
[..]
precies zoveel als dat je pissen moet is meestal wel voldoende.....![]()
Hypocriet ben ik nu maaruhm: Je woont niet eens in Enschede.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ikhoef niet meer te pissen, heb ik al gedaan bij de buren toen ik de plant aan eht halen was
ja....en ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:25 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Hypocriet ben ik nu maaruhm: Je woont niet eens in Enschede.
ik moet zowiezo nog bier halen en de vetpan aanslingerenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:27 schreef Fok_you het volgende:
sukkel, das zonde moet je weer water gaan halen vermoeiend enzo..... pfff en dat studeert
is goed, moet je ook nog wat te snacken ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:32 schreef Fok_you het volgende:
als je toch loopt doe mij der ook maar 1 in ruil voor het gratis gebruik van mijn 'kwaliteitstopic' als spamruimte![]()
nog 48quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:36 schreef Fok_you het volgende:
heb je nog een frikandelletje?
nee ik blijf hier, anders moet het ik met al die sukkels daar delen, wil jij ook nog ietsquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan mag je in de reeks BEF Bier en Frituur![]()
2 kroketten en 2 frikandellen, 8 bitterballen, 1 loempia en een bakje patat aubquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nee ik blijf hier, anders moet het ik met al die sukkels daar delen, wil jij ook nog iets
staat tevens nog 8 kilo patat![]()
en 23 kroketten 5 loempia's en een zak bitterballen
wil je ook nog sausquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
2 kroketten en 2 frikandellen, 8 bitterballen, 1 loempia en een bakje patat aub![]()
( jah ik heb trek)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |