Omdat we zelf allemaal van die brave hendrikken zijn, zonder vervelende trekjes.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:44 schreef BB-King het volgende:
Ik heb haar in de keuken gezien en gehoord en die weet morgen niets meer waarschijnlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Valt me op dat niemand Linda hier afbrandt. Ze flikt het toch maar met de jongen waarvan ze weet dat hij behoorlijk gek is op Dido.
Jammer genoeg heeft ze nog maar 1 puntje bij me gescoord; verleden week toen ze uit d'r dak ging tegen Tanja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Als je van sletterige ordi barvrouwen houdt![]()
Ik wil toch nog wel even zien hoe Dido reageert als ze Roel veerstrengeld met Linda ziet liggen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:45 schreef Bocaj het volgende:
Ik vind dat er een stel hypocrieten in het huis zitten![]()
Ik ga maar eens tandenpoetsen....
Maar hoe komen ze er in godsnaam bij dat hij een serieus gesprek met haar heeftquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Waarom zou je 'de andere vrouw' affakkelen?
Zij mag doen wat ze wil , toch?
De bezette vent heeft zich maar te beheersen
Alleen is Roel niet echt bezet
Maar de dames weten zo te horen echt niet dus wat Roel net gedaanheeft
Ik hoop dat ze het binnenkort nog wel te weten komenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Waarom zou je 'de andere vrouw' affakkelen?
Zij mag doen wat ze wil , toch?
De bezette vent heeft zich maar te beheersen
Alleen is Roel niet echt bezet
Maar de dames weten zo te horen echt niet dus wat Roel net gedaanheeft
Ja, in mijn geval wel. Ik vind Roel op zich een toffe kerel, z'n manier van denken en doen enzo bevalt me wel, maar dat ie nu de slet uithangt voor de zoveelste keer, terwijl ie over Didozit te kwijlen elke keer, vind ik echt een diepe minpunt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:44 schreef BB-King het volgende:
Waarom zakken er steeds mensen op lijstjes bij iedereen?
Dat heb ik nu totaal niet.. alsof dit soort acties zoveel beïnvloeden.
Wees blij dat er iets gebeurd is, saaie dagen komen er nog genoeg.
Dat blijkt maar weer...quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat we zelf allemaal van die brave hendrikken zijn, zonder vervelende trekjes.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:41 schreef Loedertje het volgende:
Dido
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:41 schreef Jojogirl het volgende:
Nathalie.
Alcohol + Roel =quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, in mijn geval wel. Ik vind Roel op zich een toffe kerel, z'n manier van denken en doen enzo bevalt me wel, maar dat ie nu de slet uithangt voor de zoveelste keer, terwijl ie over Didozit te kwijlen elke keer, vind ik echt een diepe minpunt.
Niet?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Valt me op dat niemand Linda hier afbrandt. Ze flikt het toch maar met de jongen waarvan ze weet dat hij behoorlijk gek is op Dido.
Dat zei Chantal toch tegen Lies, en Lies gelooft datquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:47 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Maar hoe komen ze er in godsnaam bij dat hij een serieus gesprek met haar heeft![]()
nou... als ze dan met Tanja meegaatquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft ze nog maar 1 puntje bij me gescoord; verleden week toen ze uit d'r dak ging tegen Tanja.
Meer zit er ook niet in, MAAR(!) als ze Tanja nomineert, dan wil ik m'n mening herzien![]()
Chantal...quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:47 schreef ruby het volgende:
Wat is nou eigenlijk Chantal haar probleem???
My thoughts exactly.... Een gemiddelde zondag in de koffiehoek van een meubelboulevard is stimulerender. En het was zo veelbelovend een uur geledenquote:
Wat is ze toch ook goedgelovig, die Liesquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat zei Chantal toch tegen Lies, en Lies gelooft dat
Ze is nu nog vereerd dat hij haar leuk vindtquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil toch nog wel even zien hoe Dido reageert als ze Roel veerstrengeld met Linda ziet liggen.
Naar huis?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
nou... als ze dan met Tanja meegaat![]()
Graagquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:49 schreef regenworm het volgende:
regie S L A A P K A M E R knopje 4
dank u
Dat kan nog voor wat reuring zorgen maar als dat niet gebeurt kan ik gewoon naar bed over 4 1/2 uur.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil toch nog wel even zien hoe Dido reageert als ze Roel veerstrengeld met Linda ziet liggen.
En de andere meiden in het bad dus ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat zei Chantal toch tegen Lies, en Lies gelooft dat
Ze hoeven toch niet perse altijd twee cams op een plek te hebben?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:49 schreef regenworm het volgende:
regie S L A A P K A M E R knopje 4
dank u
Robquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:49 schreef Shirley het volgende:
Over wie hebben ze het nou de hele tijd?
Als Tanja woensdag genomineerd wordt, ligt ze eruitquote:
Lieske fan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:45 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga maar eens tandenpoetsen....
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:49 schreef Gert het volgende:
Dido voelt zich serieus vereerd dat Roel haar leuk vindt, zegt ze nu.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |