Roel: "Het is gewoon superzonde. Ik had het er nog met rob over. Dat ik het leuker vindt omdat jij er bent. Dat er misschien iets bloeit. Dat we eigenlijk verschillend zijn, maar ook veel hetzelfde hebben."
Dido: "Ik dacht dat je anders was, maar door zo'n actie ben je net zo als elke andere jongen die ik ben tegen gekomen! En ik dank god op mijn blote knieen dat ik niet echt verliefd op je was, anders was ik nog naar huis gegaan misschien ook"
Roel: "Ik weet ook zeker ... als ik één seintje meer van je gekregen had was het niet gebeurd. Dan was ik niet zo dom lazarus geworden. Als ik genegeerd wordt, dan is er niets en dat is gewoon jammer.. Misschien vergis jij je daar dan toch wel in. als ik weet dat er iets is..."
Dido: "Dat weet je echt wel. We hebben het er 100 keer overgehad.!"
Roel: "Ik zou je nog met mijn leven beschermen.. maar dit snap ik gewoon niet. Ik heb je op een voetstuk gezet en zal je er niet meer van af halen. Dit heb ik nog nooitgedaan en ik hoop dat ik de tijd heb om je dat te bewijzen. Dat ik niet zo ben als alle anderen! Misschien...."
Dido: "Daar zou ik niet meer vanuit gaan!"
Roel: "Ik ga er ook niet meer vanuit.
Dido: "Ik ben er ook niet meer kwaad om en ga ook niet lelijk tegen je doen. Het is gewoon klaar... Voormij in ieder geval!"
Roel: "Je zegt dat je al hebt uitgelegd waarom je zo deed, maar volgens mij niet!"
Dido: "Ik zei dat er wel een spanning is... maar ik ben niet iemand die gauw.... als er bij mij echt iets is dan wil ik daar goedover nadenken. Ik ben helemaal geen meisje die 1 van de 3 is. En zeker niet na wat er allemaal gebeurd is. En zeker niet iemand die met mijn gevoelens speelt. Je hebt met mijn gevoelens gefuckt. Ik vertrouwde je en dat heb je stukgemaakt. Dan is mijn deur gewoon dicht."
Roel: "Ik heb al aardig wat deuren gekraakt!"
Dido: "Maar dit lukt je niet hoor!"