Helemaal eensquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Die valt vanavond behoorlijk door de mand.![]()
Ik ookquote:
Is dat echt, is hij zelf naar de DBK gegaan????quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar ik heb ze niet horen omroepen en had ook de stream van de badkamer aan staan![]()
Rob is uit eigen beweging daar naar toe gegaan, wat een ploert![]()
![]()
Rob en Joost zijn samen gegaan (allebei in dienst van talpa wrschquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar ik heb ze niet horen omroepen en had ook de stream van de badkamer aan staan![]()
Rob is uit eigen beweging daar naar toe gegaan, wat een ploert![]()
![]()
Wat is het toch een arrogant wijf.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:13 schreef Falco het volgende:
Dido is hardstikke pissed omdat Roel zich zo idioot gedraagt!
Rob is echt een achterbaks kereltje die een wit voetje wil halen (maar welk voetjequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Inderdaad.... Ik had ook niets gehoord, dacht dat het aan mij lag, maar blijkbaar dus niet...
Oh ik ook, hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik ook een beetje, hier kan ik er heerlijk omlachen maar als ik in het huis had gezeten was ik waarschijnlijk naar bed gegaan![]()
![]()
Duurt niet lang meerquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:12 schreef golfer het volgende:
En nu maar wachten totdat de kleren uitgaan in de jaccuzi.
En nu weer geen een stream op de jacuzziquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |