Dus slijm je jezelf bij een stel naar binnen zodat je deze nacht van hun kunt roken. Junkengedragquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:09 schreef AMDFreak het volgende:
ahhh Chantal is door haar sigarette hen :p
Das Nath met d'r helium stemmetje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:10 schreef Kimske het volgende:
Loopt Dido weer ff in dr bikini te pronken.. wat ene sloerie
Maar ik heb ze niet horen omroepen en had ook de stream van de badkamer aan staanquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:07 schreef golfer het volgende:
BB heeft Rob en Joost geinstrueerd dat iedereen z'n eigen zender weer moet omdoen.
Ze is jaloers op Lindaquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:10 schreef Kimske het volgende:
Jahquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:10 schreef Kimske het volgende:
Die valt vanavond behoorlijk door de mand.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:08 schreef milagro het volgende:
Lieske neemt haar woorden inzake Hennie Huisman terug
Inderdaad.... Ik had ook niets gehoord, dacht dat het aan mij lag, maar blijkbaar dus niet...quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar ik heb ze niet horen omroepen en had ook de stream van de badkamer aan staan![]()
Rob is uit eigen beweging daar naar toe gegaan, wat een ploert![]()
![]()
Dit soort dingen doe je alleen als je straalbezopen bent. En Lieske en nog een paar zijn gewoon niet dronken. Dan krijg je dat.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik ook een beetje, hier kan ik er heerlijk omlachen maar als ik in het huis had gezeten was ik waarschijnlijk naar bed gegaan![]()
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:11 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Das Nath met d'r helium stemmetje.
De muziek stopte. Toen gingen roel en vooral Linda rellen en zenders jatten. Die moeten ze nu weer om en nu zijn ze naar de dbk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:11 schreef __Saviour__ het volgende:
ik kijk nu pas weer. Waarom is het feestje gestopt?
Helemaal eensquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Die valt vanavond behoorlijk door de mand.![]()
Ik ookquote:
Is dat echt, is hij zelf naar de DBK gegaan????quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar ik heb ze niet horen omroepen en had ook de stream van de badkamer aan staan![]()
![]()
Rob en Joost zijn samen gegaan (allebei in dienst van talpa wrschquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Wat is het toch een arrogant wijf.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:13 schreef Falco het volgende:
Dido is hardstikke pissed omdat Roel zich zo idioot gedraagt!
Rob is echt een achterbaks kereltje die een wit voetje wil halen (maar welk voetjequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Inderdaad.... Ik had ook niets gehoord, dacht dat het aan mij lag, maar blijkbaar dus niet...
Oh ik ook, hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik ook een beetje, hier kan ik er heerlijk omlachen maar als ik in het huis had gezeten was ik waarschijnlijk naar bed gegaan![]()
![]()
Duurt niet lang meerquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:12 schreef golfer het volgende:
En nu maar wachten totdat de kleren uitgaan in de jaccuzi.
En nu weer geen een stream op de jacuzziquote:
Ik ben heel vaak dronken geweest (werken in een kroeg en je leert zuipen) maar denk niet dat ik zover zou gaan (denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit soort dingen doe je alleen als je straalbezopen bent. En Lieske en nog een paar zijn gewoon niet dronken. Dan krijg je dat.
Aan Jojo's ook al niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh ik ook, hoor
Als het echt uit de hand gaat lopen, ben ik zo weer nuchter is mijn ervaring, ben niet zo van de schreeuwerigere zeg maar.
Maar hierzo wil men graag actie toch, dan heb je niets aan brave Lieskes (of Milagro's)
Waarom? Ik heb 't niet gezien.quote:
Dat gevoel heb ik ook want ik heb geen oproep gehoord.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:14 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Is dat echt, is hij zelf naar de DBK gegaan????![]()
Roel heeft m zelf verzonnenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:15 schreef Wup het volgende:
wat een leuke TT
Jawel, want als IEDEREEN opstandig loopt te wezen is het ook niet leuk... Een beetje spanning in het huis is beter.quote:Maar hierzo wil men graag actie toch, dan heb je niets aan brave Lieskes (of Milagro's)
Jazeker, allereerst gaan de streams op "lock" modus en komen er passende maatregelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vraag me nou wel af of ze bij BB een rampenscenario hebben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |