Ik ga La Valse a Mille Temps van Jaques Brel zingenquote:
Die heeft dus ook meegedaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:30 schreef Toolmannetje het volgende:
nou, ik ben iedergeval niet doortoch een btje teveel zenuwen in zwolle vandaag..
Blijkbaar met niet al te veel succesquote:
Echt waar? Jeu!quote:
Zij.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat mag hij niet verklappen natuurlijk.![]()
Waar heb je dan auditie gedaan? Weet je al wanneer die word uitgezonden?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:53 schreef joogdepoog het volgende:
haha ik heb meegedaan en ben doorgekomen
met jamie cullum - everlasting love
zoek maar naar de krullebol in het zwarte Amster Bright Tshirt
stem op mij allen!!
in dorrrrdrecht uitgezonden geen idee, maar algemene eerste uitzending is op 22 okt. dan zit men in eindhoven voor de 2e rondequote:Op zondag 9 oktober 2005 22:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Waar heb je dan auditie gedaan? Weet je al wanneer die word uitgezonden?
Zou ik ook zeggenquote:Op maandag 10 oktober 2005 08:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ik was overigens wél bij de eerste auditieronde in Eindhoven. Leuk om een keer mee te maken.
Ik heb zélf dus niet meegedaan.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben zo vaak in beeld dat het ónmogelijk voor ze is om me er helemaal uit te knippen. Dat zal ze leren.
Van die leuke dingen gedaan als twee vingers opsteken achter iemands hoofd, willekeurig langsspringen, tong uitsteken e.d.?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben zo vaak in beeld dat het ónmogelijk voor ze is om me er helemaal uit te knippen. Dat zal ze leren.
quote:
Dat had ik wel willen meemakenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:57 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik had me ingeschreven in een vlaag van verstandsverbijstering, maar nadat ik na herhaaldelijk pogen toch mijn motieven daarvoor niet kon achterhalen ben ik niet naar Zwolle gegaan voor de auditie. Op het moment dat ik moest zingen was ik op weg naar het mooie plaatsje Zevenbergen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:47 schreef BlueCurl het volgende:
zou Yildiz meedoen met 99 luftballon?
Voor- & Theaterrondes Spoilertopicquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:30 schreef DUSHI82 het volgende:
*spoiler-alert*
1 van mijn beste maatjes zit bij de laatste 27. Afgelopen weekend waren dus die theaterrondes n hijs er doorheen!!
Ik heb je gezien!quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:21 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
in dorrrrdrecht uitgezonden geen idee, maar algemene eerste uitzending is op 22 okt. dan zit men in eindhoven voor de 2e ronde
Wel arrogant.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:09 schreef Shantee het volgende:
[..]
Ik heb je gezien!![]()
![]()
Vond je erg goed!
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:30 schreef DUSHI82 het volgende:
*spoiler-alert*
1 van mijn beste maatjes zit bij de laatste 27. Afgelopen weekend waren dus die theaterrondes n hijs er doorheen!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |