mark_gr@hotmail.com (zie ook mijn signquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ze nog liggen, wat is je msn?
blijft toch wel bizar gezicht.. werd ook een stuk kouder buiten..quote:
In NL? 2093.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
blijft toch wel bizar gezicht.. werd ook een stuk kouder buiten..
ben benieuwd wanneer de eerst volgende is. (volledige)
die hier te zien is? die zullen wij geloof ik niet meer meemaken. 2135 geloof ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
blijft toch wel bizar gezicht.. werd ook een stuk kouder buiten..
ben benieuwd wanneer de eerst volgende is. (volledige)
okequote:
Als je toch al naar Turkije op vakantie wilt dan is dat zeker te overwegen. Ik heb in '99 die totale verduistering gezien in Frankrijk, en dat was zeker de reis waard!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die hier te zien is? die zullen wij geloof ik niet meer meemaken. 2135 geloof ik
anders kun je nog altijd hiervoor kiezen:
eclipsreis
Yup.. die had ik ook allemaal...quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:27 schreef Bjoro het volgende:
tip voor MP3's .....
http://top2000.radio2.nl/2004/site/page/lijst/0
idd op zich leuk als je toch al wilde gaan maar om nou special voorquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als je toch al naar Turkije op vakantie wilt dan is dat zeker te overwegen. Ik heb in '99 die totale verduistering gezien in Frankrijk, en dat was zeker de reis waard!
te gaan, lijkt mij wat overdreven.....quote:VANDAAG IS HET 29 MAART. JE REIST TOT DIEP IN DE 100% VERDUISTERINGSZONE EN BELEEFT DIT FENOMEEN IN EEN VAN DE MOOISTE GEBIEDEN VAN TURKIJE. DE VOLLEDIGE VERDUISTERING ZAL ROND 13.00 LOKALE TIJD INTREDEN EN RUIM 3 ½ MINUUT DUREN.
ik wel ik heb er vertrouwen inquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
okedan ben ik denk ik niet meer op deze aarde
He, ik was ook in Frankrijk (op dezelfde plek als Erwin Kroll) destijds, waar was jij?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als je toch al naar Turkije op vakantie wilt dan is dat zeker te overwegen. Ik heb in '99 die totale verduistering gezien in Frankrijk, en dat was zeker de reis waard!
2093 .. oke het us nu 2005 .. dus over 88 jaar, ik ben nu 26 jaar.. dus zou ik 114 jaar wezen..quote:
Meer in het binnenland, in de buurt van Reims. Wij hadden de mazzel dat de bewolking brak vlak voor de verduistering!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
He, ik was ook in Frankrijk (op dezelfde plek als Erwin Kroll) destijds, waar was jij?
ik ben dan 108quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
2093 .. oke het us nu 2005 .. dus over 88 jaar, ik ben nu 26 jaar.. dus zou ik 114 jaar wezen..
Nee dankje..
ik was daar ook zo ongeveer. Ik had het voor geen goud willen missenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
He, ik was ook in Frankrijk (op dezelfde plek als Erwin Kroll) destijds, waar was jij?
Ik ben 111 dan, kan ik met me rollatertje gaan kijken.quote:
Geweldig om te zien.quote:
Inderdaad, was erg mooi om te zienquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik had het voor geen goud willen missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |