quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:16 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Lieske zal nog wel het strakste zijn gok ik zo kwa leeftijd enzo
(jaja nivo daalt)
Volgens mij zit er alleen een studio naast en verder wat industrie dingen, geen gewone woningen dacht ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:16 schreef witste het volgende:
Je zal er maar naast wonen zeg, en morgen om 06.00 uur moeten beginnen......
Trouwens, ook als je niet hoeft te werken, WIL je er niet naast wonen!!!
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze heeft het gedaan met de grootste lul van Groningen zei ze twee weekjes geleden (Liesje: die had een lul joh...zo groot...die konnie bij de hals vastpakken en dan rondjes mee slingeren !Écht waar hoor...)
Ligt eraan welke streamgate je gebruiktquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:19 schreef newsman het volgende:
Tis geloof ik Crazy hour, Talpa streams haperen en iedereen zit te kijken.
Denk dat Roel de enige is die dat nummer echt op prijs gaat stellenquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:20 schreef Avenger84 het volgende:
Ze moeten ff smells like teen spirit draaien dan word iedereen wat actiever en als ze het niet leuk vinden grijpen ze naar de drank!![]()
![]()
Ik zit nu al aan de zuipquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:20 schreef Avenger84 het volgende:
Ze moeten ff smells like teen spirit draaien dan word iedereen wat actiever en als ze het niet leuk vinden grijpen ze naar de drank!![]()
![]()
Nee hoor , ik zag het ook , op stream 1quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ik meende ook te zien dat Joost probeerde Dido te zoenen maar dacht dat ik hallucineerde![]()
Jawel vlakbij woonwijk, geen industriegebied.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:19 schreef BONG4002 het volgende:
Uit vorige topic:
[..]
Volgens mij zit er alleen een studio naast en verder wat industrie dingen, geen gewone woningen dacht ik
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:20 schreef Kimske het volgende:
Menno is GEEN homo..
Dat zal dan wel zo zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel vlakbij woonwijk, geen industriegebied.
En de hoeveelheid ook die dr naar binnen gingquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Als ze uit de fles gaan drinken, zijn ze al ver heen
[afbeelding]
(Mooie Scan Trouwens Van Joost Scanman!!!)quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:20 schreef Kimske het volgende:
Menno is GEEN homo..
Náátjequote:Op zondag 2 oktober 2005 23:22 schreef Bluezz het volgende:
Iedereen zit me na te doen.
Je hebt een kinderstem... kinderen voor kinderen....
Wie o wie
Weer dezelfde foto!quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Als ze uit de fles gaan drinken, zijn ze al ver heen
[afbeelding]
Redelijk dichtbij staan wel woningen hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:19 schreef BONG4002 het volgende:
Uit vorige topic:
[..]
Volgens mij zit er alleen een studio naast en verder wat industrie dingen, geen gewone woningen dacht ik
Ze zei ook dat ze geen sex met hem had gehad trouwens. Even als toevoegingquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze heeft het gedaan met de grootste lul van Groningen zei ze twee weekjes geleden (Liesje: die had een lul joh...zo groot...die konnie bij de hals vastpakken en dan rondjes mee slingeren !Écht waar hoor...)
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:23 schreef CartWOman het volgende:
De strijkplankjes in crime zijn straalbezopen.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei ook dat ze geen sex met hem had gehad trouwens. Even als toevoeging
Ja die chantal met d'r grote plannen voor roem na BB heeft al een hele marketing strategie uitgedachtquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:24 schreef Jojogirl het volgende:
Dat housenummer van ze gaat geen hit worden
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:23 schreef CartWOman het volgende:
De strijkplankjes in crime zijn straalbezopen.
Hij gaat nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:25 schreef Falco het volgende:
De kraai kraaide weer: gna gna gna.
Waar blijft Kribbet trouwens?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:24 schreef pu55y_camper het volgende:
Zo ik ben massaal van gedachten verandert
Dido is vrouw favoriet af en Linda is op
Roel met Linda
Ingrid mysterieus verdwijnen
Menno moet z'n dikke p in Lieske steken
Nathalie moet dido versieren
Rob en Joost ff wat samen ondernemen
En een solo showtje van CHantal
Volgens mij is ze aan het acteren.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:26 schreef cuall het volgende:
Naat is echt zat!!!!
Wat een spelbreker!quote:
Nee ze heeft hem alleen maar rond geslingerd.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei ook dat ze geen sex met hem had gehad trouwens. Even als toevoeging
Lieske woonde alleen op haar 15e helemaal niet in Groningen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze wil niet dat haar ouders het te weten komen bedoel je
Ik mocht niet dronken in de auto stappen van mijn vrouwquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:25 schreef Falco het volgende:
De kraai kraaide weer: gna gna gna.
Waar blijft Kribbet trouwens?
Dat ze het liefste karakter heeft.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:19 schreef creno het volgende:
homo menno probeert hetero over te komen door a-ritmisch te dansen, maar je ziet aan hem dat ie zo gay is als de neten en het liefst zijn armen de lucht in wil gooien en gaan staan swingen als een relnicht
Hey zeg, dat haar korte termijn geheugen haar weleens in de steek laat en ze datums doorelkaar gooit moet je d;r maar vergeven hoor, ze heeft ook zoveel aan d;r hoofd .quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:27 schreef Day het volgende:
[..]
Lieske woonde alleen op haar 15e helemaal niet in Groningen.
Of anders gezegd je ziet er niet uitquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:28 schreef Loedertje het volgende:
* je bent de liefste meid met het meest ideaaaaale karkter*
aldus Roel hijgende in Linda's nek
Ik hoop het zoquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:29 schreef milagro het volgende:
Roel stiekem toch evenkijken wat Dido doet...hij baalt zoooooo maar gaat Linda toch bekken dadelijk
So, nou nou, jij maakt wat mee.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:29 schreef bemeall het volgende:
Bah, m'n accu was leeg terwijl ik net lekker op de bank voor de kachel zit
Moest ik snel naar boven om m'n snoer te halen
Was net te laatquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:30 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iemand die zoen gecapt???
Via een postduif zekerquote:
Precies. Hij speelt z'n spelletjequote:Op zondag 2 oktober 2005 23:29 schreef milagro het volgende:
Roel stiekem toch evenkijken wat Dido doet...hij baalt zoooooo maar gaat Linda toch bekken dadelijk
quote:
Nee hoor, hier maar hij is er nog nietquote:
Jazekerquote:
Echt wel! Op de mond!quote:
Babe, haal je adres wegquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor, hier maar hij is er nog niet![]()
Aalsmeer
Maar ik zie Dido nerges vanwaar zij dat kan zien.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt wel! Op de mond!
Maar niet tongen.
Dit was ook wel genoeg om Dido link te krijgen, though.
Nee, die loopt toneel te spelen. Vindt ze interessantquote:
Oh wacht bij nader inzien, stop de tong van Linda er maar inquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:34 schreef bemeall het volgende:
Kan iemand ff een prop kranten bij iemand in zijn strot duwen
En nee deze keer niet Chantal, maar Roel
quote:
Linda is iig niet boosaardig.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
eeew ik geloof dat op dit moment mijn hekel aan Tanja is overstegen door Linda....
ZATquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:35 schreef milagro het volgende:
Wat is er met Joost ? zat? of het zat?
Tanja was helemaal leuk vanavondquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
eeew ik geloof dat op dit moment mijn hekel aan Tanja is overstegen door Linda....
Hahaha Quenda.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Endemol Nederland
Postbus 190
1430 AD Aalsmeer
Van Cleeffkade 15
1431 BA Aalsmeer
Telefoon 0297 351711
Vergeet het maar. Die heeft enorm zitten tetteren.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:34 schreef style het volgende:
[..]
Nee, die loopt toneel te spelen. Vindt ze interessant![]()
Echt niet... * flugeltje ligt op de grond van het lachen...quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:37 schreef Pinball het volgende:
Linda is aan een vrije val bezig qua populariteit hier
hahahaha dit is tevens het adres van het BBhuisquote:
da's nou niet bepaald iets wat je op een feest wil horen hequote:Op zondag 2 oktober 2005 23:36 schreef creno het volgende:
maar het was wel een slecht feest... geen madonna !
Hier nog eentje!quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Echt niet... * flugeltje ligt op de grond van het lachen...
Ja onvoorstelbaar he? Menno is ook ladderzat btw.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:37 schreef b0ng het volgende:
roel is dronken na 3 biertjes?
Oké kan. Maar om dat te blijven herhalenquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:36 schreef Falco het volgende:
Linda heeft anders wel gelijk dat het een fantastisch kutfeest is geweest.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:34 schreef ruby het volgende:
Goedenavond.
Ik heb Linda nu zo'n 100 x horen zeggen dat het een fantastisch kutfeest is.
En Roel zit nu ook te jengelen.
nee Roel doet ook alsof volgens mijquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:37 schreef b0ng het volgende:
roel is dronken na 3 biertjes?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:38 schreef newsman het volgende:
FF naar flugeltje zwaaien, nee hoor je bent geen Tanja
![]()
Werd tijdquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:37 schreef milagro het volgende:
Daarkomt de kwade dronk volgens mij, Gert
*geluid wat harder zetquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:37 schreef milagro het volgende:
Daarkomt de kwade dronk volgens mij, Gert
Ik weet dat je wraak zoet zal zijn dus ik wacht in spanning afquote:
Hahahahaha!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Ze doen hun best om wie? Om die homo blijte maken?? Die homo gaat maar naar bed en nu is het hetero feest. Rob, slapen... Hetero tijd! Jongens, maak er wat leuks van, Rob gaat toch naar bed nou!"
Alleen op jouw pcquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:38 schreef Foreverblue het volgende:
Valt me wel op dat als het negatief word... mijn stream weer vaststaat... kut censuur.
like a prayer is anders in een geweldige mix (black legend om precies te zijn) een goeie sfeermaker hoor !quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's nou niet bepaald iets wat je op een feest wil horen he
Linda is met stip mijn favoriet en heldin!quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Als dit het was dan heb ik nog nooit zo'n kutfeest gehad. Tot eind december lees ik niks meer uit mijn hoofd voor zo'n kutfeest. Echtwaar. Ik heb wat kutfeesten meegemaakt, maar zelfs dat waren nog betere feesten dan dit. Wat een kutfeest!"
Staat vast al klaarquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:40 schreef pu55y_camper het volgende:
Ze zijn baldadig
Dit zaakje begint uit de hand te lopen.
Kan BB maar beter ff een ME-team naar binnen sturen.![]()
Een andere server doet het wel... Versatel probleem dus weerquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Als dit het was dan heb ik nog nooit zo'n kutfeest gehad. Tot eind december lees ik niks meer uit mijn hoofd voor zo'n kutfeest. Echtwaar. Ik heb wat kutfeesten meegemaakt, maar zelfs dat waren nog betere feesten dan dit. Wat een kutfeest!"
neuquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:39 schreef Shirley het volgende:
Volgens mij vind Linda het een kutfeestje.
haha,quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:41 schreef Loedertje het volgende:
Beste bewoners, om 12 uur moeten jullie de drank inleveren, er was geen enkle moment vanavond wat wij uit durven zenden, bedankt maar weer, jullie hebben het wederom verneukt.
Voor strax, welterusten, BB ziet alles dus ALLE drank om 12 uur inleveren. Verder is er in het huis 10.000 euro verstopt, wie het binnen 60 uur kan vinden mag het houden, O ja Lieske, jij krijgt opslag !*\
She crazy but i love herquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |