Alleen op jouw pcquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:38 schreef Foreverblue het volgende:
Valt me wel op dat als het negatief word... mijn stream weer vaststaat... kut censuur.
like a prayer is anders in een geweldige mix (black legend om precies te zijn) een goeie sfeermaker hoor !quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's nou niet bepaald iets wat je op een feest wil horen he
Linda is met stip mijn favoriet en heldin!quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Als dit het was dan heb ik nog nooit zo'n kutfeest gehad. Tot eind december lees ik niks meer uit mijn hoofd voor zo'n kutfeest. Echtwaar. Ik heb wat kutfeesten meegemaakt, maar zelfs dat waren nog betere feesten dan dit. Wat een kutfeest!"
Staat vast al klaarquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:40 schreef pu55y_camper het volgende:
Ze zijn baldadig
Dit zaakje begint uit de hand te lopen.
Kan BB maar beter ff een ME-team naar binnen sturen.![]()
Een andere server doet het wel... Versatel probleem dus weerquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Als dit het was dan heb ik nog nooit zo'n kutfeest gehad. Tot eind december lees ik niks meer uit mijn hoofd voor zo'n kutfeest. Echtwaar. Ik heb wat kutfeesten meegemaakt, maar zelfs dat waren nog betere feesten dan dit. Wat een kutfeest!"
neuquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:39 schreef Shirley het volgende:
Volgens mij vind Linda het een kutfeestje.
haha,quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:41 schreef Loedertje het volgende:
Beste bewoners, om 12 uur moeten jullie de drank inleveren, er was geen enkle moment vanavond wat wij uit durven zenden, bedankt maar weer, jullie hebben het wederom verneukt.
Voor strax, welterusten, BB ziet alles dus ALLE drank om 12 uur inleveren. Verder is er in het huis 10.000 euro verstopt, wie het binnen 60 uur kan vinden mag het houden, O ja Lieske, jij krijgt opslag !*\
She crazy but i love herquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |