Ik mocht niet dronken in de auto stappen van mijn vrouwquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:25 schreef Falco het volgende:
De kraai kraaide weer: gna gna gna.
Waar blijft Kribbet trouwens?
Dat ze het liefste karakter heeft.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:19 schreef creno het volgende:
homo menno probeert hetero over te komen door a-ritmisch te dansen, maar je ziet aan hem dat ie zo gay is als de neten en het liefst zijn armen de lucht in wil gooien en gaan staan swingen als een relnicht
Hey zeg, dat haar korte termijn geheugen haar weleens in de steek laat en ze datums doorelkaar gooit moet je d;r maar vergeven hoor, ze heeft ook zoveel aan d;r hoofd .quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:27 schreef Day het volgende:
[..]
Lieske woonde alleen op haar 15e helemaal niet in Groningen.
Of anders gezegd je ziet er niet uitquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:28 schreef Loedertje het volgende:
* je bent de liefste meid met het meest ideaaaaale karkter*
aldus Roel hijgende in Linda's nek
Ik hoop het zoquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:29 schreef milagro het volgende:
Roel stiekem toch evenkijken wat Dido doet...hij baalt zoooooo maar gaat Linda toch bekken dadelijk
So, nou nou, jij maakt wat mee.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:29 schreef bemeall het volgende:
Bah, m'n accu was leeg terwijl ik net lekker op de bank voor de kachel zit
Moest ik snel naar boven om m'n snoer te halen
Was net te laatquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:30 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iemand die zoen gecapt???
Via een postduif zekerquote:
Precies. Hij speelt z'n spelletjequote:Op zondag 2 oktober 2005 23:29 schreef milagro het volgende:
Roel stiekem toch evenkijken wat Dido doet...hij baalt zoooooo maar gaat Linda toch bekken dadelijk
quote:
Nee hoor, hier maar hij is er nog nietquote:
Jazekerquote:
Echt wel! Op de mond!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |