Serieneus?quote:Op zondag 27 november 2005 13:00 schreef Insomaniac het volgende:
Workshopkandidaten: de vrouwen.
Raffaela's topic mist!!
Die trouwens bijna vol zit, de eerste kandidaat die dat voor elkaar krijgtquote:Op zondag 27 november 2005 13:00 schreef Insomaniac het volgende:
Workshopkandidaten: de vrouwen.
Raffaela's topic mist!!
Vorig jaar was dat Alice.quote:Op zondag 27 november 2005 13:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die trouwens bijna vol zit, de eerste kandidaat die dat voor elkaar krijgt!
Dat was een irritatietopic, en dit is een liefdevol-topic.quote:
Big time, voor Alice Hoes ofzoquote:Op zondag 27 november 2005 13:06 schreef Insomaniac het volgende:Alice
![]()
Ben meteen geirriteerd nu.. Wat was dat een grafwijf zeg.
Ik overleg even met Sven.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:10 schreef Falco het volgende:
Bah, dit topic is gesloten. Zou het na de eerste workshop misschien weer geopend kunnen worden? Erg kinderachtig dat het zo verbaggerd wordt, want de discussie an sich was wel interessant.
Oke, dan is het niet andersquote:Op vrijdag 2 december 2005 04:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sven en ik zien allebei weinig heil in het topic en zijn bang dat het in eenzelfde slowchat zal vervallen als het vorige topic, dus helaas, liever geen nieuw topic meer over je ondewerp.
You rock.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:12 schreef Svensational het volgende:
Okee, het is gebeurd hoor Insomaniac.
Raffa gaat winnen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
Tell me something I don't already know..
Ja, das dus niet waar hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |