Misschien komt de wijsheid nog eens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:29 schreef Laila81 het volgende:
Ik heb ook heel veel tijd nodig gehad om bepaalde dingen in te zien hoor.
Zo heb ik het ook opgevat hoor.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:31 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Niets. Maar toch. Hmmz..
[..]
Zou zij dit voor jou over hebben?
Misschien doet ze het niet bewust?
[..]
Dat kan, maar dat kan ik mij niet voorstellen...
Dat er zeg maar eerst iets voor moet gebeuren. Right. Right..
[..]
Ja 'sommige' mensen hebben dat blijkbaar nodig..
Ga er in eerste instantie vanuit dat het aan mij ligt..
Why????
Nope, het was enkel en alleen een hart onder de riemquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:33 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Misschien komt de wijsheid nog eens..
[..]
Zo heb ik het ook opgevat hoor.. Kreeg enkel het idee dat iets miste.
Dank!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:35 schreef Laila81 het volgende:
Zou zij dit voor jou over hebben?
Ik eigenlijk ook niet. Maar toch, als je ze zelf ook niet allemaal op een rijtje hebt zou het mogelijk kunnen zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:35 schreef Laila81 het volgende:
Dat kan, maar dat kan ik mij niet voorstellen...
Vooral VD'tjes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:35 schreef Laila81 het volgende:
Ja 'sommige' mensen hebben dat blijkbaar nodig..
Gewenning? Heb in de relatie ook niets anders gehoord.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:35 schreef Laila81 het volgende:
Why????
Lekker makkelijk voor haar als het in eerste instantie aan jou ligt...dan is het niet gelijkwaardig...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:59 schreef Laila81 het volgende:
quote]Op vrijdag 21 oktober 2005 16:44 schreef Viperdesign het volgende:
Gewenning? Heb in de relatie ook niets anders gehoord.
*stil* Leermoment..
Vertel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Conclusie na vandaag.. contact met je ex houden gaat niet lukken.
Sorry.. kan ik op het moment echt niet.. kan enkel mn tekstje van R&P hier kopieren..quote:
Dat geeft niets. Sterkte.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Sorry.. kan ik op het moment echt niet..
Kan ik ff niet.. voel me echt ff zieligg..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:10 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat geeft niets. Sterkte.
Wees maar lief voor jezelf..
Gooi het er maar uit hoor...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kan ik ff niet.. voel me echt ff zieligg..
Ans that's the way the cookie crumbles.quote:Ik weet wel dat ik me echt nooit meer zo laat beetnemen, niet op deze manier.. denk je dat je iets voor iemand betekend, ook al loopt het stuk, je denkt toch dat dat klein beetje speciale blijft. Na alles wat je samen meegemaakt hebt. Maar nee.. niets van dat alles. Voor mij geldt.. volg je gevoel, ik wist het gewoon maar wilde het niet weten. Nu weet ik iig weer waar ik sta, en dat doet verrekte pijn
Natuurlijk gozer, vandaar dat je hier ook al sinds tijden post. Je bent zwak en hebt geen ruggegraat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:08 schreef Viperdesign het volgende:
'Op aanraden van' assertief geweest en mijn geliefde ex gesmst dat ik geen contact met haar wil tot ze écht weet wat ze wil. Duidelijk voor beide partijen dunkt me..
Je zult mij niet zien liegen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:11 schreef gelly het volgende:
Natuurlijk gozer, vandaar dat je hier ook al sinds tijden post.
Onzin. Ik laat enkel mensen om wie ik geef niet vallen. Ondanks alles. Als je dat zwakte wilt noemen, ga je gang. Kan er niet wakker van liggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:11 schreef gelly het volgende:
Je bent zwak en hebt geen ruggegraat.
Ook als ze geen fuck om jou geven ? Je houdt alleen jezelf voor de gek. Maar dat zei ik 3 maanden geleden geloof ik ook al tegen je.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:41 schreef Viperdesign het volgende:
Ik laat enkel mensen om wie ik geef niet vallen.
Zelfs dan. Het is ook meer een gevoelskwestie, rationeel weet ik best dat haar huidige houding/gedrag onacceptabel is. Maar "iets" houdt me tegen zo te redeneren. Moet blijkbaar nog even wat harder op mijn bek gaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:50 schreef gelly het volgende:
Ook als ze geen fuck om jou geven ? Je houdt alleen jezelf voor de gek. Maar dat zei ik 3 maanden geleden geloof ik ook al tegen je.
Jah.. ik dus ook. Over een uurtje is het zo ver, vanaf dan heb ik wel steeds wat te doen vandaag.. En dan hebben we nog die ellendige zondag.. bahquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:56 schreef Plonky het volgende:
Kiwi, ik denk dat ik vandaag ook maar eens afleiding moet zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |