Bron:Telegraafquote:AMSTERDAM - Het leek zondag wel de Carlo Boszhard-show in het Amsterdamse theater Carré. De presentator overtuigde als Lumière in de musical Beauty and the Beast, zijn eerste grote acteerrol, het aanwezige publiek. Al bij zijn eerste scène barstte een applaus los. De hele premièrevoorstelling had hij de lachers op zijn hand en aan het einde viel hem opnieuw een daverend applaus ten deel.
Eigenlijk deed Boszhard niet veel anders dan wanneer hij presenteert. Al sinds zijn Telekids-tijd staat hij bekend als clown. Zijn musicalpersonage Lumière, met een dik aangezet Frans accent, had eveneens iets weg van een hofnar. Ook al had hij een serieus doel: het bij elkaar brengen van Belle en het Beest. Tenslotte draait de voorstelling om het liefdesverhaal rond dit tweetal.
Belle (Chantal Janzen) wijst de populairste jongen van het dorp Gaston (René van Kooten) - die het woord macho een compliment vindt - af. Om haar vader te redden uit de handen van het Beest (Stanley Burleson), belooft Belle eeuwig bij dit monster in zijn kasteel te blijven. Hier maakt ze kennis met het betoverde huishoudelijk personeel. Gaston laat intussen de afwijzing van Belle niet op zich zitten.
Dick Schaar nam zondag de rol van vader Maurice voor zijn rekening. Ben Cramer zat in de zaal, maar kon vanwege een motorongeluk eerder deze week niet in het sprookjesachtige decor spelen. Schaar is de vaste vervanger van Cramer.
Het televisieprogramma Life & Cooking deed live verslag van de première. Het was voor het eerst dat de tv-show vanuit een andere locatie uitzond dan de gebruikelijke studio. Irene Moors moest het ditmaal zonder medepresentator 'Lumière' Boszhard doen.
De musical van producent Joop van den Ende is nog tot en met 25 juni 2006 te zien door heel Nederland.
het valt wel op dat het enige wat jij leuk vindt showbizhomo's zijnquote:
Ja, ik heb de kaartjes allang thuis.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:46 schreef releaze het volgende:
Lijkt me ook leuk om te zien, maar de voorstelling is al weet ik hoe lang uitverkocht...
de ticket-linequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, ik heb de kaartjes allang thuis.
Maar je zal kunnen proberen te bellen naar het ticket-line![]()
Meid,zoiets snap je niet. Het is gewoon,tjah,hoe zal ik het eens zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het valt wel op dat het enige wat jij leuk vindt showbizhomo's zijn
waarom is dat?
Lieve schat,ik zal je het even uitleggen :quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee,man hoe kom je daarbij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het valt wel op dat het enige wat jij leuk vindt showbizhomo's zijn
waarom is dat?
Laat me raden,kont neuken vindt je ook leuk?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee,man hoe kom je daarbij.
Die homo's zitten eenmaal in het vak !
Je denk zeker dat ik andere dingen niet leuk vind.
Wees gerust ik ben hetero.
En echt niet alle homo's vind ik leuk.![]()
En is dat een probleem..Nou vertel !![]()
Ik zie j eonder andere helemaal lyrisch zijn over die schattige Peter, Carlo, Gerard en Gordon, Paul. Ik bedoel, dat zijn de nb boegbeelden van Showbizhomo Nederlandquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee,man hoe kom je daarbij.
Die homo's zitten eenmaal in het vak !
Je denk zeker dat ik andere dingen niet leuk vind.
Wees gerust ik ben hetero.
En echt niet alle homo's vind ik leuk.![]()
En is dat een probleem..Nou vertel !![]()
er waren via theatercarre.nl nog kaartjes te koop en ik heb net een kaartje voor donderdag besteldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hartstikke leuk voor jequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:03 schreef releaze het volgende:
[..]
er waren via theatercarre.nl nog kaartjes te koop en ik heb net een kaartje voor donderdag besteldgallerij links, was maar 20 euro. Goed, dan heb ik niet verschrikkelijk veel zicht lijkt mij, maar ik ben er toch bij geweest
belle en het beest is by far mijn favoriete disney film en het lijkt me echt tof om deze voorstelling te zien.
ik hoop alleen dat carlo dan ook lumiere speelt, stond ergens in de spits dat ie op bepaalde dagen niet speelt ofzo...
Morgen is de laatste dag Carré. Daarna gaan ze het land in.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Klopt het is niet goedkoop.
Ik ga 30 oktober op een zondag !
Dan is Carlo Boszhard niet;
Die heeft dan zijn tv programma Life & Cooking.
Zijn ze morgen niet in carré ?
okéquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:26 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Morgen is de laatste dag Carré. Daarna gaan ze het land in.
ik zou ook nog graag een keer willen en wat meer vooraan zitten.. ik zat nu op de allerachterste rij en dat was goed te doen, ik zag alleen de gezichtsuitdrukkingen nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:58 schreef Twoflower het volgende:
Hij was kostelijk! Carré, balkon, rij 1, recht vooraan. Het kon gewoon niet beter! En de complete originele cast, alleen geen Ben Cramer (maar wat mij betreft was dat geen groot gemis). Het is dat het niet goedkoop is, en na morgen naar een andere plaats gaat, anders had ik zo nog een keer gewild....
Wat leuk voor je neefjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:17 schreef Blik het volgende:
mijn neefje moet vanavond spelen in deze musical, hij is één van de 12 kids die de rol van koffiekopje mag spelen. Hij heeft Carlo Boszhard al aan het janken gekregen op het podium dus hij doet het prima
Dat is leuk voor je neefje, zie ik Jacobje ook zo !quote:
Je krijgt er geen spijt van ! Hartstikke mooie musical en de decors zijn ook prachtig !quote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef Chara het volgende:
ik ga ook... alleen in april pas
Hee, die heeft meegedaan met Expeditie Robinson!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben net thuis.
Wat een geweldige musicalVanavond was er een understundy, omdat Carlo met Life&Cooking
op tv was samen met Irene Moors.
Zijn understundy heet Derek Blok ! Hij deed Limiére heel goed,en ook Chantal Jansen was goed en Stanley Burleson. Rene van Kooten.Mariska van Kolck. allemaal overigens !
Echt een aanrader zo'n musical.![]()
lees verder
Dat hoorde ik van iemand waar ik daar mee naar toe bent geweest!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hee, die heeft meegedaan met Expeditie Robinson!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |