Wanneer en hoe weten de bewoners dat????quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hennie heeft ze beledigt door te zeggen dat het niveau in het huis laag was
Net als Tanja. Daarom wordt ze ook nooit genomineerd.quote:
Nou ja, als 't moet...quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou zeggen houdt linda en Roel maar goed in de gaten
Nee. Dus ik ben benieuwd of we het goed hebben begrepen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:11 schreef Ashy het volgende:
[..]
Hij mocht het daar toch niet over hebben?
Hij heeft samen met Rob een bijbaantje als ze eruit zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me dat Hennie snel zijn woorden terug neemt als hij Joost ziet nu!![]()
Ze hebben meegedaan met een muziekquiz in "in de huid van"quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wanneer en hoe weten de bewoners dat????
Was afgelopen vrijdag toen ze keken naar "in de huid van" toen zei Hennie datquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ze waren live in "In de huid van" vrijdag.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
quote:
Ik geef toe.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar geef toe, het is altijd handig er zoeen achter de hand te hebben!
Viel mij ook al op. En ze kunnen me veel wijsmaken, maar absoluut niet dat zij omgebouwd zou zijn als ikdit zo aanzie.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik zie Ingrid trouwens niet steeds dezelfde danspasjes maken hoor. Zij kan goed dansen!
Moeten ze hem vanavond maar vertellen dan. Kan zijn dag helemaaaal niet meer kapotquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee. Dus ik ben benieuwd of we het goed hebben begrepen.
Dan is 'ie z'n geld kwijt.
Die kus was dikke fake... Dat moeten we dus niet hebben.quote:
Ik heb het bij het 1e feestje ook gezegd, maar toen moest ik niet zeiken van de streamers.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:09 schreef Kimske het volgende:
Arme lieske met dat ritme... en dat doet ballet??
hey zo verdient die zijn geld op het damrakquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:16 schreef b0ng het volgende:
wat een trieste gast die roel, gaat die mee trommelen
ze was dan ook go-go danseresquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik zie Ingrid trouwens niet steeds dezelfde danspasjes maken hoor. Zij kan goed dansen!
dat deed ie nog best aardigquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:16 schreef b0ng het volgende:
wat een trieste gast die roel, gaat die mee trommelen
Van 8.30 tot 17.00 op mijn gewone werk en van 18.00 tot 01.00 op mijn vrijwilligerswerkquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze waren live in "In de huid van" vrijdag.
Waar ben je geweest
Het is dan ook z'n danspoot die hij liefkozend "Rubbere Robbie" noemtquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:17 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Rob danst nog wel aardig met die houten poot
Zolang we het niet te zien krijgen vind ik alles bestquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:18 schreef Avenger84 het volgende:
Dan hebben we kotsende mensen binnen een half uur
Ik wilde het net zeggen!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, Roel heeft een lekker ritmegevoel!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |