Doe maar wel, die isquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:38 schreef Dizer het volgende:
Ik heb deze gemaakt maar ik ge hem niet gebruikenWant Band Of Brothers blijft
[afbeelding]
Je bedoeld pberends die plaatjes van....quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:58 schreef Dada het volgende:die OP. Zoveel seks was er toch niet in SC? Afgezien van Buup die plaatjes van hoeren plaatste.
Ja nou.. hoiquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:13 schreef LeBeau het volgende:
Ik werd door die stomme Dizer weggestuurd uit IDO.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:19 schreef LeBeau het volgende:
500?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wederom ben ik sloom van begrip.
quote:
quote:
Ja, ik heb zo'n stomme PUB-ban die nergens op slaat. En mailen heeft tot nu toe weinig uitgehaald.quote:
hmmm misschien een te laag breezah gehalte?quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:58 schreef Sventastic het volgende:
[..]
Ja, ik heb zo'n stomme PUB-ban die nergens op slaat. En mailen heeft tot nu toe weinig uitgehaald..
Ja, dat zal het zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
hmmm misschien een te laag breezah gehalte?
Ben je geband in IDO?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:09 schreef Sventastic het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Maar goed, dat ik PUB niet in kan maakt me weinig meer uit, maar IDO vind ik wel erg..
misschien ff vragen voor wat coulance?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:09 schreef Sventastic het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Maar goed, dat ik PUB niet in kan maakt me weinig meer uit, maar IDO vind ik wel erg..
Oh.quote:
Dat is wat wij altijd zeiden bij verstoppertje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:17 schreef Mukie het volgende:
Buut???
ik ben al wat ouder, leg het eens aan tante Muuk uit
Ah vandaar dat ik het niet weet, dat is al 20 jaar terugquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is wat wij altijd zeiden bij verstoppertje.
Het helpt ook niet dat je geheugen het laat afweten op latere leeftijd heh?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik het niet weet, dat is al 20 jaar terug
quote:babette21: I am a bitch and I am not afraid to use it!
quote:beauty and the bitch, met in de hoofdrol babette21, gevolgd door niksan, Bupatih, Dizer en Airelle
ginkodruppelsquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het helpt ook niet dat je geheugen het laat afweten op latere leeftijd heh?![]()
Dat zegt me niks. Ik heb al die middeltjes nog niet nodig.quote:
Nee, maar iedereen die ergens een ban heeft op FOK! kan nog niet in IDO. Ook de oldbies kunnen er nog niet in...quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen die ergens een ban heeft op FOK! kan nog niet in IDO. Ook de oldbies kunnen er nog niet in...
Is dat nou nog niet veranderd?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen die ergens een ban heeft op FOK! kan nog niet in IDO. Ook de oldbies kunnen er nog niet in...
Beiden met een zeer bescheiden usernamequote:Op maandag 3 oktober 2005 14:54 schreef Sventastic het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik twee accounts..
kun je ook goed gebruiken tijdens examens.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat zegt me niks. Ik heb al die middeltjes nog niet nodig.![]()
Nou ja, ik heb ze misschien wel nodig, maar ik doe er niet aan.
Zal even kijken of de drogist het hier heeft. Ik begin ook ouwig te wordenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
kun je ook goed gebruiken tijdens examens.
Is natuurlijk en bevordert de hersenactiviteit
En dan heb ik Svenisthabomb nog niet eens geregistreerd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Beiden met een zeer bescheiden username![]()
natuurwinkelsquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zal even kijken of de drogist het hier heeft. Ik begin ook ouwig te worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |