Doe maar wel, die isquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:38 schreef Dizer het volgende:
Ik heb deze gemaakt maar ik ge hem niet gebruikenWant Band Of Brothers blijft
[afbeelding]
Je bedoeld pberends die plaatjes van....quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:58 schreef Dada het volgende:die OP. Zoveel seks was er toch niet in SC? Afgezien van Buup die plaatjes van hoeren plaatste.
Ja nou.. hoiquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:13 schreef LeBeau het volgende:
Ik werd door die stomme Dizer weggestuurd uit IDO.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:19 schreef LeBeau het volgende:
500?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wederom ben ik sloom van begrip.
quote:
quote:
Ja, ik heb zo'n stomme PUB-ban die nergens op slaat. En mailen heeft tot nu toe weinig uitgehaald.quote:
hmmm misschien een te laag breezah gehalte?quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:58 schreef Sventastic het volgende:
[..]
Ja, ik heb zo'n stomme PUB-ban die nergens op slaat. En mailen heeft tot nu toe weinig uitgehaald..
Ja, dat zal het zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
hmmm misschien een te laag breezah gehalte?
Ben je geband in IDO?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:09 schreef Sventastic het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Maar goed, dat ik PUB niet in kan maakt me weinig meer uit, maar IDO vind ik wel erg..
misschien ff vragen voor wat coulance?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:09 schreef Sventastic het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Maar goed, dat ik PUB niet in kan maakt me weinig meer uit, maar IDO vind ik wel erg..
Oh.quote:
Dat is wat wij altijd zeiden bij verstoppertje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:17 schreef Mukie het volgende:
Buut???
ik ben al wat ouder, leg het eens aan tante Muuk uit
Ah vandaar dat ik het niet weet, dat is al 20 jaar terugquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is wat wij altijd zeiden bij verstoppertje.
Het helpt ook niet dat je geheugen het laat afweten op latere leeftijd heh?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik het niet weet, dat is al 20 jaar terug
quote:babette21: I am a bitch and I am not afraid to use it!
quote:beauty and the bitch, met in de hoofdrol babette21, gevolgd door niksan, Bupatih, Dizer en Airelle
ginkodruppelsquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het helpt ook niet dat je geheugen het laat afweten op latere leeftijd heh?![]()
Dat zegt me niks. Ik heb al die middeltjes nog niet nodig.quote:
Nee, maar iedereen die ergens een ban heeft op FOK! kan nog niet in IDO. Ook de oldbies kunnen er nog niet in...quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen die ergens een ban heeft op FOK! kan nog niet in IDO. Ook de oldbies kunnen er nog niet in...
Is dat nou nog niet veranderd?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen die ergens een ban heeft op FOK! kan nog niet in IDO. Ook de oldbies kunnen er nog niet in...
Beiden met een zeer bescheiden usernamequote:Op maandag 3 oktober 2005 14:54 schreef Sventastic het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik twee accounts..
kun je ook goed gebruiken tijdens examens.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat zegt me niks. Ik heb al die middeltjes nog niet nodig.![]()
Nou ja, ik heb ze misschien wel nodig, maar ik doe er niet aan.
Zal even kijken of de drogist het hier heeft. Ik begin ook ouwig te wordenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
kun je ook goed gebruiken tijdens examens.
Is natuurlijk en bevordert de hersenactiviteit
En dan heb ik Svenisthabomb nog niet eens geregistreerd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Beiden met een zeer bescheiden username![]()
natuurwinkelsquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zal even kijken of de drogist het hier heeft. Ik begin ook ouwig te worden![]()
Van Orginial is ook een grapje, lijkt mij.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
shaving ryan's privates, een speciale gay movie met Zhenar, Beaverhausen, Orginial en LeBeau
Van Originial en Beaverhausen wist ik dat niet![]()
Examens.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
kun je ook goed gebruiken tijdens examens.
Is natuurlijk en bevordert de hersenactiviteit
Ik ook bijnaquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Examens.
Zo jong ben ik ook weer niet, ik ben onderhand al afgestudeerd hoor.
...is die tiet nou blauw?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:28 schreef BVO het volgende:
Deze mag ook wel in de OP:
Wie is Riann nou weer?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:28 schreef BVO het volgende:
Deze mag ook wel in de OP:
hulde aan dit duo!quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:33 schreef Airelle het volgende:
Voor timbob! (en andere muziekliefhebbers)
Morgenochtend bij Goedemorgen Nederland!
Pete PHilly en Perquisite
Internationaal oogsten Pete Filly en Perquisite lovende recensies. Ze werken samen met artiesten uit verschillende landen en hun muziek overlapt vele genres. Toch is het hiphop duo in Nederland nog niet bij het grote publiek bekend. Het album ‘Mindstate’ en de gisteren verschenen single ‘Grateful’ gaan daar wellicht verandering in brengen.
Dat ze niet kunnen spellen bij de redactie van GMNL is dan wel weer jammerquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:36 schreef timbob het volgende:
[..]
hulde aan dit duo!
met veel respect enzo.
Doe dat.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:38 schreef timbob het volgende:
moet ik nog ff een blik naakte foksters opentrekken?
Ha van mij heb je lekker niet, ondanks vele rare foto'squote:Op maandag 3 oktober 2005 19:38 schreef timbob het volgende:
moet ik nog ff een blik naakte foksters opentrekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |