Ik zoek Lieske al een tijdje, maar nog niet kunnen ontdekkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
Iemand een scan van Lies & Did?
Lieske is niet meer blond,quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zoek Lieske al een tijdje, maar nog niet kunnen ontdekken
Geluid op Stream 1 is nu weer prima.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:22 schreef clauwheee het volgende:
Nee, het geluid is bij mij ook stront.
Hij vind het idd wel erg leukquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb toch het idee dat Joost dit net even een tikkeltje te leuk vindt
Nah ... Rob kan zo naar de IT oidquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:23 schreef riri het volgende:
De homo is.....Joost!
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:21 schreef Wup het volgende:
hebben jullie nog normaal geluid?
Staat haar trouwens wel erg goedquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:21 schreef CGJung het volgende:
Lieske is niet meer blond,
duurde bij mij ook even voordat ik haar vond![]()
zwart pak zwart haarquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zoek Lieske al een tijdje, maar nog niet kunnen ontdekken
quote:
Wat jammer nouquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Roel laat zijn lippestift/ makeup alvast maar verwijderen
Ze zitten er JUIST in omdat BB graag leuke beelden wil hebben. als dat niet zo zou zijn dan zou BB er geen geld voor over hebben om dit gezapige zootje in huis te halen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:23 schreef Darklight het volgende:
Geef Roel groot gelijk, gaat toch niet meedoen met die onzin omdat BB zo graag leuke beelden wil hebben
Of zit er nog een doel achter deze verkleedparty?
Roel laat zich wel kennen man,quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:26 schreef Bep het volgende:
Roel haalt de make up er al af , de lul
http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exe doet het goedquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:24 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zit helemaal klaar voor de party... krijg ik nergens beeld... heb zo'n beetje alle opties om de streams te bekijken doorlopen maar niks nada noppes....![]()
Wat een jankerd zeg, sportiviteit ho maar.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Roel laat zijn lippestift/ makeup alvast maar verwijderen
idd, partypoopende loser!quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:26 schreef Bep het volgende:
Ja dus, want hij gaat nu harderquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Horen de bewoners zelf de muziek ook zo slecht?
Wat denk je zelf ...quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Horen de bewoners zelf de muziek ook zo slecht?
Ja dus..... Want hij is zojuist harder gezet...quote:
Ik zet in op:quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:29 schreef Bep het volgende:
Ik zet 50 euro in op dat ze zo Bronski Beat gaan draaien
Ja leuk een poultje!quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Kijken hoelang het duurt voordat we YMCA krijgen.
Ik wil echt weer naar Wipneus en Pim , ga je mee?quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zet in op:
Hands up, baby hands up... Give me your love gimme gimme gimme your love.... tralala
Nou ... kheb vandaag weer zat mannen voorbij zien komen met hun broek op hun enkelsquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:30 schreef cuall het volgende:
Linda haar broek is veel te groot, zakt van haar kont
Ik zet 100 euro op iets van Abbaquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:29 schreef Bep het volgende:
Ik zet 50 euro in op dat ze zo Bronski Beat gaan draaien
Idd.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:30 schreef scanman01 het volgende:
Regie, beetje close-ups tussendoor mag wel
Roel is gewoon een mietjequote:Op zondag 2 oktober 2005 20:26 schreef Bep het volgende:
Wipneus en Pim zijn goden...quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:31 schreef Bep het volgende:
[..]
Ik wil echt weer naar Wipneus en Pim , ga je mee?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:30 schreef arneaux het volgende:
Roel gaat knetterlijp uit zn pannenlap.
Roels woorden he.
Hij is het gewent.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:32 schreef arneaux het volgende:
Joost moet wel onwijze last van zn poten krijgen zo op die teringhakken.
inderdaadquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Idd.
Ik hoop dat er nog een goed moment komt, om Lieske en Dido samen op de 'cap' te krijgen.
Zijn de 2 beste dames van vanavond![]()
quote:
Klopt. Da's dan wel weer een beetje jammer :|quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is de versie van Geri Halliwell hoor ik.
Gezellig , lekker mee blehrenquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wipneus en Pim zijn goden...![]()
ik ga mee...
de dames zijn dan ms niet qua kleding okay, maar wel qua houding, Roel niet... maar ms komt dat nu wel...quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:32 schreef clauwheee het volgende:
Slecht geluid
Ik vind de outfits van de dames (o.a. Ingrid en Linda) nou ook niet bepaald conform de opdracht. Het is niet alleen Roel die de kantjes er vanaf loopt.
Ik denk dat Chantal zelfs nog even heeft getwijfeld of het nou de bedoeling was dat zij een jurk aan zou doen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:32 schreef scanman01 het volgende:
Linda is wel het slechtst...
Chantal is ook goed
Die zongen het origineel, ja...quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:31 schreef schatje het volgende:
The Weather Girls.
Is ie gewend hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:32 schreef arneaux het volgende:
Joost moet wel onwijze last van zn poten krijgen zo op die teringhakken.
Ja die is natuurlijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is de versie van Geri Halliwell hoor ik.
* Bep biedt een glaasje witte wijn aan. proostquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:33 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje zit enorm te swingen achter haar pjoetertje...
Jammer dat ik geen wijn meer heb.
*kijkt naar TTquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb toch het idee dat Joost dit net even een tikkeltje te leuk vindt
Nu de drank rijkelijk laten vloeien en Menno ff een keer Dido op d'r kont tikken en aaien en dan komt Roel echt losquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:33 schreef milagro het volgende:
[..]
de dames zijn dan ms niet qua kleding okay, maar wel qua houding, Roel niet... maar ms komt dat nu wel...
Idd anders kun je geen mooie scans makenquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:30 schreef scanman01 het volgende:
Regie, beetje close-ups tussendoor mag wel
edit: Laat maar...quote:
dat zou nou tof van Mennoquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:34 schreef -Delta- het volgende:
Nu de drank rijkelijk laten vloeien en Menno ff een keer Dido op d'r kont tikken en aaien en dan komt Roel echt los![]()
of Vogue ! (staat er ook in ! )quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:36 schreef eborn het volgende:
[..]
Like a virgin?
Het is tot nu toe wel een swingend feestje zeg :|
Allemaal films met mannen verkleed als vrouwen (White Chicks, Tootsie, Some like it hot)quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is dat kartonnen ding? Er staan plaatjes op van DVD-hoesjes..mogen ze een film kijken?
of is het muziek?
Net lag ie d'r zelfs ff uit bij mij... Gelukkig nu weer redelijk snel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:45 schreef Loedertje het volgende:
Fok bij jullie ook zo traag als poppepoep?
da's mooi... tussen wie en wie?quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:53 schreef milagro het volgende:
ik voorzie nog steeds ruzie toch ..
Het is een nerdfeestquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
feestje komt niet erg op gang
en fok ook al niet
Ik ook, al een paar dagen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:53 schreef milagro het volgende:
ik voorzie nog steeds ruzie toch ..
You are not alonequote:Op zondag 2 oktober 2005 20:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
Goed, ik heb dus een tijdje eruit gelegen hier op het fokforum![]()
ja is ook echt geweldige dansmuziek..quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:55 schreef svann het volgende:
Lijkt wel of ze een dansverbod hebben.
qua uiterlijk vaak wel, qua doen meestal nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:56 schreef Kimske het volgende:
alsof een homo niet echt een man is..
Ze vertrouwen 'm niet met z'n Blauwe Knoop lidmaatschap.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:56 schreef D.Rose het volgende:
ze proberen Rob zat te voeren, en volgens mij speelt hij het mee
Ja vind ik dus ook! Ik voorzie een gillende Joost tegen een bulderende Robquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:56 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom binnen Fok down en stream 3 dood
Een lekker begin van de avond.
Verder vind ik het maar een mat sooitje.
Hoop dat de boel gaat ontploffen, het klimaat is er nu wel voor
Dat dus wel jaquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:57 schreef Flyduck het volgende:
[..]
ja is ook echt geweldige dansmuziek..![]()
Hij doet me denken aan een papegaaiquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:57 schreef Bep het volgende:
Joost lijkt wel een kip
ik had er ook meer van verwacht: vorige keren was het na 15 minuten goede muziek al geweldigquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:57 schreef Snaptnix het volgende:
vond dat 'spontane' feestje heeeeel wat leuker tot dusver. als ik daar had gezeten had ik m'n bed wel op gaan zoeken, alles beter als dat duffe feesje.
Que? Blauwe Knoop lidmaatschap?quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze vertrouwen 'm niet met z'n Blauwe Knoop lidmaatschap.
Lijkt wel rechtstreeks uit mijn seventies singletjes collectiequote:
Dat lijkt me helemaal geen goed idee.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:56 schreef D.Rose het volgende:
ze proberen Rob zat te voeren, en volgens mij speelt hij het mee
Zelfs alcoholic nr 1 "Linda" vind er tot dusver helemaal niets aan. Hoe krijgen ze het voor elkaar daar bij BB.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:58 schreef cuall het volgende:
ik denk dat er eerst nog een boel moet worden gedronken, want ik kan dit nou niet echt een heftig feestje noemen![]()
Liever ruziequote:Op zondag 2 oktober 2005 20:58 schreef jessie het volgende:
Ik hoop dat er nog een optreden of iets dergelijks komt
Niet zo ongeduldig, wurmpie.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:00 schreef regenworm het volgende:
Had me verheugd op een leuk feest krijgen we een peuter verkleed feestje.
Vind er nog geen reet aan
komt goedquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:00 schreef scanman01 het volgende:
Damn,iedere keer als ik Lieske wil capturen loopt ze net weg
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:57 schreef Bep het volgende:
Joost lijkt wel een kip
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:59 schreef mijn23 het volgende:
mijn streams zijn kut!! goede site?
dat hoorde ik ze gisteren ook vertellen, ik vond het nogal ver gezocht eigenlijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:57 schreef CartWOman het volgende:
Ze vertrouwen 'm niet met z'n Blauwe Knoop lidmaatschap.
Ja idd, duffe muziek btje saaiquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:01 schreef eborn het volgende:
Ze draaien ook wel het ergste van het ergsteGooi er dan wat goeie disco platen doorheen. Zat keuze
Dat 'ie niet drinkt. Zogenaamd.quote:
print screenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:00 schreef scanman01 het volgende:
Damn,iedere keer als ik Lieske wil capturen loopt ze net weg
leuk hoor, als je dat bewaard hebtquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt wel rechtstreeks uit mijn seventies singletjes collectie
Kloptquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:02 schreef pinkplatinum het volgende:
Rob dronk toch geen alcohol?
Idd, échte crew wil gewoon rellen !quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:02 schreef pinkplatinum het volgende:
Tanja dronk toch geen alcohol?
Volgens mij begon het de vorige keer ook zacht. En nu kunnen we ze nog even verstaan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:01 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij staat de muziek gewoon niet hard genoeg...
Ik hoor hun stemmen namelijk wél zeer duidelijk, maar de muziek niet. Dat was bij de eerdere feestjes wel anders.
Zou me anders ook zwaar genaaid voelen. Hebben d'r eigen de touwtyfus geleerdvoor een superfeestje. Wat krijgen ze? Takkemuziek die dan ook nog veels te zacht staat en kinderachtige verkleedpartijtjesquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:00 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind sommige bewoners zich echt wat verwend gedragen nu (lees oa. Linda)...
Helaas is de muziek hier nu niet meer goed te horen....quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:03 schreef Bep het volgende:
een hoop drank en dan die muziek , ik had me werkelijk kostelijk vermaakt , maar ik ben geloof ik de enige met flugeltje
Ik gok op Roel... die gaat ws weer bekken met Linda, want : een grapje over zijn geaardheid valt verkeerd, Dido heeft het teveel naar haar zin zonder hem, Menno irriteert hem, Joost ook, Lieske heeft haar interesse verloren, en hij heeft is de avond pissig begonnen al, + zijn kwaaie dronk sowieso, en Nathalie gaat janken, en roept per ongeluk om Ralph ipv Joost, en wordt dan getroost door diezelfde Roel die vervolgens haar ook op d'r bek pakt, Menno ziet dit en is zo in de war dat ie CHantal vol in d'r borsten grijpt dan wel knijpt, waarop Ingrid zich met Lies terugtrekt en Lies nou ja gewoon kweeniet ja God weet ik veel gewoon zo opeens mijn hele hand zo in haar.. nou ja God, tja gewoon, ik weet niet, hoor, maar .......quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook, al een paar dagen.
Daarom komt dit feestje als geroepen.![]()
In ben erg geduldig maar de sfeer is erg down voor een feestje.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet zo ongeduldig, wurmpie.
Het is nog maar 9 uur.
WAT wat watquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
óf http://bb5.florisd.nl (die zijn nog een tikkie beter)
Zeldzaam idd. Maar voor nu, wel okéquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:04 schreef Wickedangel het volgende:
Goh, dat Tanja zomaar meedoet.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:04 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
WAT wat wat
zijn er verschillende streamsuppliersdan?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik gok op Roel... die gaat ws weer bekken met Linda, want : een grapje over zijn geaardheid valt verkeerd, Dido heeft het teveel naar haar zin zonder hem, Menno irriteert hem, Joost ook, Lieske heeft haar interesse verloren, en hij heeft is de avond pissig begonnen al, + zijn kwaaie dronk sowieso, en Nathalie gaat janken, en roept per ongeluk om Ralph ipv Joost, en wordt dan getroost door diezelfde Roel die vervolgens haar ook op d'r bek pakt, Menno ziet dit en is zo in de war dat ie CHantal vol in d'r borsten grijpt dan wel knijpt, waarop Ingrid zich met Lies terugtrekt en Lies nou ja gewoon kweeniet ja God weet ik veel gewoon zo opeens mijn hele hand zo in haar.. nou ja God, tja gewoon, ik weet niet, hoor, maar .......
Please.. NOOOOOquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:03 schreef Pijlemans het volgende:
Gordon en Joling komen zo binnen en dan horen we het wel. \
[..]
Ik gok op Roel... die gaat ws weer bekken met Linda, want : een grapje over zijn geaardheid valt verkeerd, Dido heeft het teveel naar haar zin zonder hem, Menno irriteert hem, Joost ook, Lieske heeft haar interesse verloren, en hij heeft is de avond pissig begonnen al, + zijn kwaaie dronk sowieso, en Nathalie gaat janken, en roept per ongeluk om Ralph ipv Joost, en wordt dan getroost door diezelfde Roel die vervolgens haar ook op d'r bek pakt, Menno ziet dit en is zo in de war dat ie CHantal vol in d'r borsten grijpt dan wel knijpt, waarop Ingrid zich met Lies terugtrekt en Lies nou ja gewoon kweeniet ja God weet ik veel gewoon zo opeens mijn hele hand zo in haar.. nou ja God, tja gewoon, ik weet niet, hoor, maar .......
muziek is kut homo top 1000quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:04 schreef brummie34 het volgende:
Wie van bb draaid die muziek dan , toch geen dj van radio 538 ofzo?
Ja denk ik ook, er zal zeker niet iets spannend gebeuren ofzo dus ik ga optijd mn nest in, zoals het vorige feestje was toen Roel met Linda zoende word het nu ZEKER niet, dat merk ik al aan de sfeer in het huisquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
In ben erg geduldig maar de sfeer is erg down voor een feestje.
En ik ben bang dat het als een nachtkaars zal uitgaan.
Maar goed ik geef de moet nog niet op
Hij zit er dan ook knap chagrijnig bij.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:06 schreef Darklight het volgende:
Iedereen blij met het "feestje"?
Kan me voorstellen dat Roel niet meedoet met die onzin
Vreselijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een k*tnummer weer trouwens (persoonlijke smaak hoor)![]()
Idd, en hij had nog wel zo'n zin om "kapot los" te gaan, nou dat gaat zo op deze manier zeker niet gebeuren (en zeker niet met deze bout muziek)quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij zit er dan ook knap chagrijnig bij.
Dat gevoel heb ik ook alleen geef ik het nog niet op.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja denk ik ook, er zal zeker niet iets spannend gebeuren ofzo dus ik ga optijd mn nest in, zoals het vorige feestje was toen Roel met Linda zoende word het nu ZEKER niet, dat merk ik al aan de sfeer in het huis
Ga die film maar kijken hoor, ik denk dat de kans 10% of minder is dat er iets spectaculairs gebeurd vanavondquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:07 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit te overwegen nog ff een film af te kijken op video (final analyses), maar dan ben ik weer bang dat ik iets belangrijks mis![]()
Een feest is geen feest zonder Relight my Fire. En was Dan Hartman geen homo?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:08 schreef flugeltje het volgende:
Ze pakken er helaas niet de betere disco tussenuit...
Dus REGIE, als jullie meelezen...
De BETERE nummer en HARDER ajb!!!!!!!!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |