Ik zoek Lieske al een tijdje, maar nog niet kunnen ontdekkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
Iemand een scan van Lies & Did?
Kdenk ook niet dat opgeknoopte overhemden iets mannelijks is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:12 schreef D.Rose het volgende:
BB is zwak, ze keuren de dames goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lieske is niet meer blond,quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zoek Lieske al een tijdje, maar nog niet kunnen ontdekkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geluid op Stream 1 is nu weer prima.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:22 schreef clauwheee het volgende:
Nee, het geluid is bij mij ook stront.
Hij vind het idd wel erg leukquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb toch het idee dat Joost dit net even een tikkeltje te leuk vindtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nah ... Rob kan zo naar de IT oidquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:23 schreef riri het volgende:
De homo is.....Joost!
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:21 schreef Wup het volgende:
hebben jullie nog normaal geluid?
Staat haar trouwens wel erg goedquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:21 schreef CGJung het volgende:
Lieske is niet meer blond,
duurde bij mij ook even voordat ik haar vondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zwart pak zwart haarquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zoek Lieske al een tijdje, maar nog niet kunnen ontdekkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hmz, nou ik ga maar even blok kijken en rebooten dan:(quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:23 schreef milagro het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:25 schreef Bep het volgende:
Wipneus en Pim gevoel krijgom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat jammer nouquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Roel laat zijn lippestift/ makeup alvast maar verwijderenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze zitten er JUIST in omdat BB graag leuke beelden wil hebben. als dat niet zo zou zijn dan zou BB er geen geld voor over hebben om dit gezapige zootje in huis te halen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:23 schreef Darklight het volgende:
Geef Roel groot gelijk, gaat toch niet meedoen met die onzin omdat BB zo graag leuke beelden wil hebben
Of zit er nog een doel achter deze verkleedparty?
Roel laat zich wel kennen man,quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:26 schreef Bep het volgende:
Roel haalt de make up er al af , de lul
http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exe doet het goedquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:24 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zit helemaal klaar voor de party... krijg ik nergens beeld... heb zo'n beetje alle opties om de streams te bekijken doorlopen maar niks nada noppes....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een jankerd zeg, sportiviteit ho maar.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Roel laat zijn lippestift/ makeup alvast maar verwijderenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
idd, partypoopende loser!quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:26 schreef Bep het volgende:
Ja dus, want hij gaat nu harderquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Horen de bewoners zelf de muziek ook zo slecht?
Wat denk je zelf ...quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Horen de bewoners zelf de muziek ook zo slecht?
Ja dus..... Want hij is zojuist harder gezet...quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:28 schreef Speedski het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja proost mensehquote:
Ik zet in op:quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:29 schreef Bep het volgende:
Ik zet 50 euro in op dat ze zo Bronski Beat gaan draaien
Ja leuk een poultje!quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Kijken hoelang het duurt voordat we YMCA krijgen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil echt weer naar Wipneus en Pim , ga je mee?quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zet in op:
Hands up, baby hands up... Give me your love gimme gimme gimme your love.... tralala
Nou ... kheb vandaag weer zat mannen voorbij zien komen met hun broek op hun enkelsquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:30 schreef cuall het volgende:
Linda haar broek is veel te groot, zakt van haar kont
Ik zet 100 euro op iets van Abbaquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:29 schreef Bep het volgende:
Ik zet 50 euro in op dat ze zo Bronski Beat gaan draaien
Idd.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:30 schreef scanman01 het volgende:
Regie, beetje close-ups tussendoor mag welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roel is gewoon een mietjequote:Op zondag 2 oktober 2005 20:26 schreef Bep het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop